Tänään yllätyin!

Yleistä keskustelua aiheen sivusta, kuten valokuvaus, tietokoneet jne.
Juze

Tänään yllätyin!

Viesti Kirjoittaja Juze » La Maalis 19, 2011 11:53 pm

Eli tänne vois päivittäisistä askareista/autonhinkkaamisten "mitä ihmettä" jutuista kertoa!
Itse voisin viikon takaisesta vm01 astran hinkkaamisesta aloittaa että kun 1/4osa savella olin koko auton käyny läpi (ei kattoa) läpi, niin siihen ei ollut käytännössä tarttunut mitään :shock:
Sitä en tiedä osasisnko ensikertalaisenä sitä oikein käyttää nimittäin pari kertaa se tartahti kiinnikkin :( mutta se ei toki paljoa haitannu ku ensinmäisen motonetin halpalaikan ja rotaryn jälkeen oli vuorossa "oikea" myllytys :P kaikki kyllä onnistu hienosti mutta tuo savi ihmetytti!
3 vuotta olen tuota kiesiä pessy ja hinkannu eikä varmaankaan edellinenkään ole muutaku koneesta läpi ajanu. Eli miten noin vähän sain paskaa jäämään saveen? :shock:
Niin, ja anteeksi vain jos ei oo järkevä topikki, huomioikaa viikonpäivä ja kellonaika :lol:

Antto-

Re: Tänään yllätyin!

Viesti Kirjoittaja Antto- » Su Maalis 20, 2011 12:39 am

Yllätyin siinä mielessä postiivisesti, että NLTG teki juuri sellaisen pinnan B8 A4:n kumimattoihin kuin toivoinkin. Matot tummuivat aavistuksen ja pinta ei jäänyt lainkaan liian liukkaaksi. Onpahan niissäkin nyt jotain "suojakerrosta" 8-) Aivan käsittämätöntä kuinka riittoisaa tuo NLTG on.

Taidettiin käsitellä detailing on a budget -topikissa, mutta nuo tiskaukseen käytettävät pesusienet ovat aivan loistavia renkaiden ja esim. kumimattojen yhteydessä. Yhdestä sienestä leikkasin n. 1/3 ja karhunkielen revin irti. Tummaksihan se sieni muuttuu ja ei ahista laittaa roskikseen töiden loputtua - halpaa kun on.

Matothan jäisivät aivan liian kiiltäviksi ja liukkaiksi, jossei ylimääräisiä hinkkaisi pois. Tähän soveltu hyvin joku vanha puhdas riepu mitä tallissa on läjäpäin - tuskin kannattaa mitään hyvää mikrokuituliinaa käyttää tämmöisten buffaukseen, koska aina sitä likaa ja irtoaa ja tarttuu. :?

Vastaa Viestiin