Dima 2000
Ammattikäyttöön tarkoitettu huippuluokan pesuri!
Ollut kotikäytössä ja tosi vähän käytetty, mutta ikää on jo sen verran että tiivisteet pitäisi vaihtaa!
Painaa kuin synti, joten nouto ainoastaan mahdollinen.
Pistooli ja letku löytyy - kahvasta tosin puuttuu pätkä välistä, eli on vähän lyhyy.
Pistoke vanhan mallinen "suorakaiteen" mallinen.
15,5 l/min
Pyydä kuvia!
Onko 150e liikaa pyydetty?
Pesuri Porvoossa