M: Dima 2000 voimavirtapesuri

Vain yksityishenkilöille, EI yrityksille! Ainoastaan detailing tuotteita.
oravami1
Viestit: 1
Liittynyt: Su Loka 16, 2016 7:57 pm

M: Dima 2000 voimavirtapesuri

Viesti Kirjoittaja oravami1 » Su Loka 16, 2016 8:08 pm

Dima 2000

Ammattikäyttöön tarkoitettu huippuluokan pesuri!

Ollut kotikäytössä ja tosi vähän käytetty, mutta ikää on jo sen verran että tiivisteet pitäisi vaihtaa!

Painaa kuin synti, joten nouto ainoastaan mahdollinen.

Pistooli ja letku löytyy - kahvasta tosin puuttuu pätkä välistä, eli on vähän lyhyy.

Pistoke vanhan mallinen "suorakaiteen" mallinen.

15,5 l/min

Pyydä kuvia!

Onko 150e liikaa pyydetty?

Pesuri Porvoossa