Sivu 1/1

M: Gtechniq Crystal Serum Lite (n. 20ml)

Lähetetty: To Maalis 03, 2016 10:01 pm
Kirjoittaja FroDoZu
Olisi ylimääräisenä jämät 50ml CLS-pullosta. Pullo on avattu 27.2.2016 ja valmistaja lupaa käyttöaikaa 3kk avaamisesta. Mukaan pullo pipettikorkilla ja käyttämätön levitin, eli käytännössä jäät ainoastaan ilman kumihanskoja verrattuna uuteen. Tuolla käytetyllä määrällä on tehty Skodan Octavia 3:sen farkku ja 18" vanteet, eli määrä riittää hyvin keskikokoiseen autoon. Kuva pullosta.

Sijainti Kokkola, kulkeutuu välillä etelän suuntaan Vaasan ja Sjoen tasalle. HP: 60€

Huom! Myynnissä myös avaamaton 30ml EXOv2 jonka kanssa mahdollisuus hieroa kimppakauppaa.

Re: M: Gtechniq Crystal Serum Lite (n. 20ml)

Lähetetty: Ma Huhti 11, 2016 4:03 pm
Kirjoittaja FroDoZu
Edelleen olisi hyllyssä ylimääräisenä. Jos jollakin on käyttöä niin hinta neuvoteltavissa.