M: Gtechniq Crystal Serum Lite (n. 20ml)

Vain yksityishenkilöille, EI yrityksille! Ainoastaan detailing tuotteita.
FroDoZu
Viestit: 7
Liittynyt: Su Maalis 11, 2012 12:23 pm

M: Gtechniq Crystal Serum Lite (n. 20ml)

Viesti Kirjoittaja FroDoZu » To Maalis 03, 2016 10:01 pm

Olisi ylimääräisenä jämät 50ml CLS-pullosta. Pullo on avattu 27.2.2016 ja valmistaja lupaa käyttöaikaa 3kk avaamisesta. Mukaan pullo pipettikorkilla ja käyttämätön levitin, eli käytännössä jäät ainoastaan ilman kumihanskoja verrattuna uuteen. Tuolla käytetyllä määrällä on tehty Skodan Octavia 3:sen farkku ja 18" vanteet, eli määrä riittää hyvin keskikokoiseen autoon. Kuva pullosta.

Sijainti Kokkola, kulkeutuu välillä etelän suuntaan Vaasan ja Sjoen tasalle. HP: 60€

Huom! Myynnissä myös avaamaton 30ml EXOv2 jonka kanssa mahdollisuus hieroa kimppakauppaa.

FroDoZu
Viestit: 7
Liittynyt: Su Maalis 11, 2012 12:23 pm

Re: M: Gtechniq Crystal Serum Lite (n. 20ml)

Viesti Kirjoittaja FroDoZu » Ma Huhti 11, 2016 4:03 pm

Edelleen olisi hyllyssä ylimääräisenä. Jos jollakin on käyttöä niin hinta neuvoteltavissa.

Vastaa Viestiin