Sivu 1/1

Kokemuksia Latviasta.

Lähetetty: Ti Marras 19, 2013 11:11 am
Kirjoittaja samunoz
Muutto Latvian Riikaan edessä vuodenvaihteessa.

Millaisia kokemuksia kaupungista? Mites julkinen liikenne toimii ja löytyykö paikkoja missä pestä autoa? (Ei mitään baarikokemuksia kiitos.)

Re: Kokemuksia Latviasta.

Lähetetty: Ti Marras 19, 2013 6:15 pm
Kirjoittaja samunoz
Morsianta en tarvitse vaan vinkkejä yllämainittuihin kysymyksiin ja muuhun joka auttaa kielen opiskelussa.

Re: Kokemuksia Latviasta.

Lähetetty: To Marras 21, 2013 12:53 am
Kirjoittaja Demon
Autonpesusta ko. kaupungissa ei ole tietoa, mutta esim. taksit ajelee siellä kuin reikäpäät. Julkisista löytyy busseja sekä ratikoita. Taksitkin loppupeleissä suht edullisia. Pääasiassa päästiin takseilla 5 slotia per suunta :)

Re: Kokemuksia Latviasta.

Lähetetty: To Marras 21, 2013 10:26 am
Kirjoittaja K70
Tuolla baijerilaisfoorumillahan olisi yksi asiantuntija, joka pelannut nuoruudessaan lätkää sen veskarin kanssa, jonka nimi ei pääty s-kirjaimeen.

Re: Kokemuksia Latviasta.

Lähetetty: To Marras 21, 2013 1:14 pm
Kirjoittaja Urran
Ja sit pysytään asialinjalla, eli:
Millaisia kokemuksia kaupungista? Mites julkinen liikenne toimii ja löytyykö paikkoja missä pestä autoa? Muu joka auttaa kielen opiskelussa.

-Ylläpito

Re: Kokemuksia Latviasta.

Lähetetty: To Marras 21, 2013 5:55 pm
Kirjoittaja Demon
Julkiseen liikenteeseen tuli tuossa vastattua..

Re: Kokemuksia Latviasta.

Lähetetty: Pe Marras 22, 2013 9:23 am
Kirjoittaja Urran
Siks jätinkin sun postauksen :) Muita kokemuksia Latviasta?

Re: Kokemuksia Latviasta.

Lähetetty: Pe Marras 22, 2013 10:25 am
Kirjoittaja _nixu_
samunoz kirjoitti:..ja löytyykö paikkoja missä pestä autoa? (Ei mitään baarikokemuksia kiitos.)
https://foursquare.com/explore?q=Car%20 ... C%20Latvia

http://www.youtube.com/watch?v=kEA6JkxE4uw
Näkyy nuo tuolla autojaan pesevän :taputapu:

Meinasitko ottaa korollan mukaan..?

Re: Kokemuksia Latviasta.

Lähetetty: Pe Marras 22, 2013 10:32 am
Kirjoittaja samunoz
En meinannut. Täytyy katsoa auto sieltä jos tarvii.

Re: Kokemuksia Latviasta.

Lähetetty: La Marras 23, 2013 2:20 pm
Kirjoittaja mlatvala
Ootko miettiny uusiks kysymyksesi esitysmuotoa?

Re: Kokemuksia Latviasta.

Lähetetty: La Marras 23, 2013 2:44 pm
Kirjoittaja samunoz
mlatvala kirjoitti:Ootko miettiny uusiks kysymyksesi esitysmuotoa?
Meaning what?