Kokemuksia Latviasta.

Yleistä keskustelua aiheen sivusta, kuten valokuvaus, tietokoneet jne.
samunoz
Viestit: 4305
Liittynyt: La Marras 06, 2010 2:40 pm
Viesti:

Kokemuksia Latviasta.

Viesti Kirjoittaja samunoz » Ti Marras 19, 2013 11:11 am

Muutto Latvian Riikaan edessä vuodenvaihteessa.

Millaisia kokemuksia kaupungista? Mites julkinen liikenne toimii ja löytyykö paikkoja missä pestä autoa? (Ei mitään baarikokemuksia kiitos.)

samunoz
Viestit: 4305
Liittynyt: La Marras 06, 2010 2:40 pm
Viesti:

Re: Kokemuksia Latviasta.

Viesti Kirjoittaja samunoz » Ti Marras 19, 2013 6:15 pm

Morsianta en tarvitse vaan vinkkejä yllämainittuihin kysymyksiin ja muuhun joka auttaa kielen opiskelussa.

Avatar
Demon
Viestit: 1965
Liittynyt: Ke Elo 25, 2010 2:55 pm
Paikkakunta: Lahti City
Viesti:

Re: Kokemuksia Latviasta.

Viesti Kirjoittaja Demon » To Marras 21, 2013 12:53 am

Autonpesusta ko. kaupungissa ei ole tietoa, mutta esim. taksit ajelee siellä kuin reikäpäät. Julkisista löytyy busseja sekä ratikoita. Taksitkin loppupeleissä suht edullisia. Pääasiassa päästiin takseilla 5 slotia per suunta :)
Instagram: ahoneja
Instagram: detailcave

K70
Viestit: 2754
Liittynyt: Ti Touko 04, 2010 8:56 am
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kokemuksia Latviasta.

Viesti Kirjoittaja K70 » To Marras 21, 2013 10:26 am

Tuolla baijerilaisfoorumillahan olisi yksi asiantuntija, joka pelannut nuoruudessaan lätkää sen veskarin kanssa, jonka nimi ei pääty s-kirjaimeen.

Urran
Viestit: 7304
Liittynyt: To Heinä 01, 2010 2:58 pm
Paikkakunta: Kerava-Vantaa akseli

Re: Kokemuksia Latviasta.

Viesti Kirjoittaja Urran » To Marras 21, 2013 1:14 pm

Ja sit pysytään asialinjalla, eli:
Millaisia kokemuksia kaupungista? Mites julkinen liikenne toimii ja löytyykö paikkoja missä pestä autoa? Muu joka auttaa kielen opiskelussa.

-Ylläpito
Vain YKSI LSP!

Avatar
Demon
Viestit: 1965
Liittynyt: Ke Elo 25, 2010 2:55 pm
Paikkakunta: Lahti City
Viesti:

Re: Kokemuksia Latviasta.

Viesti Kirjoittaja Demon » To Marras 21, 2013 5:55 pm

Julkiseen liikenteeseen tuli tuossa vastattua..
Instagram: ahoneja
Instagram: detailcave

Urran
Viestit: 7304
Liittynyt: To Heinä 01, 2010 2:58 pm
Paikkakunta: Kerava-Vantaa akseli

Re: Kokemuksia Latviasta.

Viesti Kirjoittaja Urran » Pe Marras 22, 2013 9:23 am

Siks jätinkin sun postauksen :) Muita kokemuksia Latviasta?
Vain YKSI LSP!

Avatar
_nixu_
Viestit: 2615
Liittynyt: Ma Helmi 07, 2011 11:27 am
Paikkakunta: Kerava
Viesti:

Re: Kokemuksia Latviasta.

Viesti Kirjoittaja _nixu_ » Pe Marras 22, 2013 10:25 am

samunoz kirjoitti:..ja löytyykö paikkoja missä pestä autoa? (Ei mitään baarikokemuksia kiitos.)
https://foursquare.com/explore?q=Car%20 ... C%20Latvia

http://www.youtube.com/watch?v=kEA6JkxE4uw
Näkyy nuo tuolla autojaan pesevän :taputapu:

Meinasitko ottaa korollan mukaan..?
E53 X5 3.0D

samunoz
Viestit: 4305
Liittynyt: La Marras 06, 2010 2:40 pm
Viesti:

Re: Kokemuksia Latviasta.

Viesti Kirjoittaja samunoz » Pe Marras 22, 2013 10:32 am

En meinannut. Täytyy katsoa auto sieltä jos tarvii.

Avatar
mlatvala
Viestit: 2277
Liittynyt: Ti Loka 11, 2011 12:41 pm
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kokemuksia Latviasta.

Viesti Kirjoittaja mlatvala » La Marras 23, 2013 2:20 pm

Ootko miettiny uusiks kysymyksesi esitysmuotoa?
Eetu kirjoitti:No pesukinnas nyt on ihan ihme sakkia täynnä. Kiillottavat heppi kovana autoa :mrgreen:
Juh4 kirjoitti:Liekkö kattoneet sitä ennen kansipoikia.

samunoz
Viestit: 4305
Liittynyt: La Marras 06, 2010 2:40 pm
Viesti:

Re: Kokemuksia Latviasta.

Viesti Kirjoittaja samunoz » La Marras 23, 2013 2:44 pm

mlatvala kirjoitti:Ootko miettiny uusiks kysymyksesi esitysmuotoa?
Meaning what?

Vastaa Viestiin