Kokemuksia Latviasta.
Kokemuksia Latviasta.
Muutto Latvian Riikaan edessä vuodenvaihteessa.
Millaisia kokemuksia kaupungista? Mites julkinen liikenne toimii ja löytyykö paikkoja missä pestä autoa? (Ei mitään baarikokemuksia kiitos.)
Millaisia kokemuksia kaupungista? Mites julkinen liikenne toimii ja löytyykö paikkoja missä pestä autoa? (Ei mitään baarikokemuksia kiitos.)
Re: Kokemuksia Latviasta.
Morsianta en tarvitse vaan vinkkejä yllämainittuihin kysymyksiin ja muuhun joka auttaa kielen opiskelussa.
Re: Kokemuksia Latviasta.
Autonpesusta ko. kaupungissa ei ole tietoa, mutta esim. taksit ajelee siellä kuin reikäpäät. Julkisista löytyy busseja sekä ratikoita. Taksitkin loppupeleissä suht edullisia. Pääasiassa päästiin takseilla 5 slotia per suunta 
Instagram: ahoneja
Instagram: detailcave
Instagram: detailcave
Re: Kokemuksia Latviasta.
Tuolla baijerilaisfoorumillahan olisi yksi asiantuntija, joka pelannut nuoruudessaan lätkää sen veskarin kanssa, jonka nimi ei pääty s-kirjaimeen.
Re: Kokemuksia Latviasta.
Ja sit pysytään asialinjalla, eli:
Millaisia kokemuksia kaupungista? Mites julkinen liikenne toimii ja löytyykö paikkoja missä pestä autoa? Muu joka auttaa kielen opiskelussa.
-Ylläpito
Millaisia kokemuksia kaupungista? Mites julkinen liikenne toimii ja löytyykö paikkoja missä pestä autoa? Muu joka auttaa kielen opiskelussa.
-Ylläpito
Vain YKSI LSP!
Re: Kokemuksia Latviasta.
Julkiseen liikenteeseen tuli tuossa vastattua..
Instagram: ahoneja
Instagram: detailcave
Instagram: detailcave
Re: Kokemuksia Latviasta.
https://foursquare.com/explore?q=Car%20 ... C%20Latviasamunoz kirjoitti:..ja löytyykö paikkoja missä pestä autoa? (Ei mitään baarikokemuksia kiitos.)
http://www.youtube.com/watch?v=kEA6JkxE4uw
Näkyy nuo tuolla autojaan pesevän
Meinasitko ottaa korollan mukaan..?
E53 X5 3.0D
Re: Kokemuksia Latviasta.
En meinannut. Täytyy katsoa auto sieltä jos tarvii.
Re: Kokemuksia Latviasta.
Ootko miettiny uusiks kysymyksesi esitysmuotoa?
Eetu kirjoitti:No pesukinnas nyt on ihan ihme sakkia täynnä. Kiillottavat heppi kovana autoa![]()
Juh4 kirjoitti:Liekkö kattoneet sitä ennen kansipoikia.
Re: Kokemuksia Latviasta.
Meaning what?mlatvala kirjoitti:Ootko miettiny uusiks kysymyksesi esitysmuotoa?