Markkinointinimi
Markkinointinimi
Mitä olette mieltä?
ShineFix
ShineFix
Re: Markkinointinimi
No mitäs meinasit markkinoida. 
sonikk kirjoitti:No mitäs meinasit markkinoida.
Ukko.fi palvelun kautta
Miksei "nix nax, samufix" 
Re: RE: Markkinointinimi
Miks fix?
Sent from my RM-825_eu_finland_290 using Board Express
Sent from my RM-825_eu_finland_290 using Board Express
Vain YKSI LSP!
Ihan hyvä, Ilmeisesti kiillotuspalveluja?samunoz kirjoitti:Mitä olette mieltä?
ShineFix
Kaikkea pesuista ylöspäin
Toi "fix" antaa aina vähän halvan kuvan.. Miksei vaikka tyyliin Autopuhdistamo Samu, tai Samun Autokiilto? Esim. Iäkkäämpi väki ei tiedä mitä tarkoittaa fix. Mun vanhaa työpaikkaa moni vanhempi mies luuli korjaamoksi, kun firman nimi päättyi "fix".
Tuo on totta. Itse miettinyt samaa. En viitsi pelkällä omalla nimellä lähteä liikenteeseen ja olis hyvä jos nimen alla vois tehdä muutakin. Siks en mielellään käyttäisi sanaa "auto".maaco kirjoitti:Toi "fix" antaa aina vähän halvan kuvan.. Miksei vaikka tyyliin Autopuhdistamo Samu, tai Samun Autokiilto? Esim. Iäkkäämpi väki ei tiedä mitä tarkoittaa fix. Mun vanhaa työpaikkaa moni vanhempi mies luuli korjaamoksi, kun firman nimi päättyi "fix".
Mite ois Pesukinnas paikan nimeksi?
Mites ois DeepClean Autopalvelut? Onhan tossa autoliite mut muuten
Pitäiskö tuo Deep Clean olla erikseen?
Jos ei ole toiminimeä niin ei varmaan tarvii paljon selvitellä et muilla ei ole vastaavaa nimeä?
Pitäiskö tuo Deep Clean olla erikseen?
Jos ei ole toiminimeä niin ei varmaan tarvii paljon selvitellä et muilla ei ole vastaavaa nimeä?
Deep Clean Autopalvelut
Deep Shine Autopalvelut
???
Deep Shine Autopalvelut
???
-
Rauhallinen Erkki
Shiney Sam´s Detailing Shack
"Somebody´s Heiney is crowding my ice box..." -R.Cuomo
Mun mielestä olis tosi hyvä jos olis nimessä mainittu puhdistus tai pesu.. Autopalvelu antaa kuvan sijaisautoista/että pelastetaan autoilijoita tienpäältä/korjaamotoiminnasta..
itse nimeäisin fiksaamon kylmästi "Heinolan Autokiilto" tai "Heinolan Autopesula" jos tavoittelisin tosissaan oikean alan asiakkaita
itse nimeäisin fiksaamon kylmästi "Heinolan Autokiilto" tai "Heinolan Autopesula" jos tavoittelisin tosissaan oikean alan asiakkaita
^True
Kumpi ylemmästä?
Kumpi ylemmästä?
Jos aiot vastata puhelimeen yrityksen nimelle, niin itse en laittaisi kovin vaikeaa nimeä. Esim. tuolla Rauhallisen Erkin postaamalla yrityksen nimellä olisi melko häijy vastata puhelimeen
Tai soittaa asiakkaalle, että auto on noudettavissa. Kohteliasta varmasti esitellä puhelimessa itsensä ja yrityksen josta soittaa.
Eli summa summarum, keep it simple
ps. maacon ehdotukset olivat hyvä.
Eli summa summarum, keep it simple
ps. maacon ehdotukset olivat hyvä.
Niin ei noista ulkomaalaisnimistä juurikin se vanhempi väestö ehkä ymmärrä mit palveluita myydään.
Tuollainen Maacon ehdottama ois siks hyvä,että kaikki tajuaa heti mitä palveluja tuolla tarjotaan.
Tuollainen Maacon ehdottama ois siks hyvä,että kaikki tajuaa heti mitä palveluja tuolla tarjotaan.
SPOILERSPOILER_SHOW
Vähän niin kuin esim. thai-hierontaJuha U kirjoitti:... kaikki tajuaa heti mitä palveluja tuolla tarjotaan.
Mielestäni Suomalainen nimi, joka kertoo mitä firma tekee on paras, koskapa firman nimi on hyvä olla myös mainos.
Esim. Samun auton puhdistus ja kiillotus. PS. Maacon jäljillä täälläkin.
Esim. Samun auton puhdistus ja kiillotus. PS. Maacon jäljillä täälläkin.
- Kylli-täti
Noissa "Heinolan autofiksaus" tai "Samun pesupalvelut" on se huono puoli, että nimenä ne tekee paikan halvaks teollisuusrakennuspajaks. Kun taas joku Shine Detailing antaa firmasta arvokkaamman kuvan. Voihan se Firman logo olla ihan vaan "Shine Detailing", jonka ympärillä joku nelikulmio jonka alapuolella pieniselitys, esim. "Automme kiiltävät kuin papin kulli".
-
hattiwatti
Nimi sen mukaan mitä meinaa tehdä. Varmaan tarkoitus saada mahd. paljon perus hommia, eikä aloittaa mitään luksusautojen premium palvelua?
Samun autopesu

Samun autopesu

Juuri näin. Ja osa-aikaisesti.
Nimi on nyt sitten: Autopuhdistus Clean&Shiny
Onko kenelläkään foorumilaisella kokemuksia ko paikasta, onnistuuko perusmustan myllytys jne?samunoz kirjoitti:Nimi on nyt sitten: Autopuhdistus Clean&Shiny
E53 X5 3.0D