Autojen viritys.
Lähetetty: Su Syys 25, 2011 9:42 am
Pitäähän sen kiillotetun auton kulkeakkin tai anakin pitää ääntä.
Taidan olla tyhmä tai pudonnut liian monta kertaa päälleni ja haistellut liikaa liuottimia sillä viritän vaparia ja kaikenlisäksi vielä foordia
Vm 99 GT Mondeossa tällähetkellä:
Mustakoppanen zetek madalletulla kannella ja avarretuilla kanavilla.
"Itse tehty" kylmänilmanotto puskurista karsinalla ja k&n kartiosuodattimella.
Kustomi 4-2-1 peltisarja ja kisakatti
Supersprint katpäkki putkisto kahella takapöntöllä
H&R 45/35 madaltava alusta
ARF mittari
17" vanteet ja Toyo tr1 renkaat
Koristeena "itse tehty" takapuskuri ja muokattu st200 etupuskuri ja sekä splitterit edessä ja takana. Katolla vielä st200 "siipi". Merkit poistettu. Sisällä ARF mittari ja mustat muovit maalattu punaiseksi oven yläosat päällystetty foliatecin punaisella keinonahalla. Nahkaratti punaisella kehällä kaipasi kyllä kovasti pesua ja uudelleen maalausta.
Vielä asenttetavaa ja hakittavaa:
Ford-racing tulpanjohdot tossa pian 3v odottanu jos paikalleen pääsis
Läppärunko sarjana/yksittäisenä tai jo olemassa olevaan parempaan imusarjaan pleenumi, rampipet ja kaasuläppä
Harkinnassa oleva sarja http://atpowershop.co.uk/catalog/ford-zetec-p-166.html sukkamallisilla ilmanputsareilla
Ohjelmoitavan ecun asennus (jo hyllyssä olevan Link v.2) tai paremman ostaminen. Linkissä kylmärikastus aika huono ja ominaisuuksiltaankin aika vajaavainen kun ikää alkaa oleen.
Vääntävät katunokat ja säädettävät nokkapyörät
Isommat jarrut eteen
Varsinkin jos läppärunko tulee niin skuuppi konepeltiin että riitää kylmää ilmaa.
Cut-off joka jättää takapöntöt pois.
Sisustaan uusi verhoilu.
Etupoikittaistuki ja säädettävät iskarinyläpäät eteen että tulee blingiä konehuoneeseenkin.
Ilmanotosta viemäriputket pois ja kiillotettua alumiiniä tilalle
Härskimpi korisarja varmaan jotain japania tyylistä jossa olis myös vähemmän lasikuitua ja kittiä ja enempi muovia
Tavoitteena paljon ääntä kaasu auki mutta matka-ajossa hiljainen. Hummia pitäs tulla 180 luokkaa ja vääntöä noin 200nm. Joskohan sitä taas kohta dynolla kävis ettei oo vaan essonpaarin lukemia.
Edit:
Tulpan johdot sai vihdoin ja viimein vaihdettua.
Pohdinnan jälkeen päädyin että läppärunkohan siihen tulee koska pääsee helpommalla ja halvemmalla.
Lisäksi tulossa öljynkeräyssäiliö huohottimenletkuun vaikka ton pitäsi juuri räkiä mutta onpahan blingiä.
Kuvia ja videota tulossa kuhan jaksaa kuvata.
Taidan olla tyhmä tai pudonnut liian monta kertaa päälleni ja haistellut liikaa liuottimia sillä viritän vaparia ja kaikenlisäksi vielä foordia
Vm 99 GT Mondeossa tällähetkellä:
Mustakoppanen zetek madalletulla kannella ja avarretuilla kanavilla.
"Itse tehty" kylmänilmanotto puskurista karsinalla ja k&n kartiosuodattimella.
Kustomi 4-2-1 peltisarja ja kisakatti
Supersprint katpäkki putkisto kahella takapöntöllä
H&R 45/35 madaltava alusta
ARF mittari
17" vanteet ja Toyo tr1 renkaat
Koristeena "itse tehty" takapuskuri ja muokattu st200 etupuskuri ja sekä splitterit edessä ja takana. Katolla vielä st200 "siipi". Merkit poistettu. Sisällä ARF mittari ja mustat muovit maalattu punaiseksi oven yläosat päällystetty foliatecin punaisella keinonahalla. Nahkaratti punaisella kehällä kaipasi kyllä kovasti pesua ja uudelleen maalausta.
Vielä asenttetavaa ja hakittavaa:
Ford-racing tulpanjohdot tossa pian 3v odottanu jos paikalleen pääsis
Läppärunko sarjana/yksittäisenä tai jo olemassa olevaan parempaan imusarjaan pleenumi, rampipet ja kaasuläppä
Harkinnassa oleva sarja http://atpowershop.co.uk/catalog/ford-zetec-p-166.html sukkamallisilla ilmanputsareilla
Ohjelmoitavan ecun asennus (jo hyllyssä olevan Link v.2) tai paremman ostaminen. Linkissä kylmärikastus aika huono ja ominaisuuksiltaankin aika vajaavainen kun ikää alkaa oleen.
Vääntävät katunokat ja säädettävät nokkapyörät
Isommat jarrut eteen
Varsinkin jos läppärunko tulee niin skuuppi konepeltiin että riitää kylmää ilmaa.
Cut-off joka jättää takapöntöt pois.
Sisustaan uusi verhoilu.
Etupoikittaistuki ja säädettävät iskarinyläpäät eteen että tulee blingiä konehuoneeseenkin.
Ilmanotosta viemäriputket pois ja kiillotettua alumiiniä tilalle
Härskimpi korisarja varmaan jotain japania tyylistä jossa olis myös vähemmän lasikuitua ja kittiä ja enempi muovia
Tavoitteena paljon ääntä kaasu auki mutta matka-ajossa hiljainen. Hummia pitäs tulla 180 luokkaa ja vääntöä noin 200nm. Joskohan sitä taas kohta dynolla kävis ettei oo vaan essonpaarin lukemia.
Edit:
Tulpan johdot sai vihdoin ja viimein vaihdettua.
Pohdinnan jälkeen päädyin että läppärunkohan siihen tulee koska pääsee helpommalla ja halvemmalla.
Lisäksi tulossa öljynkeräyssäiliö huohottimenletkuun vaikka ton pitäsi juuri räkiä mutta onpahan blingiä.
Kuvia ja videota tulossa kuhan jaksaa kuvata.