Sivu 2/2

Re: Markkinointinimi

Lähetetty: Ma Heinä 08, 2013 5:23 pm
Kirjoittaja hattiwatti
_nixu_ kirjoitti:
samunoz kirjoitti:Nimi on nyt sitten: Autopuhdistus Clean&Shiny
Onko kenelläkään foorumilaisella kokemuksia ko paikasta, onnistuuko perusmustan myllytys jne?
Varmaankin, ja samaan rahaan opit loistavan rinnallevedonkin, jos nyt oikein ymmärsin. :LOL:

Re: Markkinointinimi

Lähetetty: Ma Heinä 08, 2013 6:57 pm
Kirjoittaja _paffa
Vielä puutun tuohon nimeen, mutta jollain tapaa omaan korvaan/suuhun olisi sopinut paremmin Clean & Shine kuin Shiny... Vai onko Clean & Shine jossain muussa käytössä rekisteröity?

Re: Markkinointinimi

Lähetetty: Ma Heinä 08, 2013 7:02 pm
Kirjoittaja samunoz
_paffa kirjoitti:Vielä puutun tuohon nimeen, mutta jollain tapaa omaan korvaan/suuhun olisi sopinut paremmin Clean & Shine kuin Shiny... Vai onko Clean & Shine jossain muussa käytössä rekisteröity?
Sitä ajattelin ekaks... mut jotain vastaavia on.

Re: Markkinointinimi

Lähetetty: Ma Heinä 08, 2013 7:59 pm
Kirjoittaja Pilder
Samun glossaus, ois ollu aika pätevä ;)


Nyt glossataan...

Re: Markkinointinimi

Lähetetty: Ma Heinä 08, 2013 8:22 pm
Kirjoittaja samunoz
_nixu_ kirjoitti:
samunoz kirjoitti:Nimi on nyt sitten: Autopuhdistus Clean&Shiny
Onko kenelläkään foorumilaisella kokemuksia ko paikasta, onnistuuko perusmustan myllytys jne?
Eikö musta ole väri värien joukossa? Epäkeskollahan tässä mennään toistaiseksi.

Re: Markkinointinimi

Lähetetty: Ma Heinä 08, 2013 8:23 pm
Kirjoittaja samunoz
hattiwatti kirjoitti:
_nixu_ kirjoitti:
samunoz kirjoitti:Nimi on nyt sitten: Autopuhdistus Clean&Shiny
Onko kenelläkään foorumilaisella kokemuksia ko paikasta, onnistuuko perusmustan myllytys jne?
Varmaankin, ja samaan rahaan opit loistavan rinnallevedonkin, jos nyt oikein ymmärsin. :LOL:
En ymmärtänyt....

Re: Markkinointinimi

Lähetetty: Ma Heinä 08, 2013 8:26 pm
Kirjoittaja samunoz
samunoz kirjoitti:
_paffa kirjoitti:Vielä puutun tuohon nimeen, mutta jollain tapaa omaan korvaan/suuhun olisi sopinut paremmin Clean & Shine kuin Shiny... Vai onko Clean & Shine jossain muussa käytössä rekisteröity?
Sitä ajattelin ekaks... mut jotain vastaavia on.
Sitäpaitsi suomennos on helpompi: Autopuhdistus (Puhdas&Kiiltävä)

Re: Markkinointinimi

Lähetetty: Ti Heinä 09, 2013 7:57 am
Kirjoittaja hattiwatti
samunoz kirjoitti:En ymmärtänyt....
Nooh, se nyt oli sellanen haaska vitsi jos ei lontoo taitu. Clean=rinnalleveto, shiny=loistava. ;) :ugeek:
Mutta hienoa, että yritysasiat etenee. Siitä iso :thumb:

Re: Markkinointinimi

Lähetetty: Ti Heinä 09, 2013 8:31 am
Kirjoittaja maaco
Hatunnosto täältäkin, vaikuttaa että myyntifiksit tehdään kerrankin fiksusti. Ei tartte muiden korjata tuhoja. Voin suositella sua jos sen suunnan tutut kyselee palveluita ;)

Re: Markkinointinimi

Lähetetty: Ke Heinä 10, 2013 12:21 am
Kirjoittaja samunoz
Eihän tätä nyt vielä yrittämiseksi voi sanoa. Pienimuotoista tää on.

Re: Markkinointinimi

Lähetetty: Ke Heinä 10, 2013 8:34 am
Kirjoittaja K70
Tuskin Suomessa kovin isoksi kasvaakaan, jos ja kun pidät oman riman tarpeeksi ylhäällä.
Mutta pointsit yrityksestä ja toivotaan, että leivän päälle jotain tulisi :thumb:
Arvostan!

Re: Markkinointinimi

Lähetetty: Ke Heinä 10, 2013 10:41 am
Kirjoittaja Juha U
Täältäkin toivotellaan onnea yritykselle. Hyvää työtä tekemällä asiakkaita varmaan riittää ja maine kasvaa, kun ihmiset saavat tietää hyvästä työntekijästä ja suosittelevat tuttavilleen yritystä. On vähän ku ilmaista mainosta.

Re: Markkinointinimi

Lähetetty: Ke Heinä 10, 2013 11:53 am
Kirjoittaja samunoz
Pari pitkää päivää viikossa olen tehnyt ja kyselijöitä on kyl ollut.