Varmaankin, ja samaan rahaan opit loistavan rinnallevedonkin, jos nyt oikein ymmärsin._nixu_ kirjoitti:Onko kenelläkään foorumilaisella kokemuksia ko paikasta, onnistuuko perusmustan myllytys jne?samunoz kirjoitti:Nimi on nyt sitten: Autopuhdistus Clean&Shiny
Markkinointinimi
-
hattiwatti
- Viestit: 530
- Liittynyt: Ke Marras 17, 2010 7:26 pm
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Markkinointinimi
Re: Markkinointinimi
Vielä puutun tuohon nimeen, mutta jollain tapaa omaan korvaan/suuhun olisi sopinut paremmin Clean & Shine kuin Shiny... Vai onko Clean & Shine jossain muussa käytössä rekisteröity?
Re: Markkinointinimi
Sitä ajattelin ekaks... mut jotain vastaavia on._paffa kirjoitti:Vielä puutun tuohon nimeen, mutta jollain tapaa omaan korvaan/suuhun olisi sopinut paremmin Clean & Shine kuin Shiny... Vai onko Clean & Shine jossain muussa käytössä rekisteröity?
Re: Markkinointinimi
Samun glossaus, ois ollu aika pätevä 
Nyt glossataan...
Nyt glossataan...
Re: Markkinointinimi
Eikö musta ole väri värien joukossa? Epäkeskollahan tässä mennään toistaiseksi._nixu_ kirjoitti:Onko kenelläkään foorumilaisella kokemuksia ko paikasta, onnistuuko perusmustan myllytys jne?samunoz kirjoitti:Nimi on nyt sitten: Autopuhdistus Clean&Shiny
Re: Markkinointinimi
En ymmärtänyt....hattiwatti kirjoitti:Varmaankin, ja samaan rahaan opit loistavan rinnallevedonkin, jos nyt oikein ymmärsin._nixu_ kirjoitti:Onko kenelläkään foorumilaisella kokemuksia ko paikasta, onnistuuko perusmustan myllytys jne?samunoz kirjoitti:Nimi on nyt sitten: Autopuhdistus Clean&Shiny
Re: Markkinointinimi
Sitäpaitsi suomennos on helpompi: Autopuhdistus (Puhdas&Kiiltävä)samunoz kirjoitti:Sitä ajattelin ekaks... mut jotain vastaavia on._paffa kirjoitti:Vielä puutun tuohon nimeen, mutta jollain tapaa omaan korvaan/suuhun olisi sopinut paremmin Clean & Shine kuin Shiny... Vai onko Clean & Shine jossain muussa käytössä rekisteröity?
-
hattiwatti
- Viestit: 530
- Liittynyt: Ke Marras 17, 2010 7:26 pm
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Markkinointinimi
Nooh, se nyt oli sellanen haaska vitsi jos ei lontoo taitu. Clean=rinnalleveto, shiny=loistava.samunoz kirjoitti:En ymmärtänyt....
Mutta hienoa, että yritysasiat etenee. Siitä iso
Re: Markkinointinimi
Hatunnosto täältäkin, vaikuttaa että myyntifiksit tehdään kerrankin fiksusti. Ei tartte muiden korjata tuhoja. Voin suositella sua jos sen suunnan tutut kyselee palveluita 
Re: Markkinointinimi
Eihän tätä nyt vielä yrittämiseksi voi sanoa. Pienimuotoista tää on.
Re: Markkinointinimi
Tuskin Suomessa kovin isoksi kasvaakaan, jos ja kun pidät oman riman tarpeeksi ylhäällä.
Mutta pointsit yrityksestä ja toivotaan, että leivän päälle jotain tulisi
Arvostan!
Mutta pointsit yrityksestä ja toivotaan, että leivän päälle jotain tulisi
Arvostan!
Re: Markkinointinimi
Täältäkin toivotellaan onnea yritykselle. Hyvää työtä tekemällä asiakkaita varmaan riittää ja maine kasvaa, kun ihmiset saavat tietää hyvästä työntekijästä ja suosittelevat tuttavilleen yritystä. On vähän ku ilmaista mainosta.
Re: Markkinointinimi
Pari pitkää päivää viikossa olen tehnyt ja kyselijöitä on kyl ollut.