Markkinointinimi

Yleistä keskustelua aiheen sivusta, kuten valokuvaus, tietokoneet jne.
hattiwatti
Viestit: 530
Liittynyt: Ke Marras 17, 2010 7:26 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Markkinointinimi

Viesti Kirjoittaja hattiwatti » Ma Heinä 08, 2013 5:23 pm

_nixu_ kirjoitti:
samunoz kirjoitti:Nimi on nyt sitten: Autopuhdistus Clean&Shiny
Onko kenelläkään foorumilaisella kokemuksia ko paikasta, onnistuuko perusmustan myllytys jne?
Varmaankin, ja samaan rahaan opit loistavan rinnallevedonkin, jos nyt oikein ymmärsin. :LOL:

Avatar
_paffa
Viestit: 1550
Liittynyt: To Heinä 21, 2011 11:06 pm
Paikkakunta: Kuopio

Re: Markkinointinimi

Viesti Kirjoittaja _paffa » Ma Heinä 08, 2013 6:57 pm

Vielä puutun tuohon nimeen, mutta jollain tapaa omaan korvaan/suuhun olisi sopinut paremmin Clean & Shine kuin Shiny... Vai onko Clean & Shine jossain muussa käytössä rekisteröity?

samunoz
Viestit: 4305
Liittynyt: La Marras 06, 2010 2:40 pm
Viesti:

Re: Markkinointinimi

Viesti Kirjoittaja samunoz » Ma Heinä 08, 2013 7:02 pm

_paffa kirjoitti:Vielä puutun tuohon nimeen, mutta jollain tapaa omaan korvaan/suuhun olisi sopinut paremmin Clean & Shine kuin Shiny... Vai onko Clean & Shine jossain muussa käytössä rekisteröity?
Sitä ajattelin ekaks... mut jotain vastaavia on.

Pilder
Viestit: 823
Liittynyt: Ke Joulu 14, 2011 11:08 am
Paikkakunta: Kemi

Re: Markkinointinimi

Viesti Kirjoittaja Pilder » Ma Heinä 08, 2013 7:59 pm

Samun glossaus, ois ollu aika pätevä ;)


Nyt glossataan...

samunoz
Viestit: 4305
Liittynyt: La Marras 06, 2010 2:40 pm
Viesti:

Re: Markkinointinimi

Viesti Kirjoittaja samunoz » Ma Heinä 08, 2013 8:22 pm

_nixu_ kirjoitti:
samunoz kirjoitti:Nimi on nyt sitten: Autopuhdistus Clean&Shiny
Onko kenelläkään foorumilaisella kokemuksia ko paikasta, onnistuuko perusmustan myllytys jne?
Eikö musta ole väri värien joukossa? Epäkeskollahan tässä mennään toistaiseksi.

samunoz
Viestit: 4305
Liittynyt: La Marras 06, 2010 2:40 pm
Viesti:

Re: Markkinointinimi

Viesti Kirjoittaja samunoz » Ma Heinä 08, 2013 8:23 pm

hattiwatti kirjoitti:
_nixu_ kirjoitti:
samunoz kirjoitti:Nimi on nyt sitten: Autopuhdistus Clean&Shiny
Onko kenelläkään foorumilaisella kokemuksia ko paikasta, onnistuuko perusmustan myllytys jne?
Varmaankin, ja samaan rahaan opit loistavan rinnallevedonkin, jos nyt oikein ymmärsin. :LOL:
En ymmärtänyt....

samunoz
Viestit: 4305
Liittynyt: La Marras 06, 2010 2:40 pm
Viesti:

Re: Markkinointinimi

Viesti Kirjoittaja samunoz » Ma Heinä 08, 2013 8:26 pm

samunoz kirjoitti:
_paffa kirjoitti:Vielä puutun tuohon nimeen, mutta jollain tapaa omaan korvaan/suuhun olisi sopinut paremmin Clean & Shine kuin Shiny... Vai onko Clean & Shine jossain muussa käytössä rekisteröity?
Sitä ajattelin ekaks... mut jotain vastaavia on.
Sitäpaitsi suomennos on helpompi: Autopuhdistus (Puhdas&Kiiltävä)

hattiwatti
Viestit: 530
Liittynyt: Ke Marras 17, 2010 7:26 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Markkinointinimi

Viesti Kirjoittaja hattiwatti » Ti Heinä 09, 2013 7:57 am

samunoz kirjoitti:En ymmärtänyt....
Nooh, se nyt oli sellanen haaska vitsi jos ei lontoo taitu. Clean=rinnalleveto, shiny=loistava. ;) :ugeek:
Mutta hienoa, että yritysasiat etenee. Siitä iso :thumb:

maaco
Viestit: 1546
Liittynyt: Ti Helmi 14, 2012 7:07 pm

Re: Markkinointinimi

Viesti Kirjoittaja maaco » Ti Heinä 09, 2013 8:31 am

Hatunnosto täältäkin, vaikuttaa että myyntifiksit tehdään kerrankin fiksusti. Ei tartte muiden korjata tuhoja. Voin suositella sua jos sen suunnan tutut kyselee palveluita ;)

samunoz
Viestit: 4305
Liittynyt: La Marras 06, 2010 2:40 pm
Viesti:

Re: Markkinointinimi

Viesti Kirjoittaja samunoz » Ke Heinä 10, 2013 12:21 am

Eihän tätä nyt vielä yrittämiseksi voi sanoa. Pienimuotoista tää on.

K70
Viestit: 2754
Liittynyt: Ti Touko 04, 2010 8:56 am
Paikkakunta: Kuopio

Re: Markkinointinimi

Viesti Kirjoittaja K70 » Ke Heinä 10, 2013 8:34 am

Tuskin Suomessa kovin isoksi kasvaakaan, jos ja kun pidät oman riman tarpeeksi ylhäällä.
Mutta pointsit yrityksestä ja toivotaan, että leivän päälle jotain tulisi :thumb:
Arvostan!

Juha U
Viestit: 4653
Liittynyt: Ti Syys 13, 2011 8:24 pm

Re: Markkinointinimi

Viesti Kirjoittaja Juha U » Ke Heinä 10, 2013 10:41 am

Täältäkin toivotellaan onnea yritykselle. Hyvää työtä tekemällä asiakkaita varmaan riittää ja maine kasvaa, kun ihmiset saavat tietää hyvästä työntekijästä ja suosittelevat tuttavilleen yritystä. On vähän ku ilmaista mainosta.

samunoz
Viestit: 4305
Liittynyt: La Marras 06, 2010 2:40 pm
Viesti:

Re: Markkinointinimi

Viesti Kirjoittaja samunoz » Ke Heinä 10, 2013 11:53 am

Pari pitkää päivää viikossa olen tehnyt ja kyselijöitä on kyl ollut.

Vastaa Viestiin