Comet KS 1700 extra
http://www.ikt.fi/product_details.php?p=55
140 bar / 540litraa tunnissa
letkukela, 10 metrin letku
käyttämätön suutin
pesuaineliuoksen syöttömahdollisuus
linkissä tarkat tiedot..
Kone toimii muuten hyvin, mutta vuotaa paineet pihalle jostain tiivisteistä. Uskon (mutta en lupaa), että tästä saa 100% toimivan kamppeen tiivisteiden vaihdolla. Huonoimmassa kunnossa näytti olevan nuo männän tiivisteet, mutta muutamat o-renkaatkin oli aika korppuja.
Laatuvehje, josta ei muovia löydy kuin kuorista! Liittimet samat kuin Kränzlessä, joten voi käyttää Kränzlen letkuja, suuttimia, foam lanceja ym..
Hp. 150e
sijainti Vantaa