Painepesuri

Vain yksityishenkilöille, EI yrityksille! Ainoastaan detailing tuotteita.
Avatar
Henripit
Viestit: 488
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2012 10:44 am
Paikkakunta: Espoo 02740

Painepesuri

Viesti Kirjoittaja Henripit » Su Huhti 07, 2013 5:19 pm

Myyn tehokkaan painepesurin tarpeettomana.

Comet KS 1700 extra

http://www.ikt.fi/product_details.php?p=55

140 bar / 540litraa tunnissa
letkukela, 10 metrin letku
käyttämätön suutin
pesuaineliuoksen syöttömahdollisuus
linkissä tarkat tiedot..

Kone toimii muuten hyvin, mutta vuotaa paineet pihalle jostain tiivisteistä. Uskon (mutta en lupaa), että tästä saa 100% toimivan kamppeen tiivisteiden vaihdolla. Huonoimmassa kunnossa näytti olevan nuo männän tiivisteet, mutta muutamat o-renkaatkin oli aika korppuja.

Laatuvehje, josta ei muovia löydy kuin kuorista! Liittimet samat kuin Kränzlessä, joten voi käyttää Kränzlen letkuja, suuttimia, foam lanceja ym..

Kuva

Kuva

Hp. 150e
sijainti Vantaa
Edistyminen --> Step 1 - Step 2 - Step 3

Avatar
Henripit
Viestit: 488
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2012 10:44 am
Paikkakunta: Espoo 02740

Painepesuri

Viesti Kirjoittaja Henripit » Ti Huhti 09, 2013 10:25 am

Myyty "pohjois-suomeen"
Edistyminen --> Step 1 - Step 2 - Step 3

Lukittu