Vitsi... miksi? Kun ei leikkaa niinkuin muut vai???Dani kirjoitti:Eli Hexin laikat + lähes kaikki myllyaineet, tai closed cells kököt ja Fixer, kuuman valitset
..fixeri näin muutenkin --> aika vitsi
CarPro Fixer -myllytystahna
Re: Laikat
No eikös leikkaavuuteen pyritä jos naarmuja poistetaan, vai meinaatko että niitä vaan peitellään?
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Dani kirjoitti:No eikös leikkaavuuteen pyritä jos naarmuja poistetaan, vai meinaatko että niitä vaan peitellään?
SPOILERSPOILER_SHOW
Kyllähän Jyrkiboy on jotain silläkin saanut aikaiseksi
Pitääkö sitten suosiolla siirtyä Schollin s17+? Itse tykkäsin näin aloittelijana tosta fixeristä mut eihän se hyvin leikannut.
Dani kirjoitti:Eli Hexin laikat + lähes kaikki myllyaineet, tai closed cells kököt ja Fixer, kuuman valitset
Tässäkohtaa oon kiinnostunu, että mikä fixerissä tekee siitä vitsin?
Sama pisti silmäänMazda6 kirjoitti:Dani kirjoitti:Eli Hexin laikat + lähes kaikki myllyaineet, tai closed cells kököt ja Fixer, kuuman valitset
Tässäkohtaa oon kiinnostunu, että mikä fixerissä tekee siitä vitsin?
Luulen että Dani tarkoittaa sitä että se että se on DAT aine mikä on vielä entistäkin hitaampi kun esim. Menzernat. Lähtökohtaisesti kun melkein kaikilla tekijämiehillä tulee hetki kun mielummin avais paikallispanimotuotteen ja menis saunaan kun hieros vielä sitä autoa. Eli siis. Jos homma on valmis nopeammin toisilla tuotteilla ja jälki on väh. yhtä hyvää ja holotonta niin miksi tehdä hitaammin?
Vain YKSI LSP!
No, mutta eikös Fixerin idea ole olla 1-step tuote?Urran kirjoitti:Luulen että Dani tarkoittaa sitä että se että se on DAT aine mikä on vielä entistäkin hitaampi kun esim. Menzernat. Lähtökohtaisesti kun melkein kaikilla tekijämiehillä tulee hetki kun mielummin avais paikallispanimotuotteen ja menis saunaan kun hieros vielä sitä autoa. Eli siis. Jos homma on valmis nopeammin toisilla tuotteilla ja jälki on väh. yhtä hyvää ja holotonta niin miksi tehdä hitaammin?
Lisäksi tuossa testissä ei ole mainittu (ainakaan pika vilkaisulla) työstötapoja? Fixerihän käsittääkseni on leikkaavimmillaan pienillä kierroksilla työstettynä? Katoaa laikasta liian nopeasti korkeilla kierroksilla.
Ehkä hiukan epäreilua työstää samoilla metodeilla kaikkkia aineita..
Onko se et Fixer olis Menzuja hitaampi faktaa vai mihin se perustuu?? 1-steppinähän noi sitä mainostaa.Urran kirjoitti:Luulen että Dani tarkoittaa sitä että se että se on DAT aine mikä on vielä entistäkin hitaampi kun esim. Menzernat. Lähtökohtaisesti kun melkein kaikilla tekijämiehillä tulee hetki kun mielummin avais paikallispanimotuotteen ja menis saunaan kun hieros vielä sitä autoa. Eli siis. Jos homma on valmis nopeammin toisilla tuotteilla ja jälki on väh. yhtä hyvää ja holotonta niin miksi tehdä hitaammin?
Hirveän analyyttisiä kommentteja on tosi vaikee antaa kun en ole itse kokeillut em. tuotetta mutta sanotaan näin että Menzernaa ei voi ajaa niin kauan kun Jyrkin videossa ajetaan Fikseriä, ja mä en nää mitään järkeä em. ajotavassa. Siksi en ole edes harkinnut ottavani testiin tota ainetta.
Ja 1-step aine tai ei niin ei siitä varmaan hirveesti sais etua jos esim. auton nykyinen tila vaatii esim. 3-step myllytyksen. Tokkopa fikseriäkään voi ajaa karvalaikalla eka ja sit vaihdat keskikarkeen vaahtiksen ja lopulta viimeistelylaikan, ilman että oot pyyhkiny kamoja pois/lisänny ainetta
Ja 1-step aine tai ei niin ei siitä varmaan hirveesti sais etua jos esim. auton nykyinen tila vaatii esim. 3-step myllytyksen. Tokkopa fikseriäkään voi ajaa karvalaikalla eka ja sit vaihdat keskikarkeen vaahtiksen ja lopulta viimeistelylaikan, ilman että oot pyyhkiny kamoja pois/lisänny ainetta
Vain YKSI LSP!
OK.
EDIT: Spoiler poistettu kun voidaan jatkaa keskustelua tarvittessa. -Urran
EDIT: Spoiler poistettu kun voidaan jatkaa keskustelua tarvittessa. -Urran
Onkos kukaan testannut tätä ajan kanssa eri laikoilla ja pinnoilla? Carpron mukaan tuoteesta on tullut 2 versio sen jälkeen kun itse ostin pullon.Urran kirjoitti:Hirveän analyyttisiä kommentteja on tosi vaikee antaa kun en ole itse kokeillut em. tuotetta mutta sanotaan näin että Menzernaa ei voi ajaa niin kauan kun Jyrkin videossa ajetaan Fikseriä, ja mä en nää mitään järkeä em. ajotavassa. Siksi en ole edes harkinnut ottavani testiin tota ainetta.