CarPro Fixer -myllytystahna

Kiillotustahnat ja laikat
samunoz
Viesti:

Re: Laikat

Viesti Kirjoittaja samunoz » Pe Marras 23, 2012 10:07 pm

Dani kirjoitti:Eli Hexin laikat + lähes kaikki myllyaineet, tai closed cells kököt ja Fixer, kuuman valitset :LOL:

..fixeri näin muutenkin --> aika vitsi
Vitsi... miksi? Kun ei leikkaa niinkuin muut vai???

Dani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dani » Pe Marras 23, 2012 10:10 pm

No eikös leikkaavuuteen pyritä jos naarmuja poistetaan, vai meinaatko että niitä vaan peitellään?
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."

samunoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samunoz » Pe Marras 23, 2012 10:12 pm

Dani kirjoitti:No eikös leikkaavuuteen pyritä jos naarmuja poistetaan, vai meinaatko että niitä vaan peitellään?
SPOILERSPOILER_SHOW
Kyllähän Jyrkiboy on jotain silläkin saanut aikaiseksi ;) Pitääkö sitten suosiolla siirtyä Schollin s17+? Itse tykkäsin näin aloittelijana tosta fixeristä mut eihän se hyvin leikannut.

Mazda6

Viesti Kirjoittaja Mazda6 » Su Joulu 02, 2012 7:54 pm

Dani kirjoitti:Eli Hexin laikat + lähes kaikki myllyaineet, tai closed cells kököt ja Fixer, kuuman valitset :LOL:

Tässäkohtaa oon kiinnostunu, että mikä fixerissä tekee siitä vitsin? ;)

samunoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samunoz » Su Joulu 02, 2012 8:41 pm

Mazda6 kirjoitti:

Tässäkohtaa oon kiinnostunu, että mikä fixerissä tekee siitä vitsin? ;)
Sama pisti silmään ;)

Urran

Viesti Kirjoittaja Urran » Ma Joulu 03, 2012 10:16 am

Luulen että Dani tarkoittaa sitä että se että se on DAT aine mikä on vielä entistäkin hitaampi kun esim. Menzernat. Lähtökohtaisesti kun melkein kaikilla tekijämiehillä tulee hetki kun mielummin avais paikallispanimotuotteen ja menis saunaan kun hieros vielä sitä autoa. Eli siis. Jos homma on valmis nopeammin toisilla tuotteilla ja jälki on väh. yhtä hyvää ja holotonta niin miksi tehdä hitaammin?
Vain YKSI LSP!

Viltsu

Viesti Kirjoittaja Viltsu » Ma Joulu 03, 2012 12:31 pm

Urran kirjoitti:Luulen että Dani tarkoittaa sitä että se että se on DAT aine mikä on vielä entistäkin hitaampi kun esim. Menzernat. Lähtökohtaisesti kun melkein kaikilla tekijämiehillä tulee hetki kun mielummin avais paikallispanimotuotteen ja menis saunaan kun hieros vielä sitä autoa. Eli siis. Jos homma on valmis nopeammin toisilla tuotteilla ja jälki on väh. yhtä hyvää ja holotonta niin miksi tehdä hitaammin?
No, mutta eikös Fixerin idea ole olla 1-step tuote?
Lisäksi tuossa testissä ei ole mainittu (ainakaan pika vilkaisulla) työstötapoja? Fixerihän käsittääkseni on leikkaavimmillaan pienillä kierroksilla työstettynä? Katoaa laikasta liian nopeasti korkeilla kierroksilla.
Ehkä hiukan epäreilua työstää samoilla metodeilla kaikkkia aineita..

samunoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samunoz » Ma Joulu 03, 2012 12:41 pm

Urran kirjoitti:Luulen että Dani tarkoittaa sitä että se että se on DAT aine mikä on vielä entistäkin hitaampi kun esim. Menzernat. Lähtökohtaisesti kun melkein kaikilla tekijämiehillä tulee hetki kun mielummin avais paikallispanimotuotteen ja menis saunaan kun hieros vielä sitä autoa. Eli siis. Jos homma on valmis nopeammin toisilla tuotteilla ja jälki on väh. yhtä hyvää ja holotonta niin miksi tehdä hitaammin?
Onko se et Fixer olis Menzuja hitaampi faktaa vai mihin se perustuu?? 1-steppinähän noi sitä mainostaa.

Urran

Viesti Kirjoittaja Urran » Ma Joulu 03, 2012 1:39 pm

Hirveän analyyttisiä kommentteja on tosi vaikee antaa kun en ole itse kokeillut em. tuotetta mutta sanotaan näin että Menzernaa ei voi ajaa niin kauan kun Jyrkin videossa ajetaan Fikseriä, ja mä en nää mitään järkeä em. ajotavassa. Siksi en ole edes harkinnut ottavani testiin tota ainetta.

Ja 1-step aine tai ei niin ei siitä varmaan hirveesti sais etua jos esim. auton nykyinen tila vaatii esim. 3-step myllytyksen. Tokkopa fikseriäkään voi ajaa karvalaikalla eka ja sit vaihdat keskikarkeen vaahtiksen ja lopulta viimeistelylaikan, ilman että oot pyyhkiny kamoja pois/lisänny ainetta :D
Vain YKSI LSP!

samunoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samunoz » Ma Joulu 03, 2012 2:12 pm

OK.

EDIT: Spoiler poistettu kun voidaan jatkaa keskustelua tarvittessa. -Urran

samunoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samunoz » Su Helmi 10, 2013 7:21 pm

Urran kirjoitti:Hirveän analyyttisiä kommentteja on tosi vaikee antaa kun en ole itse kokeillut em. tuotetta mutta sanotaan näin että Menzernaa ei voi ajaa niin kauan kun Jyrkin videossa ajetaan Fikseriä, ja mä en nää mitään järkeä em. ajotavassa. Siksi en ole edes harkinnut ottavani testiin tota ainetta.

Ja 1-step aine tai ei niin ei siitä varmaan hirveesti sais etua jos esim. auton nykyinen tila vaatii esim. 3-step myllytyksen. Tokkopa fikseriäkään voi ajaa karvalaikalla eka ja sit vaihdat keskikarkeen vaahtiksen ja lopulta viimeistelylaikan, ilman että oot pyyhkiny kamoja pois/lisänny ainetta :D
Onkos kukaan testannut tätä ajan kanssa eri laikoilla ja pinnoilla? Carpron mukaan tuoteesta on tullut 2 versio sen jälkeen kun itse ostin pullon.

Vastaa Viestiin