Paras tuote?
Paras tuote?
Availlaan nyt huvikseen näitä topicceja. Eilen tuli laitettua DJ RedMist pintaan ja voi veljet kun kiiltää. Siitä tuli mieleen että mikä on lempituotteesi?
Itsellä tuo RM ja CG Miracle Dryer ykkösinä.
Itsellä tuo RM ja CG Miracle Dryer ykkösinä.
Wannabe-OCD
Re: Paras tuote?
Ehdottomasti Meguiarsin Ultimate Compound 
Re: Paras tuote?
Varmaan tässä vaiheessa AG Super Resin Polish.
Ollut käytössä ainakin 15 vuotta ja soveltuu joka paikkaan.
Ollut käytössä ainakin 15 vuotta ja soveltuu joka paikkaan.
Re: Paras tuote?
Carlack68 Nano Systematic Care. Tulee laitettua nykyään joka kerta alle kun autoa vahailee.
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips
Re: Paras tuote?
Vaikea nimetä yhtä mutta Dodon tuotteista tykkään erityisesti, niissä tuotteiden nimet, pakkaus ja tuoksu on niin hyviä että tykkää väkisin, toimivuutta tietenkään unohtamatta. Muijakin aina naureskelee niitä nimiä ja sanoo että tuoksuu paremmalta kun sen shampoot yms. 
Re: Paras tuote?
Itellä nousee ylitse muiden Lahegan Autosafe 648 -alkaalinen pesuaine. On kyllä aivan huippu aine esipesuun ja muutenkin painepesuun.
Just tänään pesin kaks suolapaskassa olevaan autoo ja käytin esipesuun just kyseistä ainetta ja hitto et tuli puhdasta. Sit mikrokintaalla pesin sen jälkeen ja kyllä luisti hyvin, että hyvin kyl lähti paskat pinnasta. Kun katsellu kuvia noista snowfoam-pesuista, niin musta tää kyl pesee sen helppoudessa ja varmasti yhtä hyvä pesutuloskin. Ostettiin tota ainetta asemallekkin ja ilo pestä kuorma-autoja ja eipä tuu enää harjaa niihin käytettyä.
Oonko ainut kellä kokemusta Autosafesta täällä?
Just tänään pesin kaks suolapaskassa olevaan autoo ja käytin esipesuun just kyseistä ainetta ja hitto et tuli puhdasta. Sit mikrokintaalla pesin sen jälkeen ja kyllä luisti hyvin, että hyvin kyl lähti paskat pinnasta. Kun katsellu kuvia noista snowfoam-pesuista, niin musta tää kyl pesee sen helppoudessa ja varmasti yhtä hyvä pesutuloskin. Ostettiin tota ainetta asemallekkin ja ilo pestä kuorma-autoja ja eipä tuu enää harjaa niihin käytettyä.
Oonko ainut kellä kokemusta Autosafesta täällä?
Re: Paras tuote?
Olisi kyllä mielenkiintoista testata tuota ainetta. Voisi verrata esimerkiksi tuohon Bilt-Hamberin Autofoamiin. Ei vain viitsisi ostaa sitä testin takia. On jo ennestään kaapit täynnä kaiken maailman pesuaineita.teemuval kirjoitti:Itellä nousee ylitse muiden Lahegan Autosafe 648 -alkaalinen pesuaine. On kyllä aivan huippu aine esipesuun ja muutenkin painepesuun.
Just tänään pesin kaks suolapaskassa olevaan autoo ja käytin esipesuun just kyseistä ainetta ja hitto et tuli puhdasta. Sit mikrokintaalla pesin sen jälkeen ja kyllä luisti hyvin, että hyvin kyl lähti paskat pinnasta. Kun katsellu kuvia noista snowfoam-pesuista, niin musta tää kyl pesee sen helppoudessa ja varmasti yhtä hyvä pesutuloskin. Ostettiin tota ainetta asemallekkin ja ilo pestä kuorma-autoja ja eipä tuu enää harjaa niihin käytettyä.
Oonko ainut kellä kokemusta Autosafesta täällä?
- Henkka -
Kaikki liha tottelee kuria...
Re: Paras tuote?
Nimi kuulostaa siltä, että ei ihan vahaystävällinen aine kyseessä? Mutta jos on parempaa kuin snowfoamit niin olisi hienoa lukea siitä jonkunnäköinen arvostelu.teemuval kirjoitti:Itellä nousee ylitse muiden Lahegan Autosafe 648 -alkaalinen pesuaine. On kyllä aivan huippu aine esipesuun ja muutenkin painepesuun.
- Projectech
- Apupoika
- Viestit: 1229
- Liittynyt: Ti Marras 30, 2010 10:57 pm
- Paikkakunta: Laitila
- Viesti:
Re: Paras tuote?
Sama tuli itsellekin mieleen, että onkohan tämä vahaturvallinen ollenkaan... "Voimakas alkaalinen rasvanpoistoaine ajoneuvojen painepesuun ja manuaaliseen pesuun." sanoo tm-tradingin sivut.Koojel kirjoitti:Nimi kuulostaa siltä, että ei ihan vahaystävällinen aine kyseessä? Mutta jos on parempaa kuin snowfoamit niin olisi hienoa lukea siitä jonkunnäköinen arvostelu.teemuval kirjoitti:Itellä nousee ylitse muiden Lahegan Autosafe 648 -alkaalinen pesuaine. On kyllä aivan huippu aine esipesuun ja muutenkin painepesuun.
Lähinnä vertailukelpoinen aine Bilt-Hamberilta on Surfex-HD, mutta silläkin lähtee vahat helposti, kun mennään yli 5% liuosvahvuuden.
Palveleva autonhoitotuotteiden erikoisliike
Laatutuotteita pieniin ja suuriin autonhoitotarpeisiin, ohjeet ja vinkit kaupan päälle. Ota rohkeasti yhteyttä! autonhoitokauppa.fi
Laatutuotteita pieniin ja suuriin autonhoitotarpeisiin, ohjeet ja vinkit kaupan päälle. Ota rohkeasti yhteyttä! autonhoitokauppa.fi
Re: Paras tuote?
Foam Lance (+aine), Miracle Dryer, Red Mist Tropical (tai Pro Aqua Gloss), Jetseal109 ja Eurow Shag Pile ovat tuotteita joiden kanssa touhuaan aina.
Ovat niin hintansa väärtejä tuotteita ettei ilman niitä oikein tule toimeen.
Ovat niin hintansa väärtejä tuotteita ettei ilman niitä oikein tule toimeen.
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Re: Paras tuote?
No AS 648 ei sisällä kuitenkaan liuottimia, että ei kyl oo multa ainakaan vieny vahoja muutaman pesun jälkeen, kuten ton luvataan vievän.Lähinnä vertailukelpoinen aine Bilt-Hamberilta on Surfex-HD, mutta silläkin lähtee vahat helposti, kun mennään yli 5% liuosvahvuuden.
No ite oon käyttäny syksystä lähtien ja en oo huomannu oleellista vahan häviämistä. Hyvin vesi pisaroituu... En voi puhuu ku omista kokemuksista tuon aineen kanssa ja itse olen tosi tyytyväinen. Ja vahaturvallisuus itsellekkin tärkee, mutta en oo huomannu ongelmaa sen suhteen oikein käytettynä.
Re: Paras tuote?
No mä tykkään kyllä Collinite 476S:stä. Halpaa, helppoa, kestävää ja kohtuullisen hyvän tuoksuista.
Re: Paras tuote?
Foam lance+aineet, colli 476s, last touch, miracle dryer,
Facebookissa Sauvon Autopinnoitus
Re: Paras tuote?
Jos tykkää kenkälankin tuoksustaHeikki kirjoitti:No mä tykkään kyllä Collinite 476S:stä. Halpaa, helppoa, kestävää ja kohtuullisen hyvän tuoksuista.
Re: Paras tuote?
Miracle Dryer, Red Mist Tropical ,collinite 915,kinnas...
BMW X5 e53 3.0ia
Ford focus -06
Ford focus -06
-
Rauhallinen Erkki
- Viestit: 1642
- Liittynyt: Ti Marras 02, 2010 9:13 am
- Paikkakunta: Oulu
Re: Paras tuote?
^ Kiva kun kaikki kehuu tuota Red Mistia, ei siis ole rahat menneet hukkaan, kun puteli on mullekin tulossa..
Paras tuote mulle tällä hetkellä lienee Megun Gold Class Shampoo. Citrus Bling on myös kaikessa monikäyttösyydessään ja hinta/laatusuhteellaan valloittanut paikan mun sydämestä. En tuota Megun #16 ala myöskään haukkumaan, hienosti näyttää pintansa pitävän.
Paras tuote mulle tällä hetkellä lienee Megun Gold Class Shampoo. Citrus Bling on myös kaikessa monikäyttösyydessään ja hinta/laatusuhteellaan valloittanut paikan mun sydämestä. En tuota Megun #16 ala myöskään haukkumaan, hienosti näyttää pintansa pitävän.
"Somebody´s Heiney is crowding my ice box..." -R.Cuomo
-
juha.lehtimaki
- Viestit: 205
- Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 8:29 pm
- Paikkakunta: Nokia
Re: Paras tuote?
Tähän on varmaan pakko vastata että painepesuri.. Kaikki muut tuotteet on korvattavissa tai vaan fiilistelyjuttuja..
Re: Paras tuote?
Sen sijaan että osaisin valita all-around-best tuotetta, niin keskityn haukkumaan lähes kaikkia, niiden puutteista
Pessimisti ei pety koskaan..
IPA.
Käyttötarkoituksia NIIN monta. Käy niin kodissa kuin puutarhassa. Käytän kys. tuotetta auton maalipinnalle ennen pintaan levitettäviä aineita/vahaa, ikkunoihin (jos jotain pinttyneempää möhmää), rasvanpoistoon niin kotona kuin autossa, liimattavien pintojen pyyhkimiseen niin koton... ssa, kameran putsaukseen, kameran linssien putsaukseen yms. Tähän olen oikeastaan tyytyväinen, koska en tiedä että tätä voisi parantaa mitenkään. Tekee, mitä siltä on pyydetty.
Myös yhdyn Danin kommenttiin Eurowin liinoista. Ei moitittavaa, enkä tiedä paremmasta.
Oikeastaan, mitä muihin tuotteisiin tulee, niin en varsinaisesti ole 100% tyytyväinen
Yksi vaihtoehto olisi ollut FK 108AS mutta.. On loistava auton reinkaissa, ulko muovipinnoissa, kameran muoviosissa
sekä satunnaisissa "kunnostus" projekteissa kuten jarrusatuloiden maalaus -> suojakumit. Kestää aivan törkeen kauan pinnassa (polymer based)..
Mutta sisustassa kiiltää liikaa
Shampoista en halua luoda mitään mielikuvia koska ne häiritsis mun arvosteluja.
Ja jatkan edelleen ristiretkeäni minkä motto on "in search of the best products.. for me!"
IPA.
Käyttötarkoituksia NIIN monta. Käy niin kodissa kuin puutarhassa. Käytän kys. tuotetta auton maalipinnalle ennen pintaan levitettäviä aineita/vahaa, ikkunoihin (jos jotain pinttyneempää möhmää), rasvanpoistoon niin kotona kuin autossa, liimattavien pintojen pyyhkimiseen niin koton... ssa, kameran putsaukseen, kameran linssien putsaukseen yms. Tähän olen oikeastaan tyytyväinen, koska en tiedä että tätä voisi parantaa mitenkään. Tekee, mitä siltä on pyydetty.
Myös yhdyn Danin kommenttiin Eurowin liinoista. Ei moitittavaa, enkä tiedä paremmasta.
Oikeastaan, mitä muihin tuotteisiin tulee, niin en varsinaisesti ole 100% tyytyväinen
Yksi vaihtoehto olisi ollut FK 108AS mutta.. On loistava auton reinkaissa, ulko muovipinnoissa, kameran muoviosissa
Mutta sisustassa kiiltää liikaa
Shampoista en halua luoda mitään mielikuvia koska ne häiritsis mun arvosteluja.
Ja jatkan edelleen ristiretkeäni minkä motto on "in search of the best products.. for me!"
Vain YKSI LSP!
Re: Paras tuote?
Tällä hetkellä taitaisi olla Valet Pro Citrus Bling.
Re: Paras tuote?
- Megun - Ultimate Compound
- AG - SRP
Ultimate Compound on vaan niin hemmetin hyvää ainetta, etten keksi edes sanoja sille. Soveltuu niin koville kuin pehmeille lakoille, voi käyttää leikkaavia että kiillottavia laikkoja. Sillä saa syvempiäkin naarmuja hyvin pois ja valmiin kiillon vahaamista varten varsinkin, kun itse rotaryllä olen käyny auton läpi, pyyhkiny mikrokuituliinalla ylimääräiset aineet pois ja pessy auton jonka jälkeen kuivaus "ehkä joku glaze" pintaan ja vahaa päälle niin hyvä tulee!
SRP onkin jo kolmannessa? viestissä perusteltu, se on ollut käytössä niin pitkään ja tulee niin pitkään olemaan kuin sitä kaupasta saa, myös SRP:llä saa hienon viimeisen, vahavalmiin pinnan kun levittää koneella ja kiillotuslaikalla
Eilen tein pikavahauksen yhteen mustaan Audi A3, SRP megun mustalla laikalla ja prestan bestwax pintaan ja tuli aikas makea jälki. Tosin olin tuon auton myllyttäny 3.5kk sitten.
- AG - SRP
Ultimate Compound on vaan niin hemmetin hyvää ainetta, etten keksi edes sanoja sille. Soveltuu niin koville kuin pehmeille lakoille, voi käyttää leikkaavia että kiillottavia laikkoja. Sillä saa syvempiäkin naarmuja hyvin pois ja valmiin kiillon vahaamista varten varsinkin, kun itse rotaryllä olen käyny auton läpi, pyyhkiny mikrokuituliinalla ylimääräiset aineet pois ja pessy auton jonka jälkeen kuivaus "ehkä joku glaze" pintaan ja vahaa päälle niin hyvä tulee!
SRP onkin jo kolmannessa? viestissä perusteltu, se on ollut käytössä niin pitkään ja tulee niin pitkään olemaan kuin sitä kaupasta saa, myös SRP:llä saa hienon viimeisen, vahavalmiin pinnan kun levittää koneella ja kiillotuslaikalla
Eilen tein pikavahauksen yhteen mustaan Audi A3, SRP megun mustalla laikalla ja prestan bestwax pintaan ja tuli aikas makea jälki. Tosin olin tuon auton myllyttäny 3.5kk sitten.
Re: Paras tuote?
Last Touch on pakko sanoa tähän kohtaan sitä kun useimmin tulee käytettyä, pesuaineet kun saattaa vaihtua välillä.
Ultimate Compundistakin tykkään.
Ultimate Compundistakin tykkään.
Suola kuuluu ruokaan, ei tielle.