Autoradio
Autoradio
Noniin tässä alkaa pikku hiljaa selviämään asiat kun autoon murtauduttiin ja vietiin mm. Clartsun DVD soitin. Pitäisi uusi soitin hankkia (ja ei tule uutta DVD soitinta) joku max. 50€-150€. Vaatimuksena ei ole kuin usb ja mielellään etuliitäntä. Mikähän tän hintaluokan se paras hinta/laatusuhde soitin on?
Viimeksi muokannut Kime, La Helmi 25, 2012 12:03 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Autoradio
Tässähän se: http://www.fanaticaudio.com/tuotteet.ph ... tuote=1802 Itse tykkään Alpinen soittimista eniten mitä olen käyttänyt. Ja kuten tapaan kuuluu niin hieman kalliimpi http://www.fanaticaudio.com/tuotteet.ph ... tuote=2423 
Re: Autoradio
Mitäpä tietoa tästä kertynyt palstalaisille.
http://www.autostudio.fi/autohifi/autor ... -ipod.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autostudio.fi/autohifi/autor ... -ipod.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Autoradio
Alpine, se on vaan paras just siinä tärkeimmässä eli äänenlaadussa. Eikä nuo oo kyl koskaan hajonnutkaan. 
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Re: Autoradio
Mie nostasin budjettia vähän ja laittasin tälläsen:
http://hifix.fi/index.php/tuote-esittel ... 133bt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://hifix.fi/index.php/tuote-esittel ... 133bt.html" onclick="window.open(this.href);return false;