Autoradio

Yleistä keskustelua aiheen sivusta, kuten valokuvaus, tietokoneet jne.
Kime
Viestit: 1090
Liittynyt: Ti Joulu 14, 2010 12:40 pm

Autoradio

Viesti Kirjoittaja Kime » La Helmi 25, 2012 11:51 am

Noniin tässä alkaa pikku hiljaa selviämään asiat kun autoon murtauduttiin ja vietiin mm. Clartsun DVD soitin. Pitäisi uusi soitin hankkia (ja ei tule uutta DVD soitinta) joku max. 50€-150€. Vaatimuksena ei ole kuin usb ja mielellään etuliitäntä. Mikähän tän hintaluokan se paras hinta/laatusuhde soitin on?
Viimeksi muokannut Kime, La Helmi 25, 2012 12:03 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
RTU
Viestit: 948
Liittynyt: La Heinä 30, 2011 9:57 pm
Paikkakunta: Lapinjärvi

Re: Autoradio

Viesti Kirjoittaja RTU » La Helmi 25, 2012 11:56 am

Tässähän se: http://www.fanaticaudio.com/tuotteet.ph ... tuote=1802 Itse tykkään Alpinen soittimista eniten mitä olen käyttänyt. Ja kuten tapaan kuuluu niin hieman kalliimpi http://www.fanaticaudio.com/tuotteet.ph ... tuote=2423 8-)

Kime
Viestit: 1090
Liittynyt: Ti Joulu 14, 2010 12:40 pm

Re: Autoradio

Viesti Kirjoittaja Kime » La Helmi 25, 2012 12:31 pm

Mitäpä tietoa tästä kertynyt palstalaisille.

http://www.autostudio.fi/autohifi/autor ... -ipod.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
Peke
Viestit: 2928
Liittynyt: La Huhti 16, 2011 11:41 pm
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Autoradio

Viesti Kirjoittaja Peke » La Helmi 25, 2012 9:24 pm

Alpine, se on vaan paras just siinä tärkeimmässä eli äänenlaadussa. Eikä nuo oo kyl koskaan hajonnutkaan. :roll:
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing

maaco
Viestit: 1546
Liittynyt: Ti Helmi 14, 2012 7:07 pm

Re: Autoradio

Viesti Kirjoittaja maaco » La Helmi 25, 2012 10:21 pm

Mie nostasin budjettia vähän ja laittasin tälläsen:

http://hifix.fi/index.php/tuote-esittel ... 133bt.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Vastaa Viestiin