Renkaan kyljet ja muut kumipinnat

Lasin, kumin, muovin jne. pintojen suojaus
markok

Re: Renkaan kyljet ja muut kumipinnat

Viesti Kirjoittaja markok » Ti Joulu 25, 2018 3:33 pm

Sisäänajettu kirjoitti: Ma Joulu 24, 2018 7:02 pm Onko silikoni aerosol purkissa sopiva aine ovien kumisten tiivisteiden käsittelyyn ? Tuppaa pakkasella jäätymään tiivisteet oviin kiinni...
Itse en spray silikonia tiivisteisiin suihkisi. Tahtoo levitä liikaa ympäriinsä. Silikonin käyttö tiivisteissä muutenkin jakaa mielipiteitä. Mielestäni paras aine on BMW:n Gummipflege https://www.leebmann24.de/bmw-gummipflege-250-ml.html Huhut kertovat, että Shellin myymä tiivisteiden hoitoaine olisi samaa tavaraa. Wurthilla on myös kumin ja muovin hoitoaine, joka toimii tiivisteissä ihan hyvin. Renkaiden käsittelyaineita en ole koskaan kokeillut tiivisteisiin.

Lowlife

Viesti Kirjoittaja Lowlife » Ti Joulu 25, 2018 3:36 pm

Mä en oo ikinä laittanut tiivisteisiin mitään, eikä oo ilinä ollut tiivisteet jäässä... :D enkä myöskään oo koskaan käyttänyt lukkosulaa ja hyvin on lukot toiminut.
Black isn't a color, it's a career.

Saippua

Viesti Kirjoittaja Saippua » Ti Joulu 25, 2018 5:48 pm

Minä toiminut samoilla resepteillä ja silikoni-tuotteita en käytä auitonhoitoon koskaan.

Posambique

Viesti Kirjoittaja Posambique » Ke Tammi 02, 2019 9:43 am

Swissvax Seal Feed on hyvä, joskin arvokas, tuote. Täällä sen kehtaa kuitenkin mainita ääneen, muualla haukkuisivat hulluksi. :buffer:
"Urku auki, pelti kii"

Sisäänajettu

Viesti Kirjoittaja Sisäänajettu » Ke Tammi 02, 2019 1:57 pm

Posambique kirjoitti: Ke Tammi 02, 2019 9:43 am Swissvax Seal Feed on hyvä, joskin arvokas, tuote. Täällä sen kehtaa kuitenkin mainita ääneen, muualla haukkuisivat hulluksi. :buffer:
Muuten varmaankin hyvä tuote, mutta turhan arvokas opiskelijalle :(
Tesla Model 3 LR AWD -19

flapjack

Viesti Kirjoittaja flapjack » Su Helmi 24, 2019 3:59 pm

Sama periaate: ei silikoniöljyä koskaan auton tai minkään muunkaan mistä välittää lähelle.

Tiivisteisiin olen käyttänyt würthin ja 303:n kumisuojia. EOS vaikuttaako jäätymiseen, ainakaan se ei ole hirveämmin kiusannut.

Vastaa Viestiin