Itse en spray silikonia tiivisteisiin suihkisi. Tahtoo levitä liikaa ympäriinsä. Silikonin käyttö tiivisteissä muutenkin jakaa mielipiteitä. Mielestäni paras aine on BMW:n Gummipflege https://www.leebmann24.de/bmw-gummipflege-250-ml.html Huhut kertovat, että Shellin myymä tiivisteiden hoitoaine olisi samaa tavaraa. Wurthilla on myös kumin ja muovin hoitoaine, joka toimii tiivisteissä ihan hyvin. Renkaiden käsittelyaineita en ole koskaan kokeillut tiivisteisiin.Sisäänajettu kirjoitti: ↑Ma Joulu 24, 2018 7:02 pm Onko silikoni aerosol purkissa sopiva aine ovien kumisten tiivisteiden käsittelyyn ? Tuppaa pakkasella jäätymään tiivisteet oviin kiinni...
Renkaan kyljet ja muut kumipinnat
Re: Renkaan kyljet ja muut kumipinnat
Mä en oo ikinä laittanut tiivisteisiin mitään, eikä oo ilinä ollut tiivisteet jäässä...
enkä myöskään oo koskaan käyttänyt lukkosulaa ja hyvin on lukot toiminut.
Black isn't a color, it's a career.
Minä toiminut samoilla resepteillä ja silikoni-tuotteita en käytä auitonhoitoon koskaan.
- Posambique
Swissvax Seal Feed on hyvä, joskin arvokas, tuote. Täällä sen kehtaa kuitenkin mainita ääneen, muualla haukkuisivat hulluksi. 
"Urku auki, pelti kii"
- Sisäänajettu
Muuten varmaankin hyvä tuote, mutta turhan arvokas opiskelijallePosambique kirjoitti: ↑Ke Tammi 02, 2019 9:43 am Swissvax Seal Feed on hyvä, joskin arvokas, tuote. Täällä sen kehtaa kuitenkin mainita ääneen, muualla haukkuisivat hulluksi.![]()
Tesla Model 3 LR AWD -19
Sama periaate: ei silikoniöljyä koskaan auton tai minkään muunkaan mistä välittää lähelle.
Tiivisteisiin olen käyttänyt würthin ja 303:n kumisuojia. EOS vaikuttaako jäätymiseen, ainakaan se ei ole hirveämmin kiusannut.
Tiivisteisiin olen käyttänyt würthin ja 303:n kumisuojia. EOS vaikuttaako jäätymiseen, ainakaan se ei ole hirveämmin kiusannut.