LED-polttimot/valot?
LED-polttimot/valot?
Tarttis vaihdella Twingoon polttimoita, niin kysymys kuuluukin, että löytyykö noita mistään suoraan hyllystä pääkaupunkiseudulla vai onko aina turvauduttava nettimyymälöihin? Nettihän noita on pullollaan, mutta ois kätevää ettei tarttis aina tilailla, varsinkin jos kyseessä on pieni määrä. 
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Re: LED-polttimot/valot?
Riippuu millä kannalla?
Mutta Motonet ja Biltema myy jotain LED valoja, sit tietysti EPDTuning Hyvinkäällä joka ei ole ehkä ihan näillä nurkilla.
Mutta Motonet ja Biltema myy jotain LED valoja, sit tietysti EPDTuning Hyvinkäällä joka ei ole ehkä ihan näillä nurkilla.
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Tälläsiä aika tavallisia T10, sit putkipolttimoita jne.
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Peke luki mun ajatuksen LEDeistä, meinasin juuri kysellä niistä.
EPD:ltä en tilaa aina mitään ledejä, tilasin viimeksi nipun, 1/10 toimi ja palautuksen kanssa oli erittäin hankaa EPD:n osalta meinannut saada rahoja takaisin. Eli yhteenveto p*ska palvelu ja p*ska tavara.
Ledpolttimot.fi ok tavara ja nopea toimitus. Mutta voisi saada halvemmalla jostain?
EPD:ltä en tilaa aina mitään ledejä, tilasin viimeksi nipun, 1/10 toimi ja palautuksen kanssa oli erittäin hankaa EPD:n osalta meinannut saada rahoja takaisin. Eli yhteenveto p*ska palvelu ja p*ska tavara.
Ledpolttimot.fi ok tavara ja nopea toimitus. Mutta voisi saada halvemmalla jostain?
Xenonled nimisestä paikasta olen itse tilannut kun siellä on halvat postikulut.
Facebookissa Sauvon Autopinnoitus
Niinpä, netti on pullollaan mutta eikö mikään "kivijalkaliike" ota noita valikoimiinsa? JS-Tuning myy kans ja Kuopiosta löytyy myös ja sit nämä jo mainitut xenonled, ledpolttimot, ledvalot ym. nettikaupat...
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Itselle tilasin enkelit ja sisustan ledisatsin 5series-foorumin kautta jenkkiläiseltä foorumilaiselta.
Ne tuli hienosti perille ja yhden risan tilallekin toimitti mukisematta uuden.
Duunikaverin Bimmeriin hain noin vuosi sitten tuolta epd:ltä enkelit, sisustasetin ja rekkariledit.
Itselle otin samalla rekkariledit.
Joka ainoan ledin testasi ennen pussiin laittoa.
Ja viime viikolla postitin omat hajonneet rekkariledit takaisin ja nyt on uudet paikoillaan.
Omalla kohdalla täytyy kyllä sanoa, että hyvin toimii epd:n palvelu.
Ne tuli hienosti perille ja yhden risan tilallekin toimitti mukisematta uuden.
Duunikaverin Bimmeriin hain noin vuosi sitten tuolta epd:ltä enkelit, sisustasetin ja rekkariledit.
Itselle otin samalla rekkariledit.
Joka ainoan ledin testasi ennen pussiin laittoa.
Ja viime viikolla postitin omat hajonneet rekkariledit takaisin ja nyt on uudet paikoillaan.
Omalla kohdalla täytyy kyllä sanoa, että hyvin toimii epd:n palvelu.
Joo ei mullakaan mitään valittamista EPD:n toiminnasta, 1kpl oli pimeänä mutta vaihtoi uuteen.
En halua toimia mitenkään tuon epd:n kätyrinä, mutta sieltä sain koko auton ledisetin tutkimatta etukäteen kaverin autoa. Sillä kun on sedan ja itsellä toukka.
Noista parista muusta täälläkin mainitusta nettipuljusta tuli vastapostia, että mitä sä haluat, kun Hyvinkäältä tuli lista polttimoista ja hinta. Toki tuo johtuu automerkistä, kun kaveri on erikoistunut Bimmereihin.
Noista parista muusta täälläkin mainitusta nettipuljusta tuli vastapostia, että mitä sä haluat, kun Hyvinkäältä tuli lista polttimoista ja hinta. Toki tuo johtuu automerkistä, kun kaveri on erikoistunut Bimmereihin.
Itellä kokemukset kanssa Xenonled-kaupasta ja nyt http://www.autoledit.fi/-kaupasta. nopsaan tuli polttimot ja hiukan ehkä halvemmalla kuin Xenonledistä.
Mutta helpoimmalla pääsee kun menee esim. Motonetin tiskille ostamaan
Mutta helpoimmalla pääsee kun menee esim. Motonetin tiskille ostamaan
Instagram: ahoneja
Instagram: detailcave
^ En mä oo Motonetis ledejä nähny.
No ehkä jotain parkkeja...
No ehkä jotain parkkeja...
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Kyllä siel niit on. Joitain ainakin. Kurkkaa motonetin sivut 
Instagram: ahoneja
Jopa Biltema niitä myy, kuten threadin toiseen postaukseen kirjoitin 
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Tilasin mä joskus ns putkipolttimoita myös ledpolttimot.fi:stä mutta ne kesti ehkä viikon kunnes alkoi välkkymään. Niillä halvimmilla ei kyllä tee mitään.
Ebay ja joku hyvän palautteen saanut hongkong-singapore-china akselilta toimittava. Tähän asti kaikki ollut toimivia ja hinta alle 50c kpl. Toimitus vajaassa kahdessa viikossa. Noissa kivijalkaliikkeissä ledipolttimot on aivan totaalisen ylihinnoteltuja enkä siksi tue niitä yhtään.
E: samalla rahalla millä motonetistä saa parin T10-kantasia, saa kiinasta täysin samoja polttimoita 10kpl posteineen... Yhteen E46 bemmiin valmis "ledisisävalosarja" ois maksanu 50e monessa verkkopuljussa. Ite tilattuna sopivan mittaset festoonit ja T10:t alle 4 euron.
E: samalla rahalla millä motonetistä saa parin T10-kantasia, saa kiinasta täysin samoja polttimoita 10kpl posteineen... Yhteen E46 bemmiin valmis "ledisisävalosarja" ois maksanu 50e monessa verkkopuljussa. Ite tilattuna sopivan mittaset festoonit ja T10:t alle 4 euron.
Mulla taas kestäny reilun vuoden tossa loppu kesä/syksy alkoi ensimmäinen vilkkumaan.sonikk kirjoitti:Tilasin mä joskus ns putkipolttimoita myös ledpolttimot.fi:stä mutta ne kesti ehkä viikon kunnes alkoi välkkymään. Niillä halvimmilla ei kyllä tee mitään.
Tietääkö joku et mitä eroa on T10 ja W5W polttimolla? Audissa näyttäs olevan takavilkku ja pakki jollain ihme polttimolla, kanta kyllä näyttää T10 mutta itse kupu on isompi. Pitäs löytää TEHOKAS LEDi pakkivaloks ja krominen/hopea vilkuks.
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Ymmärtääkseni W5W on polttimotyyppi ja T10 yleinen nimitys kantatyypistä, joka myös W5W polttimossa on.Peke kirjoitti:Tietääkö joku et mitä eroa on T10 ja W5W polttimolla? Audissa näyttäs olevan takavilkku ja pakki jollain ihme polttimolla, kanta kyllä näyttää T10 mutta itse kupu on isompi. Pitäs löytää TEHOKAS LEDi pakkivaloks ja krominen/hopea vilkuks.
Kehno kuva, mutta ettei olisi kuvassa näkyvä isompi T15 (?) polttimo

Tässä vielä jotain suuntaa-antavia mittoja eri polttimoille:
http://www.hidlighting.com.au/LED%20Auto%20Bulb.html
Ebaystä saa halvalla hyviä polttimoita....Peke kirjoitti:Tietääkö joku et mitä eroa on T10 ja W5W polttimolla? Audissa näyttäs olevan takavilkku ja pakki jollain ihme polttimolla, kanta kyllä näyttää T10 mutta itse kupu on isompi. Pitäs löytää TEHOKAS LEDi pakkivaloks ja krominen/hopea vilkuks.
http://myworld.ebay.com/tuning-up" onclick="window.open(this.href);return false; <--tämän firman ledit olen todennut toimivaks...ei halvimmat, mutta ei kalleimmat
Pakkivaloja saa kanssa kun ettii ...jos ei löydy, jstuning lapissa myy...
Itse tilasin Leoniin sisätilan LEDit täältä: http://myworld.ebay.com/warden_jp2002/
Puolisen vuotta olleet käytössä ja edelleen toimivat.
Puolisen vuotta olleet käytössä ja edelleen toimivat.