Sivu 3/4

Re: Paras Glaze ?

Lähetetty: Su Touko 01, 2011 8:28 am
Kirjoittaja Urran
sonikk kirjoitti:
Urran kirjoitti:Mut toihan testi oli naarmujen poistosta (peitosta) käsipelillä. SRP ei liene paras aine jos pääsee (niinkun Sonikk pääsee :) ) ajaa koneella :) Mutta käsin on ilmeisesti ihan 1. aine peittävyydessä.
En pääse kun oon valitettavasti Houstonissa Texasissa tällä hetkellä :)
Juju oli siis että saa tehtyä pikaisen myyntimeikin kun on ostaja tulossa katsomaan. Suosittelin jo SRP:tä, katsotaan meneekö kaupaksi :mrgreen:
Yks vaihtoehtohan on tietenkin että pyytää jotain meistä foorumilaisista tekemään sille pikameikit. Veikkaan et jos yhtään pystyy pohjia ite tekemään niin ei siinä osaavalla kaverilla kauaa nokka tuhise. Ehdokkaitakin varmasti riittää, ja jos sillä meikillä saa autosta esim. 500-1000e enemmän rahaa niin ei halpa meikki oo siihen nähden kallis..

Kuva
Melkein unohdin jo että oot siellä :D Siellä mahtanee olla kylmä. Aattelitko tuoda mitään detailing tuliaisia? (ei tarvii vastata tähän topicciin)

Re: Paras Glaze ?

Lähetetty: To Touko 05, 2011 5:17 pm
Kirjoittaja Koojel
Vedin auton blackholella ja päälle colliniten 845, nyt mietein kauanko nuo bh:n peitto-ominaisuudet pysyy pinnassa?
Tietää vaan koska varautua uusintakäsittelemään.

Re: Paras Glaze ?

Lähetetty: To Touko 05, 2011 6:19 pm
Kirjoittaja hattiwatti
Koojel kirjoitti:Vedin auton blackholella ja päälle colliniten 845, nyt mietein kauanko nuo bh:n peitto-ominaisuudet pysyy pinnassa?
Tietää vaan koska varautua uusintakäsittelemään.
Jos vaha on päällä niin kestää ne vähintään sen mitä tuo vahakin?

Re: Paras Glaze ?

Lähetetty: To Touko 05, 2011 6:26 pm
Kirjoittaja Koojel
Niin vähän ajattelinkin. Hyvä näin. :P

Re: Paras Glaze ?

Lähetetty: Ma Kesä 13, 2011 10:15 pm
Kirjoittaja fackman
Eksyinpäs tänne foorumille, kun autoglymit ja turtlewaxit alkoi kyllästyttää!

Noh, lainataanpa topiccia.

Kun tollaista vag-autoa ei ole aikaa alkaa myllyttämään epäkeskolla, niin mikä olisi hyvä kyseinen tuote nykyään saven ja ipan jälkeen vahan tai sealerin alle? Niin ja auto on jokseenkin metallihohtobeige.

Tähän asti käytetty Megun DC2:ta, tiedä sitten onko tuo glaze vai polish, mutta kiiltoa antaa lisää...

Kiinnostaisikin nyt kokeilla jotain ammattimaisempaa, kuten tuo Black Hole. Koneella (cyclo-kopio) ainakin tuota DC2:ta on aivan turha edes yrittää..

Settejä ollaan muuten kokeiltu;

- Megun DC setti
- Limeprime + DC2 + NXT2.0

Noista tuo NXT2.0 on jotenkin tylsä ja DC3 kestää kohtalaisesti mutta ei näytä hyvältä. hohhoijaa.

Jotenkin ei noilla vaan tule mieleistä :roll: Lueskeltuani hetken foorumia, arvelin että täältä irtoaa fiksumpia vastauksia kuin jostain tarvikeliikkeestä..

Re: Paras Glaze ?

Lähetetty: Ti Kesä 14, 2011 3:10 pm
Kirjoittaja janne320d
Kun tollaista vag-autoa ei ole aikaa alkaa myllyttämään epäkeskolla, niin mikä olisi hyvä kyseinen tuote nykyään saven ja ipan jälkeen vahan tai sealerin alle? Niin ja auto on jokseenkin metallihohtobeige.

Kiinnostaisikin nyt kokeilla jotain ammattimaisempaa, kuten tuo Black Hole. Koneella (cyclo-kopio) ainakin tuota DC2:ta on aivan turha edes yrittää..

jos ei myllytykselle ole aikaa niin black hole tai saman valmistajan vaaleille väreille tarkoitettu white diamond on varmasti hyvä väihtoehto koska peittää oikeasti naarmuja jonkinverran ja tuntuis toimivan sealerinkin päällä.itsekkin olen tuota aina välillä laittanut koska aika ei tunnu kunnon myllytykseen riitävän kovinkaan usein.

Re: Paras Glaze ?

Lähetetty: To Heinä 14, 2011 10:19 pm
Kirjoittaja Dani
Toivottavasti sää suosii viikonloppuna niin pääsen testaamaan miten nätisti The Detail Shoppe Wet Glaze 2.0 istahtaa Collinite 915 päälle 8-)

Re: Paras Glaze ?

Lähetetty: To Heinä 14, 2011 11:20 pm
Kirjoittaja Hynde
Mulla olis tuossa avaamattomat Prima Amigo ja Clearkote Red Moose Glaze. Pitäisikö laittaa jossain välissä taas pilttipurkit vaihtoon?

Re: Paras Glaze ?

Lähetetty: Su Heinä 17, 2011 11:27 pm
Kirjoittaja Dani
Hyvin istahti Wet Glaze 2.0 Collinite 915 päälle, aivan uskomattoman helppo tuote jolla saa nopeasti tehtyä asiallisen italiaanogigolorasvatukka aka wet look -efektin!
Suosittelen!

Hynde, voidaanhan me vaihtaa, ei se missään nimessä väärin ole ;)

Re: Paras Glaze ?

Lähetetty: Su Heinä 17, 2011 11:34 pm
Kirjoittaja sonikk
Mitenkäs, jos alusta asti tekee niin eikös glaze tule vahan alle?

Re: Paras Glaze ?

Lähetetty: Su Heinä 17, 2011 11:37 pm
Kirjoittaja Dani
Tulee, itse olin kans vähän skeptinen tämän suhteen, mutta kuten purkissa lukee niin vahan päälle pystyy myös tätä levittämään.
Pakko oli kokeilla ja glaze jähmetty mukisematta C915 päälle.
http://detailshoppe.com/-strse-428/Dana ... Detail.bok

Re: Paras Glaze ?

Lähetetty: Su Heinä 17, 2011 11:40 pm
Kirjoittaja sonikk
Ok, hyvä tietää. Lime Prime ja Black Hole ainoat glazet mistä kokemusta.

Re: Paras Glaze ?

Lähetetty: Ma Heinä 18, 2011 12:55 am
Kirjoittaja Casull
Mitenkähän tuo Wet Glaze 2.0 toimii Collinite 476s:n päällä/alla?
Uteliaisuuttani kysyn kun kumpiakin laatikosta tätänykyä löytyy.

Re: Paras Glaze ?

Lähetetty: Ma Heinä 18, 2011 1:16 am
Kirjoittaja Projectech
^ Koska molempia löytyy, niin kannattaa kokeilla :). Yleisesti ottaen en ole erilaisten suojatuotteiden kerrostamisen puolestapuhuja, mutta tässä teen poikkeuksen, koska Wet Glaze 2.0 on nimenomaan suunniteltu toimimaan sekä vahojen että sealantien alla ja päällä ilman ongelmia. Alunperin otin tätä omaan kokeiluun sen takia, että sen toimivuutta Ultima Paint Guard Plussan kanssa ylistettiin kovasti ison veden takana. Eikä ollenkaan turhaan.

Wet Glaze ei hio, ei puhdista, eikä se sisällä öljyjä, vaan on puhtaasti akryylipolymeereihin perustuva glaze 8-)

Re: Paras Glaze ?

Lähetetty: Ma Heinä 18, 2011 1:48 am
Kirjoittaja Casull
Nukutko sinä Janne koskaan? :lol:

Mutta kiitos tiedosta, kokeillaan mitä tuleman pitää, jahka saan auton siihen kuntoon että päsee pintaa suojaamaan.
Ei olis enää paljosta kiinni. ;)

Re: Paras Glaze ?

Lähetetty: Ke Heinä 20, 2011 5:49 pm
Kirjoittaja patonki
Vetäsin koevedokset(IPA puhtaaseen ja naarmuiseen pintaan) Wet Glacen kanssa. Kokeilin BH autobalmin kanssa, balmi alle ja WG ylle, ei ongelmia ja tulostakin syntyi. Ei mitään ihmeellistä, mikä on ihan luonnollista(pitää ottaa huomioon käyttötarkoitus!)! Sopivat kuitenkin yhteen nämäkin. Sitten vetäsin kokeeksi AG srp pari kierrosta ja WetGlace päälle muutama kierros, tämä kombo toimii pikafixinä oikein hyvin. Peittää seitit ja pikkuisen isommatkin muutamalla vedolla. WG on kyllä hiton helppo vetää ja poistaa! Ja sama täytyy sanoa BH balmistakin. Olen jotenkin saanut käsityksen, että balmilla on jotain ongelmia työstön suhteen? En huomannut mitään siihen viittaavaa, easy on, easy buff :)

Re: Paras Glaze ?

Lähetetty: Ke Heinä 20, 2011 6:59 pm
Kirjoittaja Dani
..se on glaze :lol:

Re: Paras Glaze ?

Lähetetty: Ke Heinä 20, 2011 7:10 pm
Kirjoittaja Projectech
^ Ei se Auto-balm mitenkään paha tuote olekaan käyttää kun lukee ohjeet ensin ja sinä selvästikin teit niin :). Auto-balmin käytön emämokaskenaario on se, että läträtään puoli purkkia kerralla koko auton pinnoille, lähdetään kaffeelle ja palattua aletaan harkita poispyyhintää. Hiukan on kankeahko työvaihe tiedossa silloin :D

Wet Glaze 2.0 on tosiaan äärihelppo tuote käyttää. Auto-balmin kanssa sitä yhdistäessäsi teit jotain, jota tuskin kukaan on ennen kokeillut. Olen jättänyt tämän itsekin aiemmin testaamatta, koska Hamberilta on tullut viestiä, ettei mikään Auto-balmin kanssa toimi (Auto-qd:ta lukuunottamatta siis). Nyt tein ostoslistasi näkemisen jälkeen pikakokeet jääkaapin oveen ja kun en mitään kammottavaa saanut aikaan, niin pääsit ensimmäiseksi kenttätestaajaksi :)

Re: Paras Glaze ?

Lähetetty: Ke Heinä 20, 2011 8:01 pm
Kirjoittaja Anzafin
patonki kirjoitti:...Sitten vetäsin kokeeksi AG srp pari kierrosta ...
AG SRP on melko voimakkaasti puhdistava sealant joten toinen kerros nykii edellisen mäkeen. Mutta onpahan tullut puhdas pinta! ;)

- Antti -

Re: Paras Glaze ?

Lähetetty: Ke Heinä 20, 2011 8:19 pm
Kirjoittaja patonki
Anzafin kirjoitti:
patonki kirjoitti:...Sitten vetäsin kokeeksi AG srp pari kierrosta ...
AG SRP on melko voimakkaasti puhdistava sealant joten toinen kerros nykii edellisen mäkeen. Mutta onpahan tullut puhdas pinta! ;)

- Antti -
Päinvastoin, srp toimii oikeen mallikkaasti(tai ainakin antaa sen vaikutelman), noh tästähän on DW puolella oikein juttuakin. Tämä on vähän OT, mutta realiteetti ;) PRKL, melkein sait mun vanhanaikaiseen, kirjoitin pari KIERROSTA, en kerrosta ;) onneks huomasin :lol:

Re: Paras Glaze ?

Lähetetty: Ke Heinä 20, 2011 8:43 pm
Kirjoittaja patonki
Dani kirjoitti:..se on glaze :lol:
No prkl, niinhän se on :lol: Nyt äkkiä siwaan, niin osaa näitä monimutkaisia ilmasuja vetää rennosti :lol:

Re: Paras Glaze ?

Lähetetty: Ke Heinä 20, 2011 11:53 pm
Kirjoittaja Dani
Anzafin kirjoitti:
patonki kirjoitti:...Sitten vetäsin kokeeksi AG srp pari kierrosta ...
AG SRP on melko voimakkaasti puhdistava sealant joten toinen kerros nykii edellisen mäkeen. Mutta onpahan tullut puhdas pinta! ;)

- Antti -
Can you apply more layers of SRP
Yes you can. The more layers you give your car, the more swirls that will be filled. Up to 5 layers would work really good.
AG SRP FAQ

..tiedä sitten miten peittää mikronaarmuja ensimmäisen kerroksen jälkeen.

Re: Paras Glaze ?

Lähetetty: To Syys 01, 2011 10:44 pm
Kirjoittaja Dani
Auto kauttaaltaan likainen ja vettä sataa taivaalta..no wash, no fun!
No päätin enivei nappasta kapan pihassa kuvan kattoluukusta jossa siis The Detail Shoppe: Wet Glaze 2.0 pinnassa.
Tuolta se about näyttää myös pellin päällä, aivan kipee beading 8-)
..tosin nuo pikku helmet pysyvät pinnassa vain pikku hetken kun kurvaa pois.

Kuva
3091x1773

Kaikki lasit (paitsi tuulilasi) on käsitelty The Detail Shoppe: Wet Glaze 2.0:lla, ei pysy vesi laseissa kiinni ei sitten millään, joskus niitä vesipalleroita jää oikein tuijottamaan :lol:

Re: Paras Glaze ?

Lähetetty: La Syys 10, 2011 10:00 pm
Kirjoittaja Capri89
Nyt kokemusta 2 lsp:stä wet glazen kanssa. Tuo Sonikki
n mainitsema dodon white diamond tekee kyllä todella paljon enemmän silmiä hivelemmän pinnan hopeisessa autossa kuin collin 915 kanssa. :geek:

Re: Paras Glaze ?

Lähetetty: La Syys 10, 2011 11:51 pm
Kirjoittaja MetuSalem
Dani kirjoitti:Kaikki lasit (paitsi tuulilasi) on käsitelty The Detail Shoppe: Wet Glaze 2.0:lla, ei pysy vesi laseissa kiinni ei sitten millään, joskus niitä vesipalleroita jää oikein tuijottamaan :lol:
Tuli kans laitettua wet glase 2.0 kattoikkunaan, kiesus että näyttää hienolta. Ja varokaa kaikki etelän päässä Dania, syyntakeeton kattelee "palleroita" :mrgreen:
Onko kestosta mitään tietoa vielä?