M: Corratec Freeride Alivio 26" maastopyörä 95 eur

Muiden kuin detailing tuotteiden myynti- ja ostoilmoitukset
SLA

M: Corratec Freeride Alivio 26" maastopyörä 95 eur

Viesti Kirjoittaja SLA » Su Syys 01, 2013 4:56 pm

Myydään Corratec Freeride Alivio 26" maastopyörä. Alumiinirunko, rungon koko Corratecin oma Size System 5. Vaihteet 24v Shimano Alivio, edessä Capa RST joustokeula, v-jarrut. Seisontajalka. Vähän käytetty, hyvässä kunnossa oleva perustason pyörä. Vähäisestä käytöstä kertoo mm. se, että pyörässä on edelleen sen mukana tulleet renkaat hyväkuntoisina. Olen pyörän 1. omistaja, myydään vähäisen käytön vuoksi, kun maastopyöräilykärpänen ei koskaan purrutkaan.

Kuva

Lisää kuvia pörästä: http://sla.pp.fi/misc/Laucks/Corratec_MTB/

Hintapyyntö: 95 eur (hinta uutena 550 eur)

Yhteydenottotapa: foorumin YV, sähköpostilla SLA(at)saunalahti.fi tai puhelimitse o4o 58o 4516

Toimitustapa: mieluiten nouto Hyvinkäältä, jolloin maksu käteisellä. Tarvittaessa toimitus voidaan tehdä myös Matkahuollolla, jolloin toimituskulut ostajalle, ja maksu etukäteen tilille tai sitten maksu bussiennakolla.

Rungon koosta: Olen 176 cm ja mulle runko on OK, joskin jo hiukan pienen puolella (tosin itse pidän kompaktista rungosta, koska minusta se tuntuu näppäryytenä). Pidemmille kuskeille runko siis todennäköisesti jo pieni, lyhyemmille vielä OK:

Kuva

fibolt

Re: M: Corratec Freeride Alivio 26" maastopyörä 95 eur

Viesti Kirjoittaja fibolt » Su Syys 01, 2013 6:44 pm

Soitettu ja txt.
Kaivoksela "Detailing" Autotalo - Tunteella ja Taidolla

SLA

Re: M: Corratec Freeride Alivio 26" maastopyörä 95 eur

Viesti Kirjoittaja SLA » Ma Syys 02, 2013 10:09 am

Pyörä myyty.

Lukittu