Foorumin kävijätilastot
Foorumin kävijätilastot
Onko ylläpitäjällä mitään tilastoja paljon on kävijiä päivässä/kuukaudessa tai paljon sivulatauksia? Onko kävijä määrät kasvamassa?
Re: Foorumin kävijätilastot
Minä en ainakaan niihin tietoihin pääse käsiksi, Petteri ne varmaan jostain näkee...
Ihan tässä viime viikkoina rekisteröitymiset on olleet kyllä kasvamaan päin. Toki joukossa on niitäkin jotka eivät ikinä kirjoittele mitään, mutta näin kai se on jokaisella keskustelufoorumilla.
Ihan mielenkiinnostako kysyt, vai oletko järjestänyt oman mainoskamppiksen?
Ihan tässä viime viikkoina rekisteröitymiset on olleet kyllä kasvamaan päin. Toki joukossa on niitäkin jotka eivät ikinä kirjoittele mitään, mutta näin kai se on jokaisella keskustelufoorumilla.
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips
Ihan mielenkiinnosta kyselen-JP- kirjoitti:Minä en ainakaan niihin tietoihin pääse käsiksi, Petteri ne varmaan jostain näkee...
Alkaa viestin määrä olemaan sitä luokkaa että jos ei päivittäin käy lukemassa niin osa jää lukematta, jokunen aika sitten kerkes lukemaan jokaisen postauksen. Nyt omian vähentyneen vapaa-ajan takia ei millää kerkee lukemaan edes kaikkea mielenkiinoista.
Joo huomasin ite kans saman kun olin viikon talvilomalla enkä käynyt sinä aikana kertaakaan, niin sit meni 4 tuntia kun luin kaikki topicit läpi.Tonise kirjoitti:Alkaa viestin määrä olemaan sitä luokkaa että jos ei päivittäin käy lukemassa niin osa jää lukematta, jokunen aika sitten kerkes lukemaan jokaisen postauksen. Nyt omian vähentyneen vapaa-ajan takia ei millää kerkee lukemaan edes kaikkea mielenkiinoista.
Facebookissa Sauvon Autopinnoitus
Ja myöskin samoista asioista tehdään nykyään uusia aiheita käyttämättä hakua ensin.