Värinä jokaisen kovanluokan myllyttäjän unelma, kiiltävä musta! Auto on vm. 2005 Sedan
Tarkkaa tietoa ei ole mutta tuttava epäili olevan ainekin osittain maalattu ja keula menee jossakin
vaiheessa maalaukseen niin sen voi jättää suosiolla väliin!
Auto ollut minulla nyt noin vuoden ja sinä aikana pesty aina käsin, lukuunottamatta yhtä harjapesua, älä kysy miksi koska asia herättää edelleen suurta itseinhoa.
Tiloja ei itselläni ole mutta saatan saada sellaiset väliaikaisesti jos asia jää siitä kiinni! Esipesut ja pien/liimanpoistot on mahdollista tehdä omasta toimesta jos työntekijä niin haluaa. Aineita löytyy omasta takaa 915 ja 476S sekä BH, vahata siis voin itse mutta koneita tai tahnoja ei itseltä löydy, eikä myöskään kokemusta joten en viitsi lähteä tuohon yrittämään :p
Muutama isompi ja sitte perusnaarmua vähän siellä täällä kun edellinen omistaja sitä tuskin on yhtä tarkasti pitänyt....
Asialla ei ole mikään kummoinen hoppu, mutta sanotaan nyt vaikka jos ennen joulua
Laitathan minulle vaikka kuvien (jos löytyy) kera tarjousta tulemaan yv:llä tai s-postiin joona.haiko@gmail.com niin puhutaan hinnoista ja muista asiosta tarkemmin!