Polishing ball??

Kiillotustahnat ja laikat
juha.lehtimaki

Polishing ball??

Viesti Kirjoittaja juha.lehtimaki » Su Helmi 13, 2011 12:53 am

Olen nähnyt Mothersin PowerBall esittelyvideoita jo kauan sitten mutta eipä ole markkinoilla hirveästi vastaavia tuotteita ilmestynyt. Eli tietääkö joku tuosta halpaversiota joka siis olisi näppärä vanteiden vahaamisessa/kiillottamisessa??-->

http://www.carclean.nl/product/Mothers_ ... 00562.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

40€ on hieman turhan paljon eli jossei halvempaa ole niin jatketaan ihan käsin jynssäämistä :cry:

edit: tuollainen löytyi ja pistin tilaukseen-->

http://cgi.ebay.co.uk/NEW-FARECLA-SMART ... 3f045ecb77" onclick="window.open(this.href);return false;

Jagsam

Re: Polishing ball??

Viesti Kirjoittaja Jagsam » Su Helmi 13, 2011 3:29 pm

Mulla on tuo Mother'sin pallo.

Ei se nyt ihmeitätekevä ole, mutta en sitä odottanutkaan. Ihan kätevä peruspuhdistuksessa ja krominpuhdistuksessa.

Toin jenkkireissulta Suomeen viime vuonna. Tais maksaa siellä about 12 euron verran.
-Mercury Cougar '69-
-Ford Thunderbird SC '90 "remmiahdettu"-
-Lexux LS400-
- Volvo V70 D5 awd 231 hv '07-
- Subaru Forester '06-

Heikki

Viesti Kirjoittaja Heikki » Su Helmi 13, 2011 5:08 pm

Minkäs kokoisia nuo guugelit on? Mulla on nimittäin yksi entisöitävä fillari, jonka maalipinta tarvis vähän huomiota. Tuommosella pallolla vois päästä käsiksi sellaisiin paikkoihin, joihin ei muuten kone taitu.

Ei mulla ole kyllä vielä konettakaan :)

mikko>

Viesti Kirjoittaja mikko> » Su Helmi 13, 2011 5:45 pm

Megun headlight restoring kitissä tulee porakoneeseen kiinnitettävä ball mukana. En tiä sitten miten toimii maalipinnalla. Löytyy ainakin tampereen käyttöautosta hyllystä.

Vastaa Viestiin