Mazda6 kirjoitti: Sori, sotkin, ei Dave KG ajanu megulla vaan P1, ja roiski vettä joukkoon. Testissä oli siis M105&M205 ja P1&P2. Viimeistelytaineita testattessa, oli laikkana 3M sininen, molemmilla.
Tää oli just täällä jossain, laitan nyt vielä:
http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=222286
Urran kirjoitti:Sen voin itsekkin vahvistaa että P1 tykkää vedestä. Kovastikkin. Sen takia nostan sen omassa listassa paljon korkeammalle kuin 105:sen. Puhumattakaan siitä että sitä voi ajaa pidempään jo sellaisenaankin. Leikkaavuus IMO vastaavaa tasoa.
Rauhallinen Erkki kirjoitti:Mua rupes nyt kiinnostamaan tuo P1...On tää vaan sairasta, tietää mihin suuntaan on meikäläisen cash flow seuraavina kuukausina.
No itseasiassa jos olis ollu enemmän aikaa niin oisin just tota ilmiötä jäänyt itsekkin tutkimaan. Meinana kun ajoin ekat vedot P1:sellä ja Lake Countryn karvalla niin IPA pyyhinnän jälkeen olin lähes varma ettei pintaan jäänyt lähes mitään holoa (lopussa siis koneen painolla ja tasalaikalla, en yrittänyt edes viimeistellä). Olisi mielenkiintoista tutkia (luonnonvalossa) miten viimeistellyksi tuon saa. Karu fakta on kuitenkin etten uskaltaisi jättää sitä silleen vaan 2-step olisi pakollinen.Mazda6 kirjoitti:Urran, mun mielstä DaveKG meinas että P1 leikkas jopa enemmän kun M105, MUTTA jätti silti kirkkaamman, terävämmän jäljen, vähemmällä hololla. Samaa mieltä olen, KUVIEN perusteella. Ei omaa kokemusta aineesta, mutta kiinnostais kovasti, en ole välttämättä niin kauheen tyytyväinen M105, paakuttaa mun mielestä liikaa, ei kestä painetta, eikä ehkä leikkaa rajullakaan aineella ihan hurjasti. Noo, okei, täytyy myöntää, samaa ongelmaa on 3M fast cut vihreessäkin, tosin enemmänkin se pöllyttää ja heittää niitä ainematoja jokapaikkaan kun paakuttaa.
Tosin väittihän DW:lläkin joskus aikanaan eräs seppo myllyttäneensä FN2 Civicin, mustan vielä, S17+ ja jollain "pehmeellä" karvalla 1-steppinä? Väitti ainakin holottomaksi mutta mene ja tiedä.
EDIT: Jatketaan tänne keskustelua P1:sestä