Hämmästyksekseni huomasin pesun yhteydessä että siinähän oli vahaa vielä (vahattu varmaan joskus 2007 kun olen kys auton omistanut), sittemmin vaihdoin siihen muovipuskurit päälle ja tämä kyseinen osa jäi ylimääräiseksi.
Valitettavasti joudun tekemään hieman alkeellisissa oloissa kaiken mutta pakko on jotain kivaa pientä väkertää kun oli talven jäljiltä hirveä innostus päästä myllyttämään. Puskurissa on jotain isompia naarmuja/ jälkiä mutta tulen kyllä eroittamaan mitä tulee uutta.

Testikappale on tässä ja kuten näätte niin ulkona työstetään. Harmi kun jollain muilla foorumilaisilla olisi varmasti parempia mahiksia työstää tällaisia mutta minä olin vissiin ainoa jolla oli aikaa /halua. Pesun (Autoglym winterwash+ Big orange) jälkeen kiillotus tapahtui FG500:lla + sininen LC hydrotech -> Final Finish + punainen LC hydrotech. Vähän jäi toiselle puolelle holoa kun hätäilin kun tuli niin paha asento tuon hiekkasäilytysboksin päällä. Pinnat on nyt pyyhitty IPA.lla ja odotellaan hetki vielä ennen kuin lyön päälle pinnoitteet.
Neljä testiosiota:
Opticoat
Opticoat x2
FK1000P
HD wax (pientä referenssiä näistä)
Koittelen saada jossain vaiheessa parempia kuvia mutta seuraavaksi LSP:t päälle.