Kyselenkin siis että löytyykö keneltäkään "lainaksi" tilaa jossa pääsisi operaation suorittamaan? Omaa tai kimppatallia tms., minulle sillä ei ole merkitystä. Korvauksista voidaan puhua sitten, jos jostain paikka ilmaantuu.
Löytyykö Tampereen alueelta "auttajaa"?
Löytyykö Tampereen alueelta "auttajaa"?
...Sen suhteen, että olisi tarkoitus tuo oma auto myllytellä talvikuntoon ja paikka tämän tekemiseen puuttuu. On kyllä paikkoja missä pesu onnistuu, ja on jopa paikkoja/paikka jossa pääsisin lämpöiseen tilaan myllyttämään, mutta kun ongelma on se ettei löydy paikkaa jossa molemmat onnistuisi kätevästi "samalla seisomalla".
Kyselenkin siis että löytyykö keneltäkään "lainaksi" tilaa jossa pääsisi operaation suorittamaan? Omaa tai kimppatallia tms., minulle sillä ei ole merkitystä. Korvauksista voidaan puhua sitten, jos jostain paikka ilmaantuu.
Iskee kohta epätoivo 
Re: Löytyykö Tampereen alueelta "auttajaa"?
Mun talleille saat tuon toki tulla tekemään, mutta peseminen täytyy suorittaa ulkona ja vedenpaine on ärsyttävän pieni letkussa. Mulla ei kestä hermot sen kanssa.
Eikä tuo tila järin suuri ole, mutta saa siinä tuon operaation suoritettua.
-Mercury Cougar '69-
-Ford Thunderbird SC '90 "remmiahdettu"-
-Lexux LS400-
- Volvo V70 D5 awd 231 hv '07-
- Subaru Forester '06-
-Ford Thunderbird SC '90 "remmiahdettu"-
-Lexux LS400-
- Volvo V70 D5 awd 231 hv '07-
- Subaru Forester '06-
Tuosta vähän olikin Ekin kans puhetta, mutta todettiin/totesin, että tuo pesumahdollisuus on hiukan kettumainen pahimmillaan... Audiclubin puolelta löyty yks kaveri jolla ois ihan kunnon mahdollisuudet tuohon, joten näillä näkymin homma hoidossa.Jagsam kirjoitti:Mun talleille saat tuon toki tulla tekemään, mutta peseminen täytyy suorittaa ulkona ja vedenpaine on ärsyttävän pieni letkussa. Mulla ei kestä hermot sen kanssa.
-
juha.lehtimaki
Multakin puuttuu kunnollinen paikka talvipesuihin,pakkasella kun on turha taivasalla touhuta.
Mites paljon vesipisteellä varustettu talli maksaisi vuokraa??
Lähinnä siis ajatuksena että miten monta ihmistä tuollaiseen kimppatalliin tarvittaisi että vuokra asettuisi järkevälle tasolle. Verrata varmaan pitäisi noihin TSI-halleihin eli että vuokra olisi jotenkin järkevä verrattuna siihen että käy pesemässä vaikka kerranpari viikossa tuossa Nokian Nesteellä.
Itselle siis kävisi tila jossa ei kukaan säilyttäisi autoaan vakituisesti vaan talli olisi ns. tyhjillään ja siellä käytäisiin hoitamassa pesut,pienet rempat,stereoasennukset jne.
Suurimpana vaikeutena varmaankin olisi löytää halli joka tuollaiseen kävisi. Siis ilman että vuokra on tuhansia kuukaudessa..
Mites paljon vesipisteellä varustettu talli maksaisi vuokraa??
Lähinnä siis ajatuksena että miten monta ihmistä tuollaiseen kimppatalliin tarvittaisi että vuokra asettuisi järkevälle tasolle. Verrata varmaan pitäisi noihin TSI-halleihin eli että vuokra olisi jotenkin järkevä verrattuna siihen että käy pesemässä vaikka kerranpari viikossa tuossa Nokian Nesteellä.
Itselle siis kävisi tila jossa ei kukaan säilyttäisi autoaan vakituisesti vaan talli olisi ns. tyhjillään ja siellä käytäisiin hoitamassa pesut,pienet rempat,stereoasennukset jne.
Suurimpana vaikeutena varmaankin olisi löytää halli joka tuollaiseen kävisi. Siis ilman että vuokra on tuhansia kuukaudessa..
Kyllä varmasti hankalinta on löytää se "sopivan" hintainen paikka. Kiinnostusta olisi myös itselläni. Tosin tilaa käyttäisin mielelläni myös muihin pikkutyöskentelyihin auton parissa...
Ainakin täällä Oulun seudulla neliövuokra uudehkosta hallista lattiakaivolla on 7-9€, jos miettisi vaikka 60m2 tilaa(kaksi autoa mahtuisi kevyesti yhtäaikaa) niin vuokra on 420€-540€+alv. Tarvittavien vuokralaisten määrä nousee aika mahdottomaksi, koska vuokra/hinkkaaja saisi olla aika pieni.
Toisekseen eivät tahdo(ainakaan täällä) vuokrata halleja yksityisille, vaan pitäisi olla alv-verovelvollinen.
Toisekseen eivät tahdo(ainakaan täällä) vuokrata halleja yksityisille, vaan pitäisi olla alv-verovelvollinen.
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips