Työkalupakit
Työkalupakit
Tarkoitus olis löytää sopiva työkalupakki pesu+kiillotusvermeille, eli pesuaineet, hanska, vanneharja, pyyhe, pumppupullo pinelineä ja samaan pakkiin kiillotuskone+laikat+aineet.
Kattelin jo ohimennen K-raudasta mutta ei nyt aivan sopivaa löytynyt.
Olis kätevä kun nostaa sankoja lukuunottamatta pakin kyytiin kun lähtee hallille. Omaa tallia ei siis ole jossa kamat olis hyllyssä.
Onkos kellään sopivaa käytössä. Mitä halvempi niin...
Kattelin jo ohimennen K-raudasta mutta ei nyt aivan sopivaa löytynyt.
Olis kätevä kun nostaa sankoja lukuunottamatta pakin kyytiin kun lähtee hallille. Omaa tallia ei siis ole jossa kamat olis hyllyssä.
Onkos kellään sopivaa käytössä. Mitä halvempi niin...
Suola kuuluu ruokaan, ei tielle.
Re: Työkalupakit
Miten olisi ihan vain jotkut perus muovilaatikot kansilla, joita voi koota päällekkäin?
hmm, noitahan voisi tietty harkita! Toiseen pesuvermeet ja toiseen kiillotuskamat.
Mulla on pari kappaletta tommosia muovisia muuttolaatikoita vermeille. Korkeus on just abaut sopiva että mahtuu ruiskepulloa pystyyn, tilaa on sen verran että kaikki vermeet liinoineen mahtuu kahteen laatikkoon melko hyvin, kolmas otetaan tarvittaessa. Se mikä näissä on hyvä puoli on se, että näitä saa kasattua päällekäin niin ettei tavarat murskaannu tai tarvittaessa sisäkkäin tyhjänä eivätkä vie paljoa tilaa. Päällekkäin kasattuna on helppo kantaa (jos voimat riittää) vaikka kaikki laatikot kerralla. Vaikka muovilaatikoita ovatkin niin on seinämäpaksuus sen verran hyvä että toimii vaikka istuimena ja voi seisoakkin päällä.
Yhdessä laatikossa on pesuvermeet, vahat, ruiskepullot, pensselit yms. Toisessa laatikossa sitten flexi, laikat, kiillotuslitkut sekä mikrokuituliinat ja -pyyhkeet. Kolmannen laatikon tarvinnee kohta jos tavara vielä lisääntyy paljonkin. Vois erotella pesuvermeet, kiillotusvermeet ja viimeistelyvermeet kaikki eri laatikoihin
Yhdessä laatikossa on pesuvermeet, vahat, ruiskepullot, pensselit yms. Toisessa laatikossa sitten flexi, laikat, kiillotuslitkut sekä mikrokuituliinat ja -pyyhkeet. Kolmannen laatikon tarvinnee kohta jos tavara vielä lisääntyy paljonkin. Vois erotella pesuvermeet, kiillotusvermeet ja viimeistelyvermeet kaikki eri laatikoihin
Ja likapyykille, vielä oma laatikko. Noihin laatikkoihin kun askartelisi vielä väliseinät notta joka putelille olis oma lokero niin siinä se olisi.
Olikohan se Etola missä olen nähnyt muovilaatikoita, joissa on konfattavat väliseinät valmiiksi.jallu kirjoitti:Ja likapyykille, vielä oma laatikko. Noihin laatikkoihin kun askartelisi vielä väliseinät notta joka putelille olis oma lokero niin siinä se olisi.
Itsellä käytössä Bilteman muovilaatikot:

Tahnoille ois saanu olla isompi mutta liinoille oikein hyvät ja halvat kansien kanssa.

Tahnoille ois saanu olla isompi mutta liinoille oikein hyvät ja halvat kansien kanssa.
Wannabe-OCD
Onkos ketään nähnyt jossain myytävän tämän kuvan mukaisia laatikostoja?
Noita pinottavia ja yksittäisiä on joka paikka täynnä, mutta haussa juuri tumman värinen ja ns. yhtä puuta oleva, jossa laatikot on vedettävät.
Noita pinottavia ja yksittäisiä on joka paikka täynnä, mutta haussa juuri tumman värinen ja ns. yhtä puuta oleva, jossa laatikot on vedettävät.
Noita tuli itsekin etsittyä kauan, ja jälleen biltema pelasti
(tuotenumero 28434). Olihan ne vähän arvokkaita, mutta kun ei vaihtoehtojakaan ollut niin...
Tässä kaksi laatikostoa vierekkäin:

"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips
Ihailtavan siistissä järjestyksessä JP:n hylly. 
-Mercury Cougar '69-
-Ford Thunderbird SC '90 "remmiahdettu"-
-Lexux LS400-
- Volvo V70 D5 awd 231 hv '07-
- Subaru Forester '06-
-Ford Thunderbird SC '90 "remmiahdettu"-
-Lexux LS400-
- Volvo V70 D5 awd 231 hv '07-
- Subaru Forester '06-
Epäilen, että tuo on järjestetty tilanne kuvaa vartenJagsam kirjoitti:Ihailtavan siistissä järjestyksessä JP:n hylly.
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips
Totta, ei mulla puunausvälineet ole noin hyvässä järjestyksessä, mutta työkalut sitten taas on.-JP- kirjoitti:![]()
Eipäs olekaan, tykkään kun tavarat on hyvässä järjestyksessä. Helpottaa työskentelyä huomattavasti kun kaikelle on oma paikkansa.
Noi JiiPeen ehdottamat on ehkä vähän pieniä. Tässä olisi täydellinen jos vaan löytyisi jostain Suomesta. 
Hain pari erikokosta laatikkoa kannella varustettuna Etolasta. Yhteen kaikki pesuvehkeet, toiseen kiillotusvehkeet ja kolmanteen pientarvikkeita.
Halvemmallakin olis varmaan jostain saanut mutta en viitsi autolla kiertää joka paikkaa...
Halvemmallakin olis varmaan jostain saanut mutta en viitsi autolla kiertää joka paikkaa...
Eilen näky minimanissa kunnon työkalupakit, sopisivat loistavasti koonsa puolesta kaikille pesu/kiilloitus- etc. tarvikkeille, sinne siis jos paikkakunnalta minimani löytyy sekä tarvetta pakille 
Mulla on 3kpl. näitä IKEA:n säilytyslaatikoita, vähän isompia ja pienempiä:
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/70102972" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/70102972" onclick="window.open(this.href);return false;
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Ei oo hinnalla ainakaan pilattuDani kirjoitti:Mulla on 3kpl. näitä IKEA:n säilytyslaatikoita, vähän isompia ja pienempiä:
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/70102972" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Itse kanssa käytän muovilaatikoita. Olen tykästynyt Plastexin laatikoihin, joissa vielä kantokahva kannessa. Korkeutta voisi olla pikkasen enemmän. Nikkaroin vielä polykarbonaatista väliseinät toiseen laatikkoon, joten pysyy ulko- ja sisäpintojen aineet erillään ja rätit omassa kolossa. Toisessa laatikossa sit vahauskamat. Nyt hankin isomman niille ja pitää käydä ostaa polykarponaattia siihenkin.
http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt ... 1323.jpg?0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt ... 1322.jpg?0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Vähän epäjärjestyksessä tossa...
http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt ... 1323.jpg?0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt ... 1322.jpg?0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Vähän epäjärjestyksessä tossa...
Itse ostin lauantaina juuri noita Danin mainitsemia laatikoita 2kpl. Näiden fuktio oli et voin sorttaa käyttövalmiit kamat semmoseen muotoon et on duunipaikalla helppo roudaa pesupaikalle (jos ne jättää sinne, niin ne hävii). Täytyy tehdä joku jako et mitkä kamat missä laatikossa jne.
Vain YKSI LSP!
Mulla on myös näitä käytössä.Dani kirjoitti:Mulla on 3kpl. näitä IKEA:n säilytyslaatikoita, vähän isompia ja pienempiä:
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/70102972" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Olen pyrkinyt hankkimaan kaikki talouden säilytyslaatikot tuota samaa sarjaa, niin vintille, varastoon ja autotalliin.
Saa tarvittaessa siirrettyä laatikon paikasta toiseen ja mitoitus täsmää aina.
Autotalliin hommasin autonhoitokaappiin tollasen vetolaatikoston Biltemasta -JP-:n esimerkin mukaisesti. Se on kyllä loistava kaikille liinoille.
Täytyy hakea vielä toinenkin, kun jää muuten hukkatilaa kaappiin, kun tuo laatikosto on sen verran korkea.
Itellä on suunnitelmissa DIY projektiksi tommosen vetolaatikoston muuttaminen rullilla kulkevaks Detailing kärryksK70 kirjoitti:Mulla on myös näitä käytössä.Dani kirjoitti:Mulla on 3kpl. näitä IKEA:n säilytyslaatikoita, vähän isompia ja pienempiä:
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/70102972" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Olen pyrkinyt hankkimaan kaikki talouden säilytyslaatikot tuota samaa sarjaa, niin vintille, varastoon ja autotalliin.
Saa tarvittaessa siirrettyä laatikon paikasta toiseen ja mitoitus täsmää aina.
Autotalliin hommasin autonhoitokaappiin tollasen vetolaatikoston Biltemasta -JP-:n esimerkin mukaisesti. Se on kyllä loistava kaikille liinoille.
Täytyy hakea vielä toinenkin, kun jää muuten hukkatilaa kaappiin, kun tuo laatikosto on sen verran korkea.
Toinen suunnitelmissa oleva on sitten Tuplaämpäriteline renkailla, helpottais kummasti..
Täytys käydä ostaa renkaat vaikka bilemasta ja rautakaupasta perus 3x10mm lattaa ja jotain tankoo/putkee niin hitsikoneella saa jo ihmeitä aikaseks.
Vain YKSI LSP!