Biggest Shampoo test ever! ja Urranin testien kommentit
Re: Biggest Shampoo test ever! ja Urranin testien kommentit
Kiitän.
Itselläkin suuria vaikeuksia aina valita kummalla shampoolla pesee (SP vai BTBM). Molemmat ovat erinomaisia.
Itselläkin suuria vaikeuksia aina valita kummalla shampoolla pesee (SP vai BTBM). Molemmat ovat erinomaisia.
Kiitoksia taas Urranille!
En varmaan ole ainoa, joka on välillä pihalla näistä lyhenteistä. Saatikka semmoiset, jotka eksyy ekaa kertaa foorumille. Niitä kun viljellään tällä foorumilla paljon.
Mitä tarkoittaa BSS? Varmaan jotain xxxxxxxxxxxsafe?Urran kirjoitti:Ei käsittääkseni sisällä silikonia ja suositellaan myös ammattilaiskäyttöön, siis BSS täyttynee myös.
En varmaan ole ainoa, joka on välillä pihalla näistä lyhenteistä. Saatikka semmoiset, jotka eksyy ekaa kertaa foorumille. Niitä kun viljellään tällä foorumilla paljon.
Varmaan body shop safe.
Itse testiin sen verran että aika samat fiilikset itselläkin, vaikea päättää tykkäänkö tästä vai BTBM:stä enemmän. Tällä kun pessyt autoa missä ei ikkunoissa mitään käsittelyä niin ihan selvästi ne alkoi hylkiä vettä, että kyllä siitä jotain varmaan pintaan jää.
Itse testiin sen verran että aika samat fiilikset itselläkin, vaikea päättää tykkäänkö tästä vai BTBM:stä enemmän. Tällä kun pessyt autoa missä ei ikkunoissa mitään käsittelyä niin ihan selvästi ne alkoi hylkiä vettä, että kyllä siitä jotain varmaan pintaan jää.
Kiitokset. Tuli jo vähän kiire kun kohta pitää testata seuraavaa 
Tässä BTBM testistä:
Tässä BTBM testistä:
Urran kirjoitti:Dodo Juicen kaikki tuotteet ovat käsittääkseni ”Body Shop Safe” (myöhemmin BSS).
Vain YKSI LSP!
Biggest Shampoo test ever! ja Urranin testien kommentit
No näimpä... Oishan tuo pitänyt itekkin käyttää vaikka hakua...jälkiviisaus on parasta viisautta, jos siittä oppii jotain. 
Katoin vaan nopsasti edellistä testiä [RGABWW (Race Glaze aqua bathe wash&wax tjsp.)] ja kun en sieltä löytänyt ja mieltä kaivamaan kumma lyhenne, jota ei löytynyt lyhenne topikistakaan...
Katoin vaan nopsasti edellistä testiä [RGABWW (Race Glaze aqua bathe wash&wax tjsp.)] ja kun en sieltä löytänyt ja mieltä kaivamaan kumma lyhenne, jota ei löytynyt lyhenne topikistakaan...
-
Detailingshop
Lisäksi DJ:n tuotteet ovat Bullshit safe mutta sille ei taida olla lyhennettäUrran kirjoitti:Kiitokset. Tuli jo vähän kiire kun kohta pitää testata seuraavaa
Tässä BTBM testistä:Urran kirjoitti:Dodo Juicen kaikki tuotteet ovat käsittääkseni ”Body Shop Safe” (myöhemmin BSS).
jos voi ehdottaa niin testiin seuraavaksi Chemical Guys Glossworkz Shampoo koska tätä ja sour poweria tulee käytettyä ja oliskin mukava kuulla testitulokset näiden väliltä
BMW X5 e53 3.0ia
Ford focus -06
Ford focus -06
^Seuraavat kaksi pesuainetta on jo "lyöty lukkoon" valitettavasti. Ja mulla ei toistaiseksi ole tullut mitään CG:ltä, vaikkakin osoitetiedot annoin jo jonkun aikaa sitten. Ne pesuaineet mitkä mun on _mahdollista_ testata heti on merkitty tähdellä mun listassa 
Vain YKSI LSP!
Onko Autofinessen Latheria tulossa testiin? DW saanut paljon kehuja.
^Katotaan mitä kaikkea testataan. Toistaseks ei ole ainakaan tiedossa että tulisi, mutta saa nähdä mitä tuleva näyttää
Testiähän voi jatkaa vaikka maailman tappiin mutta mulla on edelleen mm. se peltilevy kokeilematta (ruostuvuustestaus) ja jos testi jatkuu maailman tappiin niin sitä ei tule testatuksi ikinä 
Jossain kohtaa kun testattavat loppuu (siis samplet) niin alan varmaan ite ostelee eri shampoita mut siihen tuntuu menevän viel jokunen tovi
Nyt kun taas sataa niin pesu viivästyy taas vaikka välillä näytti et auto keräiskin kivan nopeasti liat ja pääsis pesee 
Jossain kohtaa kun testattavat loppuu (siis samplet) niin alan varmaan ite ostelee eri shampoita mut siihen tuntuu menevän viel jokunen tovi
Vain YKSI LSP!
- Posambique
Eiku kato, nyt vaan heti sadekelillä räppäämään oikein kunnolla! 
Itse olen nyt kokeillut seuraavia shampoita:
Car-Lack 68 Shampoo: Yksinkertaisuudessaan mahtava shampoo. Tuoksuu pesuaineelta, näyttää pesuaineelta, tuntuu pesuaineelta ja pesee tehokkaasti
Dodo Juice Born To Be Mild: Kun et halua jättää mitään jälkeesi. Tuoksu on hyvä, mutta liian mieto. Tujumpana seoksena todella hyvä tuoksu ja toimivuus, jos ei vahaturvallisuudella väliä.
Prima Mystique: Loistava fiilistelyshampoo. Tuoksu on mainio ja riittävän voimakas. Toimii hienosti, ja jättää hyvännäköisen pinnan jälkeensä.
Wolf's Chemicals White Satin: Toimi mielestäni erittäin hyvin. Pitäisi päästä testaamaan lisää, kun en oikein muista mikä oli niin hyvää. Tätä varmaan ostan kun varasto tyhjenee.
Sitten ne loput:
Autoglym Bodywork Shampoo Conditioner: Mielestäni aivan liian haukuttu tuote. Voisin jopa nostaa muiden mukaan tuonne ylös. Tuoksu on hyvä, ja pesuteho on ollut täysin riittävä.
Ultima Paint Guard Wash En keksi tuotteesta muuta huonoa kuin etten pitänyt tuoksusta. Silti mielestäni huonoin shampoo jota olen käyttänyt. En vain pitänyt yksinkertaisesti.
Itse olen nyt kokeillut seuraavia shampoita:
- Autoglym Bodywork Shampoo Conditioner
- Car-Lack 68 Shampoo
- Dodo Juice Born To Be Mild
- Prima Mystique
- Ultima Paint Guard Wash
- Wolf's Chemicals White Satin
Car-Lack 68 Shampoo: Yksinkertaisuudessaan mahtava shampoo. Tuoksuu pesuaineelta, näyttää pesuaineelta, tuntuu pesuaineelta ja pesee tehokkaasti
Dodo Juice Born To Be Mild: Kun et halua jättää mitään jälkeesi. Tuoksu on hyvä, mutta liian mieto. Tujumpana seoksena todella hyvä tuoksu ja toimivuus, jos ei vahaturvallisuudella väliä.
Prima Mystique: Loistava fiilistelyshampoo. Tuoksu on mainio ja riittävän voimakas. Toimii hienosti, ja jättää hyvännäköisen pinnan jälkeensä.
Wolf's Chemicals White Satin: Toimi mielestäni erittäin hyvin. Pitäisi päästä testaamaan lisää, kun en oikein muista mikä oli niin hyvää. Tätä varmaan ostan kun varasto tyhjenee.
Sitten ne loput:
Autoglym Bodywork Shampoo Conditioner: Mielestäni aivan liian haukuttu tuote. Voisin jopa nostaa muiden mukaan tuonne ylös. Tuoksu on hyvä, ja pesuteho on ollut täysin riittävä.
Ultima Paint Guard Wash En keksi tuotteesta muuta huonoa kuin etten pitänyt tuoksusta. Silti mielestäni huonoin shampoo jota olen käyttänyt. En vain pitänyt yksinkertaisesti.
"Urku auki, pelti kii"
^Ehdottomasti Posan viestin kaltaisia saa laittaa. Ei minun häiriöksi vaan muiden avuksi! Itsehän en myötäile muita vaan sanon suoraan
Jos homma ei toimi niin homma ei toimi.
Vain YKSI LSP!
BSTE-ekseli saatettu myös ajantasalle: Klak
No jos tarviit niin tuota Glossworkzia ja Citrus Wash & Glossia varmaan järjestyy lähempääkinUrran kirjoitti:^Seuraavat kaksi pesuainetta on jo "lyöty lukkoon" valitettavasti. Ja mulla ei toistaiseksi ole tullut mitään CG:ltä, vaikkakin osoitetiedot annoin jo jonkun aikaa sitten. Ne pesuaineet mitkä mun on _mahdollista_ testata heti on merkitty tähdellä mun listassa
E53 X5 3.0D
^Hieno homma. CWG:tä mä sainkin jo Villeltä mutta ton Glosswokzin vois jossain välissä nappaa sulta. Siis lähinnä ennen kuin pullo hupenee. On tos viel jokunen shampoo testaamatta muutenkin 
Vain YKSI LSP!
Urran voisi kysellä pasilta tätä testiin Gtechniq G-wash, itselläni ainakin riittäis mielenkiintoa kyseiseen mömmöön.
Vai pitääkö itse vaan tilata ja antaa urranille pilttipurkillinen testiin. 
No niin tätä olen odottanut. Koskakohan tulee CarProlta vastaava shampoo.joye kirjoitti:Urran voisi kysellä pasilta tätä testiin Gtechniq G-wash, itselläni ainakin riittäis mielenkiintoa kyseiseen mömmöön.Vai pitääkö itse vaan tilata ja antaa urranille pilttipurkillinen testiin.
Tällä hetkellä testit jäissä kunnes toinen "projekti" ratkeaa (kerron sit enemmän kun ratkeaa
). Hyvä idea! Katotaan mitä saan järkätyksi.
Vain YKSI LSP!
Minkä merkkinen, vuosimalli ja millä koneellaUrran kirjoitti:kunnes toinen "projekti" ratkeaa
^No sen verran voin paljastaa että vuosimalli vaihtelee 1953-1957 mutta enempää en kerrokkaan, niistä myöhemmin sitten lisää 
Vain YKSI LSP!
Onko projekti ratkennut?
- Posambique
Kyllähän projekti on ratkennut, mutta kesken se on vielä jonkin aikaa...
Ai oisko pitänyt antaa Urranin itse vastata?
Ai oisko pitänyt antaa Urranin itse vastata?
"Urku auki, pelti kii"
Toinen shamppoo BTBM kaveriks vois olla hyvä.
- Posambique
Mahdotonta sanoa, että noista toinen olisi parempi.
Mikä tahansa vahaturvallinen pesuaine on ihan yhtä hyvä, oli siinä vahaa tai muita "kiilto"aineita tai ei.
QD:llä voi sitten ehkä hieman lisätä kestoa jos on tarve.
Tämä toki vain oma näkemykseni.
Mikä tahansa vahaturvallinen pesuaine on ihan yhtä hyvä, oli siinä vahaa tai muita "kiilto"aineita tai ei.
"Urku auki, pelti kii"
Makuasioitahan nämä on. Huomasin että itse pidit white satinista mut mulle se oli kyl pettymys BTBM verrattuna. Ootko kokeillut Sour Poweria?Posambique kirjoitti:Mahdotonta sanoa, että noista toinen olisi parempi.