Spray&Rinse vai Vahojen testi
Spray&Rinse vai Vahojen testi
Pitäisi pistää oman auton konepeltiin uusi testi muutaman viikon sisällä.
Ajattelin joko 3 vahaa tai 3-4 spray&rinse tuotetta.
Kumman haluatte nähdä?
Ajattelin joko 3 vahaa tai 3-4 spray&rinse tuotetta.
Kumman haluatte nähdä?
Re: Spray&Rinse vai Vahojen testi
Spray&rinse kiehtoo kyllä kovasti, ite testannut vasta gyeon wetcoatin, ja se on ainakin huipputuote...en tiedä viittiikö autoa enää perinteisesti edes vahata.
Ei viitsi, ja wetcoatista olen kuullut kehuja (myös kemikaalikestävyydestä) ja vain muutamat ovat valitelleet että jää valumajälkiä.
Spray& rinse ehdottomasti,vahat on jo niin nähty
Tällä spray-tuotteella kokeilen tämän talven mennä läpi https://www.motonet.fi/fi/tuote/6000856 ... Wax-500-ml
Tällä hetkellä testiin tulossa ainakin
1) Gyeon WC
2) Bouncer's Beadjuice
1) Gyeon WC
2) Bouncer's Beadjuice
Toivottavasti ei ole pelkästään kestotesti?
Mitä meinaat? Muita juttuja vaikea havainnoida.
On vaikea, mutta jos sanallisesti kuvaisi mitä näkee ja pohdintaa siitä onko kenties joku tuote jonkun ominaisuuden osalta erilainen? Kesto kun ei meille kaikille ole se ykkösjuttu. Ehdottomasti hyvä juttu että näitä joku tekee! 

Tällä hetkellä tulossa testiin vain Gyeon Wetcoat vs Bouncers Beadjuice
Käy motonetista vielä korrek polymatrix testiin. Saa pienessä pullossa, joten ei tarvii sitä 5 litran kannua ostaa. Ois kiva nähä miten se kestää 

Tuostahan taitaa olla jo kokemuksia täällä ennestäänkin. Ei viitsi lisää ostella kun muitakin litkuja pitäis myydä pois kun alkaa olemaan liikaa.
Hintakin on aivan jäätävä verrattuna näihin muihin.

Nyt en niin tarkkaan muista mut ei oo mun mielestä polymatrixista ollu pahemmin täällä juttua . Facebookin puolella sit senkin edestä. Tuo ei ole se sama aine mikä oli joskus korrek pinnoite tfc nimellä ja sen viimeistelyaine. Miks suotta pois myymään, vaan käyttää itse ne pois. Ajastaan ne kuitenkin loppuu