Mun mielestä verkkokauppa on liian kankea, ei jousta suuntaan eikä toiseen. Jos jotain spesiaalimpaa toivetta on tai jotain erikoisempaa (niinkuin mulla yleensä aina on) niin mailaamiseksi se menee kuitenkin.
Toki verkkokauppa voisi olla mukava lisä, mutta Jannen asiakaspalvelulla täysin tarpeeton. Mielummin mä rimpautan aamulla puhelimella tilauksen, samana päivänä paketti on perillä, lasku seuraa sähköpostissa melkein hitaammin kuin paketti on perillä
Plus että kenelläkö meistä ei ole projectechin sähköposti tarjoutumassa ensimmäisenä listalla käytetyimmissä kontakteissa tai Jannen puhelinnumero pikavalinnassa kakkosena, vastaajapalvelu ykkösenä ja emäntä kolmosena
Jos tilaaminen on ihan oikeasti jaksamisesta kiinni niin kuinka moni meistä jaksaa pestä autoaan neljättä viidettä tuntia putkeen ihan vain sen takia että pääsee vahaamaan sen kolmannen kerran tässä kuussa? Tai kuinka moni meistä jaksaa ylipäätään pestä autoaan viidettä kertaa tällä viikolla ihan vain sen takia että likaantuu kuitenkin huomenna uudestaan?
Jos Suomen parhaan asiakaspalvelun ja erinomaisen valikoiman voi jättää välistä jaksamisen takia niin osta toki muualta. Ei se väärin ole sekään