O: Myllytys Hki-Tku akselilta

Vain yksityishenkilöille, EI yrityksille! Ainoastaan detailing tuotteita.
Omena

O: Myllytys Hki-Tku akselilta

Viesti Kirjoittaja Omena » Ma Syys 15, 2014 3:15 pm

Ostetaan auton ulkopinnan fiksaus Helsinki-Turku akselilta (Helsinki/Espoo/Vantaa/Lohja/Salo/Turku)
  • - Scoda Octavia farkku
    - Vm 2006
    - Väri Black magic, ei tietääkseni uudelleen maalattu
    - Ei omia tiloja.
Auto on normi käyttöauto, kilsoja reilu 200 000, pesty itse pari kertaa/kk yhden sangon taktiikalla ja harjalla, Turtlen perus autoshampoolla ja vahattu kerran pari vuodessa Leppävaaran Sellon parkkihallin pesupalvelussa, johon en ole ollut tyytyväinen...

Suunnitelmissa olisi siis saada hieman kiiltoa ja suojaa sekä hoito-ohjeet. Jatkossa auto olisi tarkoitus pestä kunnon menetelmillä (Foam Lance/pesukinnas jne). Koska kyseessä on käyttöauto, ei tarvita mitään show-kiiltoa.
  • - Kunnon putsaus (rauta/piki). Pinnassa on paljon karheutta
    - Saveus
    - Myllytys/kiillotus
    - Peltien suojaus/vahaus
    - Mustien muoviosien käsittely
Pesukinnas.com sivuston löydettyäni mietin ensin itse tarvittavien kamojen hankkimista, mutta homman opiskeluun menisi kuitenkin useampi kirosana ja lopputulos täysin mysteeri, niin anna mielelläni homman kokeneemman kaverin hoidettavaksi.
Tarpeeksi kertynyt jo vuosien varrella näitä random "tein itse ja säästin" -kokemuksia... :yahoo:

Laita YV, josta ilmenee vaiheet/aineet mitä tekisit autolle sekä hinta/aika-arvio työlle sekä jotain referenssejä.