Metaltwins

Käyttäjien tekemät testit
Mäxä

Metaltwins

Viesti Kirjoittaja Mäxä » Pe Joulu 27, 2013 11:17 am

Sain testattavaksi nuo metaltwinssit eli britemaxin Easy cutin ja final shinen. Kuvia ei ole todisteeksi tapahtumasta, joten yritän selittää jotenkin tuloksia jota sain aikaan. Minulla ei ole vielä omia kokemuksia kuin autosolista ja näistä joten joudun vertaamaan siihen.
Easy cut ja final shine ovat kummatkin nestemäisiä koostumukseltaan ja ne kerrostuvat nopesti. Koekaniinina toimi golf gti:n putkenpäät joihin oli jäänyt jotain likaa ja kevyttä hapettumaa. Toinen putkenpää vedettiin metaltwinsseillä ja toinen autosolilla, jotta eron huomaisi paremmin. Ensin koitin autosolilla. Laitoin mikrokuituun herneen kokoisen pallon autosolia ja aloin sitten hinkata sillä putkenpäätä niinkauan kun mustaa tuli tai pinnasta tuli siedettävä. Tässä kesti hyvän aikaa.
Sitten siirryin easy cuttiin jota laitoin todella vähän mikrokuidun nurkkaan ja aloin hinkata. Huomasin heti että easy cut on paljon nopeampaa työstää ja tehokkaampaa kaikilla tavoilla. Jo pelkästään easy cutilla sain aikaan paljon kiiltävempää pintaa kuin autosolilla. Sitten siirryin final shineen ja sillä en saanut isoa eroa kiillossa verrattuna pelkkään easy cuttiin. Enkä osaa sanoa siihen vielä mitään jättikö se mitään pintaan, koska en ole ajanut sillä sen jälkeen.
Saa kritisoida ja laittaa omia kokemuksia kyseisistä aineista jos haluaa.

Urran

Re: RE: Metaltwins

Viesti Kirjoittaja Urran » La Joulu 28, 2013 9:43 am

Final Shine aine on tosiaan tosi hieno aine ja soveltuu myös billet ja taotuille alumiinipinnoille.

Lisäksi jättää suojan, jonka kesto on mulle arvoitus. Erityisen tärkeää tämän aineen kanssa on, että sitä ei pyyhi pinnasta ennenkuin ehtii kuivua, muuten kiillosta ei tule niin hyvä koska poispyyhintä ennenaikaisesti jättää, ainakin herkillä pinnoilla, pyyhintäjälkeä.
Vain YKSI LSP!

Peke
Viesti:

Re: Metaltwins

Viesti Kirjoittaja Peke » La Tammi 11, 2014 10:47 pm

Itse käytin noita jonku kerran niihin VIPpeihin, ensin easy cut ja perään final shine. Hyvän jäljen niillä kyllä saa.
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing

Vastaa Viestiin