Killotustarpeen vakavuuden arviointia.

Lakka, suorakiilto, metalli, lasi jne. sekä niiden kiillotustekniikat
Dandan

Killotustarpeen vakavuuden arviointia.

Viesti Kirjoittaja Dandan » Ke Kesä 29, 2011 5:54 pm

Anteeksi autopesujumalat, että olen päästänyt autoni (mk5 golf GTI) tähän kuntoon:

Katto:
Kuva

Konepelti:
Kuva

C-pilari:
Kuva

Hologrammeja??? kyljessä:
Kuva

Tarkempi kuva:
Kuva

Mitäs ovat ammattilaiset ja harrastelijat mieltä? Mielestäni aika hyvät jäljet, mutta eivät nyt varmaan pahimmasta päästä?

Suunnitelmaan kuuluisi DAS-6 Pro koneella tehdä seuraavaa (keskitytään nyt vain itse kiillotukseen):
-Meguiar's W8 (medium cutting pad) + megun #83 (6/10 leikkaavaa)
-Meguiar's W9 (pehmein laikka) + megun #80 (4/10)
-Menzerna PowerLock Sealant (valehtelin aiemmin, että puhuttais vaan kiillotuksesta :) )

Ei varmaan heti kannata karkeimmalla ja megun #85:lla lähteä leikkimään?
Best things in life are not things.

-JP-

Re: Killotustarpeen vakavuuden arviointia.

Viesti Kirjoittaja -JP- » Ke Kesä 29, 2011 6:02 pm

Hologrammejahan ne, karvalaikasta jääneitä. Muutenhan tuo ei todellakaan ole pahimmasta päästä. Suurin osa mulle tulleista myllytettävistä autoista on aivan kauheita pyydyksiä, niiden rinnalla tuo sinun auto on melkeinpä priimakunnossa :)

Ei muuta kuin kevyemmästä kombosta liikkeelle ja siitä aina pykälää leikkaavampaan jos tulosta ei ala syntyä.
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips

juk1

Viesti Kirjoittaja juk1 » Ke Kesä 29, 2011 8:55 pm

Joo ei todellakaan ole paha vielä. ;)
Tuohon kun tekee vaikka noilla megun aineilla kahden vaiheen kiiillotuksen, niin jatkossa pärjää sitten aika ajoin yhdellä viimeistelyaineella. Täysin virheettömänä sitä on vaikea pitää.
Oletan, että nyt olet kokenut "valaistuksen" kun täällä kirjoittelet. :)

Dandan

Viesti Kirjoittaja Dandan » Ke Kesä 29, 2011 9:33 pm

Todellakin valaistunut. Vaatii monet vahaukset ennenku nää teot on hyvitetty. Tästä on kyllä kehittymässä pikkuhiljaa todella pakkomielteinen harrastus :D Näkee joka paikassa potentiaalisia tarvikkeita ja joka auton maalipinnasta ei huomaa muuta kuin pyörrejälkiä ja naarmuja. Seuraavan puolen vuoden palkatkin on kohta budjetoitu tähän.

Enkä oo vielä ees alottanu!!! :D

P.S. Löytäsimpä vielä samanlaisen motivaation opiskeluun kuin millä oon imeny tietoa auton kiillottamisesta tuntitolkulla kaikilta mahdollisilta foorumeilta :)
Best things in life are not things.

Vastaa Viestiin