Dodo Juice Purple Haze vs. collinite 915&476s

Vahat, sealantit, pinnoitteet, QD, glaze jne
janne320d

Dodo Juice Purple Haze vs. collinite 915&476s

Viesti Kirjoittaja janne320d » La Touko 15, 2010 8:25 pm

mites tuossa dodossa kesto/kiilto tuohon colliniteenverrattuna,collinite kestää kyllä hyvin ja jostakin luin että tuolla dodolla saisi ainakin mustaan autoon huippukiillon.
BMW X5 e53 3.0ia
Ford focus -06

janne320d

Re: Dodo Juice Purple Haze vs. collinite 915&476s

Viesti Kirjoittaja janne320d » Ma Touko 17, 2010 3:26 pm

eikö tällä todella löydy yhtään käyttäjää joka olisi noita vahoja kokeillut ja tietäisi niiden erot?

tuo blue velvet vs. purple haze kiinnostaisi myös,mitä eroja ja kumpaa kannattaisin laittaa ja onko noissa pro malleissa mitä eroa noihin normaaleihin dodoihin?
BMW X5 e53 3.0ia
Ford focus -06

e_o

Viesti Kirjoittaja e_o » Ma Touko 17, 2010 4:55 pm

janne320d kirjoitti:tuo blue velvet vs. purple haze kiinnostaisi myös,mitä eroja ja kumpaa kannattaisin laittaa ja onko noissa pro malleissa mitä eroa noihin normaaleihin dodoihin?
Purple Haze Pro on kuulemma ainakin vähemmän tyttömäisen hajuista kuin alkuperäinen. Keston pitäisi olla hieman parempi. Mulle on tulossa sitä purkki näinä päivinä, voin sitten kommentoida ja vertailla 476s:ään. Muista dodoista ei ole kokemuksia.

Metallimustaa autoa varten tuon tilasin, mutta kun sitä ei ehdi tähän hätään vahailla, niin ehkä alkuvaikutelmat tulee haettua punaisesta talvikäyttiksestä.

janne320d

Viesti Kirjoittaja janne320d » Ma Touko 17, 2010 11:14 pm

e_o kirjoitti:
janne320d kirjoitti:tuo blue velvet vs. purple haze kiinnostaisi myös,mitä eroja ja kumpaa kannattaisin laittaa ja onko noissa pro malleissa mitä eroa noihin normaaleihin dodoihin?
Purple Haze Pro on kuulemma ainakin vähemmän tyttömäisen hajuista kuin alkuperäinen. Keston pitäisi olla hieman parempi. Mulle on tulossa sitä purkki näinä päivinä, voin sitten kommentoida ja vertailla 476s:ään. Muista dodoista ei ole kokemuksia.

Metallimustaa autoa varten tuon tilasin, mutta kun sitä ei ehdi tähän hätään vahailla, niin ehkä alkuvaikutelmat tulee haettua punaisesta talvikäyttiksestä.

mullekkin olis metallimustaan tarkoitus tuota hommata.collinitea olen käyttänyt jo pitkään ja sen kesto kyllä vakuuttaa mutta kiiltoa saisi ainakin näin kesällä tulla hieman lisää ja netistä lukeneena olen kuullut että tolla noilla dodoilla saisi huippukiillon ja helpon työstön muttaa kannattaako tota collinitea vaihtaa dodoon?talvella tulen kuitenkin collinitea käyttämään kestonsa takia
BMW X5 e53 3.0ia
Ford focus -06

Dani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dani » Ma Touko 17, 2010 11:23 pm

915 toimii kesällä "paremmin" koska mielestäni se antaa tummille autoille enemmän wet lookia ja syvemmän kiillon, näkyy ehkä selvemmin tummissa metalliväreissä.
Talveksi sitten 476s kestonsa takia.
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."

janne320d

Viesti Kirjoittaja janne320d » Ma Touko 17, 2010 11:34 pm

Dani kirjoitti:915 toimii kesällä "paremmin" koska mielestäni se antaa tummille autoille enemmän wet lookia ja syvemmän kiillon, näkyy ehkä selvemmin tummissa metalliväreissä.
Talveksi sitten 476s kestonsa takia.
vertasitko nyt tuota 915:sta dodoon vai tohon 476s:ään?
BMW X5 e53 3.0ia
Ford focus -06

Dani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dani » Ti Touko 18, 2010 12:55 am

915 vs. 476s :oops:
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."

e_o

Viesti Kirjoittaja e_o » Ke Touko 26, 2010 10:48 am

e_o kirjoitti:Purple Haze Pro on kuulemma ainakin vähemmän tyttömäisen hajuista kuin alkuperäinen. Keston pitäisi olla hieman parempi. Mulle on tulossa sitä purkki näinä päivinä, voin sitten kommentoida ja vertailla 476s:ään.
Eilen tuli sitten laitettu ensimmäiset Purple Haze Pro:t, uhrina metallimusta S-Max. Pohjalle meni PoorBoys Black Hole.

Kommentteja ja vertailua Collinite 476s:ään:
- miellyttävä ja mieto tuoksu
- hieman vaikeampi levittää, koostumus jollain tavalla hieman "sitkeämpi"
- samasta syystä tuntuu leviävän todella ohuesti (mikä on hyvä)
- edellisen johdosta näyttää olevan ihan järjettömän riittävää
- kiilto upea (BH + 476s yhdistelmää en ole kokeillut, joten ei voi sanoa onko parempi vai ei)
- ei sotke yhtään
- ei pölyä yhtään
- leviää nätisti myös sormin (mutta sitten mä tajusin että pitää ehtiä aamuksi töihin :D)
- ei jämähdä, ainakaan huonelämpötilassa. Levitin toisen peilinkotelon ensimmäisenä ja pyyhin lopuksi ja vielä lähti kertapyyhkäisyllä pois

Kaikenkaikkiaan olen aika vakuuttunut. Seuraavaksi samaa tavaraa siniseen pintaan...

Vastaa Viestiin