Minkälaisilla kierroksilla työstät?
Minkälaisilla kierroksilla työstät?
Kertokaapa arvon kohtalontoverit minkälaisilla kierroksilla käytätte konetta eri vaiheissa? Itsellä tällä hetkellä DAS-6 Pro (2500-6500 rpm) ja tapana levittää aine ykkösellä, aika pian nostaa kierrokset 4-6 ja lopuksi tiputtaa johonkin kolmoselle ja keventää painoa. Karkeamilla aineilla (S100) oon pitäny huippukierrokset hieman matalampana ettei lämpene niin paljoa. Oonko vaeltanut epätietoisuuden laaksossa vailla päämäärää, jos kielikuva sallitaan?
Re: Minkälaisilla kierroksilla työstät?
Mua kiinnostaa kans tää juttu, vaikka ei kauheasti ole tullut harjoiteltua niin samalla systeemillä oon koittanu säätää. Ja
DAS6-Pro myöskin koneena. Ultimate compoundilla olen vääntänyt ja menzernan laikoilla pääasiassa. Jotenkin tuntuu että pitäs saada parempaa jälkeä vaikka mielestäni työstän aineen loppuun asti. No täytyy vielä harjoitella...Mazdassa kun on vielä pehmeä lakka, niin kauhistuttaa ajatus jonkun BMW:n kiillotuksesta(saattas olla kohde tiedossa).
DAS6-Pro myöskin koneena. Ultimate compoundilla olen vääntänyt ja menzernan laikoilla pääasiassa. Jotenkin tuntuu että pitäs saada parempaa jälkeä vaikka mielestäni työstän aineen loppuun asti. No täytyy vielä harjoitella...Mazdassa kun on vielä pehmeä lakka, niin kauhistuttaa ajatus jonkun BMW:n kiillotuksesta(saattas olla kohde tiedossa).
Suola kuuluu ruokaan, ei tielle.
täällä kanssa das-6 pro hexin laikoilla ja ensikertalaisena tarviis toi bemari kiillotella joten kaikki tieto kiinnostais myös juurikin ton bemarin kiillotuksee.aineina on myös megun uc ja menzenan ff
BMW X5 e53 3.0ia
Ford focus -06
Ford focus -06
Itselläni kans tuo das-6 pro, ja kierroksen säädin taitaa olla viallinen, eli 1 pyörii täysillä, kuten myös 6:lla. Tämän huomattuani ja ensinmäistä kertaa konetta käyttäessä omaan ooppeliin, megun ultimate compoundilla ja ccs:ssän oranssia laikkaa käyttäen, levitin aineen 1.5-3 nopeudella ja nakkasin 1(eli mun tapauksessa 6) silmään ja aloin työstään painaen omasta mielestä tarpeeksi
. Siksakkia vetelin vaakaan ja pystöön varmaan 1-3minuuttia per kohta, laskin kierrokset 4 tasolle ja liikutin konetta kevyesti kerran vaakaan ja pystöön. Siinäpä se oli. Tarkotus oli käydä VP:n Achilles prepillä vielä mustan laikan kans läpi vaan ei enään jaksanu
Mutta ei ainakaan vielä oo minkäänlaisia holoja näkyny.
Ei se noilla epäkeskokoneilla työstäminen niin kovin tarkkaa ole, itse olen levittänyt aineen nopeudella 2 sitten kierrokset kaakkoon. Lopussa paino koneelta pois ja alue muutaman kerran läpi.