Sivu 1/1

Huuhtelu lämpimällä vai kylmällä vedellä?

Lähetetty: Pe Kesä 22, 2018 3:00 pm
Kirjoittaja markok
Käytättekö auton pesussa painepesurissa lämmintä vai kylmää vettä jos on mahdollisuus valita? Lämpöisellä vedellä näyttää lika irtoavan selvästi paremmin, mutta vaikuttaako lämpimän veden käyttö miten paljon vahan kestoon? Enkä nyt tarkoita mitään kuumavesipesureita vaan noin 50 asteista vettä mitä laadukkaat painepesurit hyvin kestävät.

Re: Huuhtelu lämpimällä vai kylmällä vedellä?

Lähetetty: Pe Kesä 22, 2018 4:38 pm
Kirjoittaja Juha U
Kylmää vettä, sillä joudun itse maksamaan sähkövaraajalla lämmitetyn veden. Asun siis omakotitalossa, jossa oma vesijärjestelmä , ei siis mahdollisuutta kunnalliseen veteen