Sivu 1/1

Hengityssuojain hiilivetyliuottimille

Lähetetty: To Tammi 11, 2018 4:09 pm
Kirjoittaja Wloona
Onko teillä enemmänkin autoja pesevillä käytössä hengityssuojaimet kun pesette autoja hallissa hiilivetyliukkarilla? Onko suosituksia millainen kannattaisi hommata?

Re: Hengityssuojain hiilivetyliuottimille

Lähetetty: Ke Tammi 17, 2018 2:38 pm
Kirjoittaja Demon
3M puoli maski on itellä hyväksi todettu. Maksaa sen max. 40€. Tosin hiilarin kanssa en maskia käytä :)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro