Wurth kestovaha
-
hattiwatti
Wurth kestovaha
Onko kenelläkään kokemuksia aineesta? Sattui silmiin tänään ensimmäistä kertaa. Kovat oli lupaukset kun puhuttiin jopa 18kk suojauksesta 
Re: Wurth kestovaha
Olen kerran testannut tota pari vuotta sitten ja TÄYTTÄ p#skaa. Ei toimi koneella eikä käsipelillä. Ja kestävyys on ihan höpö höpöö.... UNOHDA !
Joo, mieluumminkin tuo viereinen Korrekin puteli kainaloon, jos ei muuten niin ainakin helpompi työstää kuin Wurthi, kestoltaankin markettitavaran parhaimmistoa.
Jos Jumala kulkisi keskuudessamme niin hänkin käyttäisi Meguiar'sia
Jos haluat hyvän-loistavan vahan /sealantin osta Jannelta. Ei myy mitään ns.paskaa.
Putsaa /tasoita pinta vähintäin hyvin. Pese oikeilla aineilla,välineillä ja tekniikalla,niin hyvä tulee
Toki voit ostaa muualtakin vaikka ulkomailta, mutta Toi Jannelta osto on varma arpa.
PS. Minulla ei ole Jannen kanssa mitään suhdetta ei edes platonista
Annan vain varman vinkin.
Putsaa /tasoita pinta vähintäin hyvin. Pese oikeilla aineilla,välineillä ja tekniikalla,niin hyvä tulee
Toki voit ostaa muualtakin vaikka ulkomailta, mutta Toi Jannelta osto on varma arpa.
PS. Minulla ei ole Jannen kanssa mitään suhdetta ei edes platonista
Just meinasin kysyä, että onko sulla provikkapalkkahörnä kirjoitti: PS. Minulla ei ole Jannen kanssa mitään suhdetta ei edes platonistaAnnan vain varman vinkin.
Ettäs kehtaat miä kun oon pitänyt sua fiksuna poikana siis tähän asti