Omat suosikkivahat kesto/kiiltojärjestys

Yleistä keskustelua aiheen sivusta, kuten valokuvaus, tietokoneet jne.
samunoz
Viestit: 4305
Liittynyt: La Marras 06, 2010 2:40 pm
Viesti:

Omat suosikkivahat kesto/kiiltojärjestys

Viesti Kirjoittaja samunoz » Ti Maalis 01, 2011 10:36 pm

Minkälaista listaa tekesitte omista suosikeistanne? Erityisesti te joilla on kokemusta useista merkeistä?

Siis

Parhaat kiillossa
1.
2.
3 jne..

Parhaat kestossa
1.
2.
3 jne...

samunoz
Viestit: 4305
Liittynyt: La Marras 06, 2010 2:40 pm
Viesti:

Re: Omat suosikkivahat kesto/kiiltojärjestys

Viesti Kirjoittaja samunoz » Ti Elo 02, 2011 5:21 pm

Nostetaan tää esille:

Itsellä ei paljon kokemusta vielä.

Parhaat kiillossa (kokeilluista)

1. Simoniz Original Liquid
2. Carlack 68 NSC
3. Collinite 476s
4. Autoglym UDS
Vähän on vielä kokeiltu. ;)

Kestossa:

1. Collinite 476s
2. Carlack 68 NSC
3. ?

Talveksi testiin CarlackNSC+LLS

Vastaa Viestiin