Kärcher K720 tiputtaa letkun liitoksesta
Lähetetty: Ti Loka 27, 2015 11:47 pm
Morjesta.
Mulla on tuollainen Kärcherin K720 painepesuri ja se on nyt loppukesästä alkanut tiputtamaan painekahvan liitoksesta vettä.
Eli siitä kohdasta mihin voit liittää eri päitä, niin siitä liitoksesta tippuu sen verran vettä että harmittaa. Siis kun letkuun laitetaan painetta, silloin tiputta.
Osaisiko joku neuvoa, saako siihen vaihdettua jonkun tiivisteet jolla saisin laitteen taas toimimaan vai tuleeko vaihtaa koko paineletku?
Kiitos ja anteeksi
Mulla on tuollainen Kärcherin K720 painepesuri ja se on nyt loppukesästä alkanut tiputtamaan painekahvan liitoksesta vettä.
Eli siitä kohdasta mihin voit liittää eri päitä, niin siitä liitoksesta tippuu sen verran vettä että harmittaa. Siis kun letkuun laitetaan painetta, silloin tiputta.
Osaisiko joku neuvoa, saako siihen vaihdettua jonkun tiivisteet jolla saisin laitteen taas toimimaan vai tuleeko vaihtaa koko paineletku?
Kiitos ja anteeksi