M: Gtechniq W4 Citrus Foam
Lähetetty: Ma Kesä 08, 2015 4:55 pm
Jos jotain kiinnostaa kokeilla Citrus Foamia niin täältä joutas pullo kiertoon. Jäljellä noin 0,7l.
www.autonhoitokauppa.fi/gtechniq-w4-citrus-foam-1-l
Hinta 10€ noudettuna, postitettuna kulut ostajalle. Sijainti Raahe ja kiinni saa numerosta O5O 5I89O27 tai tj.rautio [ät] gmail.com.
www.autonhoitokauppa.fi/gtechniq-w4-citrus-foam-1-l
Hinta 10€ noudettuna, postitettuna kulut ostajalle. Sijainti Raahe ja kiinni saa numerosta O5O 5I89O27 tai tj.rautio [ät] gmail.com.