Sivu 1/1

M: Gtechniq W4 Citrus Foam

Lähetetty: Ma Kesä 08, 2015 4:55 pm
Kirjoittaja Timo_R
Jos jotain kiinnostaa kokeilla Citrus Foamia niin täältä joutas pullo kiertoon. Jäljellä noin 0,7l.

www.autonhoitokauppa.fi/gtechniq-w4-citrus-foam-1-l

Hinta 10€ noudettuna, postitettuna kulut ostajalle. Sijainti Raahe ja kiinni saa numerosta O5O 5I89O27 tai tj.rautio [ät] gmail.com.

Re: M: Gtechniq W4 Citrus Foam

Lähetetty: Su Elo 30, 2015 6:24 pm
Kirjoittaja Timo_R
Myyty!