Sisustan puhdistuksen välineet

Sisätilojen ylläpito
Rauhallinen Erkki

Sisustan puhdistuksen välineet

Viesti Kirjoittaja Rauhallinen Erkki » To Helmi 10, 2011 9:52 am

Hei!

Olisin tiedustellut, että minkälaisia apuvälineitä käytätte sisustan puhdistuksessa? Tarkoitan nyt lähinnä kaikkia hankalasti tavoitettavia paikkoja, kuten penkkien välit. Harjat, sudit pensselit yms?! Olen nimittäin itse usein vaan antanut ahtaiden paikkojen olla, kun ei ole niksipirkka -lamppu syttynyt. :) Myös noita parhaita sisustan puhdistuksen kemikaaleja voisi tähän listata. Toki noita kojelautamateriaaleja on monenlaisia, mutta anyway..

Tuolla "Detailing on a budget" -ketjussahan on monenlaista värkkiä nostettu esille, harjaa yms., mutta tuotteen ja käyttötarkoituksen yhdistäminen voisi tapahtua vaikkapa tässä ketjussa.
"Somebody´s Heiney is crowding my ice box..." -R.Cuomo

Urran

Re: Sisustan puhdistuksen välineet

Viesti Kirjoittaja Urran » To Helmi 10, 2011 11:01 am

Itse käytän perus APC:ta (ennen Pineline @ 1:120, jatkossa Surfex HD @ 1:100-1:200) pintojen pyyhkimiseen, luonnollisesti pyyhin perään nihkeällä rätillä (ettei jää pesuainetta) ja vielä kuivalla rätillä.

Koloja oon putsannu hammastikuilla ja bilteman sudeila ja myös semmosilla vaahtomuovi "pensseleillä". Myös pojan vauva-ajan hammasharjat oli hyviä kun ne mahtu joka koloon. Vaahtomuovi brushit erityisen kätevät tuuletin räppänöiden pesussa :)

Penkit oon kerran pessy ihan suihkuttamalla APC:llä nihkeäks. Isolla brushilla vaahtoon ja märkäimurilla imuroinu perään. Tietty sen jälkeen tehny saman homman pelkällä vedellä. Tosin tän tein vaan pariin ongelmakohtaan mut näin vois varmaan koko sisustankin tehdä. Jatkossa ajattelin hankkia höyryputsauskoneen (jonkun ihan halpiksen), diy suutin mihin tulee jokin patentti mikrokuituliina kiinni :D

Ikkunoita oon putsannu vanhassa autossa claylla (tulee vanhassa autossa HIUKAN eri näkyvyys) ja tietty perus autokäyttöön tarkoitetuilla ikkunanpesuaineilla ja lyhytnukkasella mikrokuituliinalla (suihkinu liinaan ettei kojelaudasta tuu kuiva). En käytä normisti consumer kotikäyttö ikkunanpesuaineita kun ne sisältää silikaatteja yms. mitkä aiheuttaa enemmän huurretta auton laseilla jne.

Yks kätevä sisustan juttu on piilotella pieniä pussukoita (esim. johonkin vanhan sukan kärkeen) EverClean kissanhiekkaa auton sisustaan. Siis johonkin mistä ei nää. Poistaa ihan törkeen hyvin kosteutta. Nykyisessä autossa ei ole ongelmia kosteuden kanssa mutta patongin kanssa oli. Ei tarvinnu aamusin kärsiä siitä että ikkunat on kaikki muurautunu kiinni huurteesta :)

Nahkaruoria, vaihdekepin nuppia ja käsijarrukahvaa pesen Le Chat - Savon De Marseille -saippualla, vanhalla hammasharjalla/brushilla ja lyhytnukkasilla mikrokuituliinoilla. Perään heitän mehiläisvahan minkä annan seistä vähintään joku pari tuntia ja kiilloten kokonaan olemattomiin. Kokeilin just vähän aikaa sit, tekee ihan hyvää :) Periaatteessahan nykyaikaista nahkaa ei tarttis käsitellä millään pesun jälkeen kun on "vaan maalattu pinta" mutta mielummin vedän varman päälle..

Vinkkinä, kattoverhoilua ei sitten kannata pestä jos ei oo ihan välttämätön pakko. Ja jos peseekin niin tosi vähällä kastelemisella. Jää TODELLA helposti roikkuvaksi kun kerran kastelee. Ei onneksi omakohtaista kokemusta mutta..

Oon myös vahannu sisustan osia. Mitsussa on ainakin ikkunoiden ympärillä sisällä (ovissa) semmonen vajaa sentin levee kaistale maalia näkyvissä. Perus SRP + oma valitsema vaha (viimeeksi 915) pintaan. SRP:n hinkkasin noilla sienipensseleillä, samoin kun ovenväleihin ;)

Tiedän että detailing touhussa inhotaan silikonia, kuten myös itsekkin. Mutta sen käyttö on ihan suotavaa mielestäni turvavöissä. Olen suihkinut (liinaa vasten) silikonia välillä vöihin. Piristyy kummasti sen liukuvuus sisään että ulos :)

Muuta en nyt tähän hätään muista..
Vain YKSI LSP!

Rauhallinen Erkki

Viesti Kirjoittaja Rauhallinen Erkki » To Helmi 10, 2011 11:24 am

Nyt Urran voit kuvitella tuossa alemmalla rivillä sellaisen rivistön kumartelevia hymiöitä :D

Olipa kattava vastaus. Loitavia vinkkejä, joista tulen taatusti ottamaan vaarin. Tuhannesti kiitos.

Tuo kissanhiekka -juttu oli erityisen hyvä. Nämä volkkarit kun saattaa olla väliin aikamoisia höyrykattiloita sisältä... :D

Demon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Demon » To Helmi 10, 2011 1:11 pm

Tiedän että detailing touhussa inhotaan silikonia, kuten myös itsekkin. Mutta sen käyttö on ihan suotavaa mielestäni turvavöissä. Olen suihkinut (liinaa vasten) silikonia välillä vöihin. Piristyy kummasti sen liukuvuus sisään että ulos
Tätähän täytyykin kokeilla :)
Instagram: ahoneja
Instagram: detailcave

aRRtsi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aRRtsi » To Helmi 10, 2011 3:54 pm

Urran kirjoitti:Yks kätevä sisustan juttu on piilotella pieniä pussukoita (esim. johonkin vanhan sukan kärkeen) EverClean kissanhiekkaa auton sisustaan. Siis johonkin mistä ei nää. Poistaa ihan törkeen hyvin kosteutta. Nykyisessä autossa ei ole ongelmia kosteuden kanssa mutta patongin kanssa oli. Ei tarvinnu aamusin kärsiä siitä että ikkunat on kaikki muurautunu kiinni huurteesta :)
Onko tää nyt iha sitä normaalia paakkuuntuvaa :D Meil käytetää kissanhiekkalaatikos noit kristalleja ku vihaan kissanpissan hajua mut ne ei taida syödä kosteutta niin hyvin..

http://www.everclean.com/products.html MIKÄMIKÄMIKÄ? :)

Urran

Viesti Kirjoittaja Urran » To Helmi 10, 2011 4:06 pm

aRRtsi kirjoitti:
Urran kirjoitti:Yks kätevä sisustan juttu on piilotella pieniä pussukoita (esim. johonkin vanhan sukan kärkeen) EverClean kissanhiekkaa auton sisustaan. Siis johonkin mistä ei nää. Poistaa ihan törkeen hyvin kosteutta. Nykyisessä autossa ei ole ongelmia kosteuden kanssa mutta patongin kanssa oli. Ei tarvinnu aamusin kärsiä siitä että ikkunat on kaikki muurautunu kiinni huurteesta :)
Onko tää nyt iha sitä normaalia paakkuuntuvaa :D Meil käytetää kissanhiekkalaatikos noit kristalleja ku vihaan kissanpissan hajua mut ne ei taida syödä kosteutta niin hyvin..

Siis just ns. kristalleja käytin. Niitä läpinäkyviä. Ne nimenomaan syö kosteutta tosi hyvin. En muista mikä noista mut veikkaan et noi on samaa settiä eri värisissä paketeissa. Ainiin. Vink vink. Ei mihinkään ihan sika tiukkaan rakoon kannata laittaa, turpoo aika lailla.
Vain YKSI LSP!

aRRtsi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aRRtsi » To Helmi 10, 2011 4:16 pm

Urran kirjoitti:
aRRtsi kirjoitti:

Siis just ns. kristalleja käytin. Niitä läpinäkyviä. Ne nimenomaan syö kosteutta tosi hyvin. En muista mikä noista mut veikkaan et noi on samaa settiä eri värisissä paketeissa. Ainiin. Vink vink. Ei mihinkään ihan sika tiukkaan rakoon kannata laittaa, turpoo aika lailla.
Aa, okei. Eikai sillä merkillä sit mitää merkitystä oo.. Pitääki koittaa ku haen ton polotskin huomenna ja sitte seuraavasta kissanhiekasta ku ostan, ei kehtaa tuolt laatikosta ottaa :D

S@mpp@

Viesti Kirjoittaja S@mpp@ » To Helmi 10, 2011 4:32 pm

Onhan niitä kosteudenpoistajia ihan kaupassakin...
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... ryhmaid=67" onclick="window.open(this.href);return false;

mutta tuo Urranin kissanhiekka-juttu on siinä mielessä, että sen saa piiloon.

teemuval

Viesti Kirjoittaja teemuval » To Helmi 10, 2011 5:03 pm

Itse aloin käyttää kaverin vinkkaamana paineilmaa avuksi sisustan puhdistuksessa. Eli sumutinpulloon jotain pesuaineliuosta ja sit sumutetaan hankalat paikat, kuten ritilät, kolot, katkasimet jne. ja sitten vaan paineilmalla kuivaa aineet pois ja tulee puhdasta :D . Suosittelen ehdottomasti, jos mahollisuus.

Jos haluu sijoittaa, niin voi hankkii oikeen sitä varten tehdyn vehkeen.

http://www.tm-trading.fi/lahega/lisavarusteet.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Siis toi Tornado Magic Gun, mutta taitaa hinta olla toista sataa jonku matkaa.

S@mpp@

Viesti Kirjoittaja S@mpp@ » To Helmi 10, 2011 5:42 pm

Paineilmalla olen itsekin "pessyt"... Eikä itseasiassa ole tarvinut kuin kerran puhallella aineen kanssa. Muuten riittänyt pelkkä ilma, ja yleensä riittää "swiffer Duster"-pyyhkäisy :lol: Sekin tietysti riippuu siitä kuinka siistinä autoaan pitää sisältä.

itsellä suunnilleen tällaisessa kunnossa...

Kuva

Mitään kiillokkeita en ole ainakaan toistaiseksi käyttänyt, enkä edes kiiltäväksi haluaisikaan. Enkä tiedä uskaltaako kiillokkeilla kajota tuohon maalattuun keskikonsoliin.

teemuval

Viesti Kirjoittaja teemuval » To Helmi 10, 2011 7:15 pm

Mitään kiillokkeita en ole ainakaan toistaiseksi käyttänyt, enkä edes kiiltäväksi haluaisikaan. Enkä tiedä uskaltaako kiillokkeilla kajota tuohon maalattuun keskikonsoliin.
Juu, itse kans vierastan kiillokkeita. Ainut mitkä käsittelen "kiillokkeella" ovat kynnykset.

Kime

Viesti Kirjoittaja Kime » To Helmi 10, 2011 7:20 pm

S@mpp@ kirjoitti:yleensä riittää "swiffer Duster"-pyyhkäisy :lol: Sekin tietysti riippuu siitä kuinka siistinä autoaan pitää sisältä.

Toi Swifferi on mun salainen ase kanssa. ;)

Dani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dani » To Helmi 10, 2011 9:14 pm

Mun salainen ase on Tornador, erittäin turvallinen kun kyseessä ei ole pistemäinen paineilma (mankan näytyöt pysyy ehjänä) ja puhdistusteho erittäin hyvä.
Ilman tätä en edes yrittäis puhdistaa keskikonsolia :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=GS9wpXq0e0E
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."

kikkius

Viesti Kirjoittaja kikkius » To Helmi 10, 2011 9:20 pm

Dani kirjoitti:Mun salainen ase on Tornador, erittäin turvallinen kun kyseessä ei ole pistemäinen paineilma (mankan näytyöt pysyy ehjänä) ja puhdistusteho erittäin hyvä.
Ilman tätä en edes yrittäis puhdistaa keskikonsolia :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=GS9wpXq0e0E

Sama löytyy kans minulta, joyen ja danin kehujen takia :) Ja on kyllä pätevä vehje.

Demon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Demon » To Helmi 10, 2011 9:48 pm

Mistä tommosia Tornadoreja saa??? :O
Instagram: ahoneja
Instagram: detailcave

Rauhallinen Erkki

Viesti Kirjoittaja Rauhallinen Erkki » To Helmi 10, 2011 10:40 pm

S@mpp@ kirjoitti:Onhan niitä kosteudenpoistajia ihan kaupassakin...
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... ryhmaid=67" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

mutta tuo Urranin kissanhiekka-juttu on siinä mielessä, että sen saa piiloon.
Joo, onhan niitä, mutta hankala tuollainen tosiaan on naamioida oem -tyyliin osaksi sisustaa.. :D

Urran

Viesti Kirjoittaja Urran » Pe Helmi 11, 2011 8:42 am

Itse myös metsästän kojelaudan sealanttia/hoitoainetta, mikä säilyttää sen samettipinnan, mikä just pestyllä pinnalla on. Tähän mennessä en oo löytäny mun standardien mukaista. Viimeisin kokeilu oli FK 108AS ja sekin oli mun mielestä sisälle liian kiiltävä (ei todennäköisesti muiden mielestä). En myöskään tykkää kiiltävistä renkaan reunoista, missä toi on just täydellinen :).

Ajattelin et kevätmeikin yhteydessä vahaan mitsun sisäpinnoiltakin keskikonsolin ja kojelaudan pari maalattua osaa. Mietin jopa, että voisiko sitä keskikonsolia saada myllytettyä kun siin on pari naarmua (kuva keskikonsolista tässä, taino, vastaavasta :D). Ongelma se että väri on ns. semi-matta, ja pelkään et tulee kiiltäväks kun myllytän sen.

Lähinnä se pointti tossa hoitoaineessa on se että se suojaa UVA-säteilyltä eli pinta ei lähde oksidoitumaan (hapettumaan). Pysyy hienossa kunnossa aina maailman tappiin :) Periaatteessa ihan sama idea kun auton vahaamisessa. Lukuunottamatta sitä "protective barrier" ominaisuutta.. Ton suojaamisen takia oon jonkun aineen aina laittanu, vaikken oo siitä tykännykkään.

Itse myös joskus miettinyt tota Tornadorin käyttöä, semmoista pääsee käyttämään Pro Clean Centerillä jos haluaa. Mut mua jää vaan mietityttää että eikö siinä jää se pesuaine kaikkiin koloihin? Meinaan suunnilleen kaikki pesuainevalmistajat huomauttaa, että aineen ei saa antaa kuivua. Niin Bilt-Hamber Surfex HD:sta, Pineline Tehopesusta ja Autosmart G101:stä.. ja tietty Tolu ;)

Itsellä ei oo salaisia aseita. Oon vanhan liiton mikrokuituliina ja brushi miehiä. Mut koiran karvojen poistoon mun salainen ase on Dyson DC23 Animal Pro, mistä löytyy tälläinen suutinsetit. Toi pieni "moottoroiduilla harjaksilla" varustettu on ihan perhanan kätevä kun imuroi takapenkkien takaosaa (kontin puolta) koirankarvoista. Mulla kun on semmonen ihan pienen pieni musta koira, siis rodultaan Newfoundlandin koira.
Vain YKSI LSP!

Projectech
Apupoika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Projectech » Pe Helmi 11, 2011 9:57 am

Urran kirjoitti:Itse myös metsästän kojelaudan sealanttia/hoitoainetta, mikä säilyttää sen samettipinnan, mikä just pestyllä pinnalla on. Tähän mennessä en oo löytäny mun standardien mukaista. Viimeisin kokeilu oli FK 108AS ja sekin oli mun mielestä sisälle liian kiiltävä (ei todennäköisesti muiden mielestä). En myöskään tykkää kiiltävistä renkaan reunoista, missä toi on just täydellinen :).
Onpas tälle orkkispinnan säilyttävälle sisustan suoja-aineelle nyt paljon tarvetta :). Lähetin jo pari yv:täkin aiheesta, mutta laitan nyt samaa informaatiota julkisestikin näkösälle:

Jos kammoaa kiillon lisääntymistä, pintaan sopii erinomaisesti Ultima Interior Guard Plus. Se ei lisää kiiltoa, vaan ainoastaan aavistuksenomaisesti tummentaa pintaa. Suojaa UV:lta, ei jätä tahmaista pintaa, eikä kerää pölyä. Ei pyyhitä levityksen jälkeen, paitsi peilikiiltävillä pinnoilla 3-5 minuutin jälkeen pyyhkäisy mikrokuituliinalla. Linkki: http://www.autopia-carcare.com/ult-6112-110.html

Vertailua kilpailijoihin: http://www.autogeekonline.net/forum/pro ... -uigp.html

Noissa kuvissa kannattaa kiinnittää huomiota siihen, miten alkuperäisen kaltaisena pinta pysyy käsiteltynäkin. Ainakin minulle on tärkeää juuri tuo suoja-aineen huomaamattomuus, koska orkkispinta on se paras, kunhan sen vain saa suojattua mahdollisimman näkymättömästi :)
Palveleva autonhoitotuotteiden erikoisliike
Laatutuotteita pieniin ja suuriin autonhoitotarpeisiin, ohjeet ja vinkit kaupan päälle. Ota rohkeasti yhteyttä! autonhoitokauppa.fi

Urran

Viesti Kirjoittaja Urran » Pe Helmi 11, 2011 10:22 am

Projectech kirjoitti:
Urran kirjoitti:Itse myös metsästän kojelaudan sealanttia/hoitoainetta, mikä säilyttää sen samettipinnan, mikä just pestyllä pinnalla on. Tähän mennessä en oo löytäny mun standardien mukaista. Viimeisin kokeilu oli FK 108AS ja sekin oli mun mielestä sisälle liian kiiltävä (ei todennäköisesti muiden mielestä). En myöskään tykkää kiiltävistä renkaan reunoista, missä toi on just täydellinen :).
Onpas tälle orkkispinnan säilyttävälle sisustan suoja-aineelle nyt paljon tarvetta :). Lähetin jo pari yv:täkin aiheesta, mutta laitan nyt samaa informaatiota julkisestikin näkösälle:

Jos kammoaa kiillon lisääntymistä, pintaan sopii erinomaisesti Ultima Interior Guard Plus. Se ei lisää kiiltoa, vaan ainoastaan aavistuksenomaisesti tummentaa pintaa. Suojaa UV:lta, ei jätä tahmaista pintaa, eikä kerää pölyä. Ei pyyhitä levityksen jälkeen, paitsi peilikiiltävillä pinnoilla 3-5 minuutin jälkeen pyyhkäisy mikrokuituliinalla. Linkki: http://www.autopia-carcare.com/ult-6112-110.html

Vertailua kilpailijoihin: http://www.autogeekonline.net/forum/pro ... -uigp.html

Noissa kuvissa kannattaa kiinnittää huomiota siihen, miten alkuperäisen kaltaisena pinta pysyy käsiteltynäkin. Ainakin minulle on tärkeää juuri tuo suoja-aineen huomaamattomuus, koska orkkispinta on se paras, kunhan sen vain saa suojattua mahdollisimman näkymättömästi :)
Onks tossa mitään ns. suojaavia ominaisuuksia? (Onks Polymer based?) Lähinnä mietin että miten sopii renkaisiin ja ulkoisiin muovi osiin. Tai tietenkin sopii, mutta entä kun alkaa sataa :lol:

FK 108AS on siitä kiva että se näyttää hyvältä ulkopinnoissa (kumi/matta muovi) ja vesi helmeilee siinä kun sataa (polymer based) mutta kojelaudasta tuli liian kiiltävä, en tykkää.

Melkein toivoisin että ei oo suojaavia ainesosia. Janne ajaa mut kohta vararikkoon :lol:
Vain YKSI LSP!

Projectech
Apupoika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Projectech » Pe Helmi 11, 2011 10:38 am

Urran kirjoitti: Onks tossa mitään ns. suojaavia ominaisuuksia? (Onks Polymer based?) Lähinnä mietin että miten sopii renkaisiin ja ulkoisiin muovi osiin. Tai tietenkin sopii, mutta entä kun alkaa sataa :lol:

FK 108AS on siitä kiva että se näyttää hyvältä ulkopinnoissa (kumi/matta muovi) ja vesi helmeilee siinä kun sataa (polymer based) mutta kojelaudasta tuli liian kiiltävä, en tykkää.

Melkein toivoisin että ei oo suojaavia ainesosia. Janne ajaa mut kohta vararikkoon :lol:
On polymeeripohjainen, mutta ei sovi renkaisiin. Auton ulkopuolelle on oma aine, Ultima Tire & Trim Guard Plus, joka tummentaa pintoja voimakkaammin kuin Interior Guard ja antaa myös kiiltoa, ei kuitenkaan mitään ärsyttävää loistetta :)
Palveleva autonhoitotuotteiden erikoisliike
Laatutuotteita pieniin ja suuriin autonhoitotarpeisiin, ohjeet ja vinkit kaupan päälle. Ota rohkeasti yhteyttä! autonhoitokauppa.fi

Hynde

Viesti Kirjoittaja Hynde » Pe Helmi 11, 2011 12:04 pm

Hold your horses!!!

Tuossa tekemässäni Bilt-Hamberin autofoam testissä lupasin, että seuraavaksi testaan tuon Ultiman ja lupailin sitä testiä jo edelliselle viikonlopulle, mutta oli niin kova krapula, että jäi tekemättä... :oops:

Eli mulla on Jannelta ostettuna yksi pullo tuota Ultiman interior guard plussaa ja tarkoitus tehdä testi tänä viikonloppuna. Täytyy vähän ensin suunnitella, että miten sen teen. Tanan kylmä ulkona, omassa tallissa toinen auto palasina sisällä (ei voi siirtää), mutta eiköhän se jotenkin onnistu.

Odotukset ovat kyllä juuri samanlaiset Urranin kanssa. Pitäisi saada silkkisen mattaa pintaa sisustan osille... 8-) Saa nähdä miten käy. Testi topicia odotellessa...

- Henkka -
Kaikki liha tottelee kuria...

aRRtsi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aRRtsi » Pe Helmi 11, 2011 3:57 pm

Urran kirjoitti:
Projectech kirjoitti:

Onks tossa mitään ns. suojaavia ominaisuuksia? (Onks Polymer based?) Lähinnä mietin että miten sopii renkaisiin ja ulkoisiin muovi osiin. Tai tietenkin sopii, mutta entä kun alkaa sataa :lol:

Ootko testannu Valet Pron Protectanttia? Itteä kiinnostas se..? Vai onko se iha bullshittiä... :D

Urran

Viesti Kirjoittaja Urran » Pe Helmi 11, 2011 4:54 pm

aRRtsi kirjoitti:
Urran kirjoitti:
Projectech kirjoitti: Onpas tälle orkkispinnan säilyttävälle sisustan suoja-aineelle nyt paljon tarvetta :). Lähetin jo pari yv:täkin aiheesta, mutta laitan nyt samaa informaatiota julkisestikin näkösälle:

Ootko testannu Valet Pron Protectanttia? Itteä kiinnostas se..? Vai onko se iha bullshittiä... :D
Kovin on samanlainen tuote kuin kaksi edellä mainittua. Kuulemma tosi hyvä mutta itsellä testaamatta. Ultima kiinnostaa kovasti, toivoisin kuitenkin ettei tarvitsisi kahteen eri tuotteeseen satsaa. Odotan Hynden arvostelua :D
Vain YKSI LSP!

Urran

Viesti Kirjoittaja Urran » Pe Helmi 11, 2011 4:54 pm

aRRtsi kirjoitti:
Urran kirjoitti:
Projectech kirjoitti: Onpas tälle orkkispinnan säilyttävälle sisustan suoja-aineelle nyt paljon tarvetta :). Lähetin jo pari yv:täkin aiheesta, mutta laitan nyt samaa informaatiota julkisestikin näkösälle:

Kovin on samanlainen tuote kuin kaksi edellä mainittua. Kuulemma tosi hyvä mutta itsellä testaamatta. Ultima kiinnostaa kovasti, toivoisin kuitenkin ettei tarvitsisi kahteen eri tuotteeseen satsaa. Odotan Hynden arvostelua :D
Vain YKSI LSP!

seatts

Viesti Kirjoittaja seatts » Pe Helmi 11, 2011 5:00 pm

Sisustan imuroinnissa on tällainen varustepaketti on tosi hyvä.
Sain anopilta joskus lahjaksi.

Kuva

Ja kunnon imuri on myös tarpeellinen.

Kuva
Facebookissa Sauvon Autopinnoitus

Vastaa Viestiin