Sivu 1/1

Bouncer's tuotteet

Lähetetty: Ti Huhti 07, 2015 4:20 pm
Kirjoittaja Modifier
Tehdääs tällänen yleispätevä otsikko tälle merkille.

Sitten asiaan, pesuaineita kun ei oo koskaan liikaa niin pisti silmään, että Bouncerilta on tullut shampoo. Voisi olla ihan kiva fiilistely aine, niin onkohan mahdollisesti tulossa hyllyyn asti ?

Re: Bouncer's tuotteet

Lähetetty: Ti Huhti 07, 2015 5:43 pm
Kirjoittaja Bastard
Pikavastaus. On tulossa hyllyyn, shampoo sekä kauan kaivattu QD Done & Dusted.

Re: Bouncer's tuotteet

Lähetetty: Ti Huhti 07, 2015 5:45 pm
Kirjoittaja Modifier
:thumb:

Re: Bouncer's tuotteet

Lähetetty: Ti Huhti 07, 2015 7:39 pm
Kirjoittaja samunoz
QD on kyllä huippu tavaraa!

Re: Bouncer's tuotteet

Lähetetty: Ti Huhti 07, 2015 10:48 pm
Kirjoittaja samunoz
Mikä hinta shampoolla?

Re: Bouncer's tuotteet

Lähetetty: Ke Huhti 08, 2015 1:38 am
Kirjoittaja Petteri
14 puntaa saarivaltiossa per 500 ml.

Re: Bouncer's tuotteet

Lähetetty: Ke Huhti 08, 2015 7:33 am
Kirjoittaja Antti O
Elitellä pitäisi perjantaina olla, itselle sieltä juuri lähdössä paketti ja neuvottelin jos saan tuota vielä samaan toimitukseen. Jos se onnistuu laittelen sitten kokemuksia kun pääsen testaamaan.
Detailerista voisin sanoa lyhyesti että on parasta mitä itse olen käyttänyt. Toimii hienosti märällä ja kuivalla pinnalla. Itse käytän niin että kinnastelun ja huuhtelun jälkeen sumuttelen pinnoille ohuelti, ja sitten kuivaan eliten keltaisella kuivausliinalla. Jättää liukkaan ja hienon kiiltävän pinnan, seuraavalla pesulla kyllä huomaa jos tuota on laittanut on niin hieno beading. Boostaa todella kivasti parikk vanhaa collinitepintaa. Tuoksu on hieman makuasia tykkääkö, ei liian kitkerä tosin. Selvästi tunnistettava haju kyllä tuolla hallissa aina kun on bounceria suihkinut pintaan. 8-)

Re: Bouncer's tuotteet

Lähetetty: Ke Huhti 08, 2015 9:49 am
Kirjoittaja Bastard
samunoz kirjoitti:Mikä hinta shampoolla?
Jossei ylläreitä (kurssi heitä suuntaan tai toiseen) tule niin hinta on 19,90€

Re: Bouncer's tuotteet

Lähetetty: Ke Huhti 08, 2015 11:49 am
Kirjoittaja Modifier
No ei oo hinnalla pilattu [emoji106]

Re: Bouncer's tuotteet

Lähetetty: Ti Huhti 14, 2015 2:21 pm
Kirjoittaja Bastard
Laitoin tuotteet näkyville jo kun tavoitin Jay:n ja sain tilauksen sisälle. Samalla sain selville hinnoittelun, joten pari euroa heitti oma arvio liian alas :roll: Parissa viikossa pitäisi tuotteiden olla perillä.
http://www.shineld.fi/product/393/bounc ... iler-500ml

http://www.shineld.fi/product/394/bounc ... mpoo-500ml

Re: Bouncer's tuotteet

Lähetetty: Ti Huhti 14, 2015 10:28 pm
Kirjoittaja samunoz
Tuon BDD tulisi olla jokaisen harrastajan pakissa. On se vaan niin hyvää! Vastaavan tuntuinen kuin Britemax Spray&Shine mut jättää paremman pinnan.

Re: Bouncer's tuotteet

Lähetetty: Ke Touko 27, 2015 9:29 pm
Kirjoittaja Bastard
Bastard kirjoitti:Laitoin tuotteet näkyville jo kun tavoitin Jay:n ja sain tilauksen sisälle. Samalla sain selville hinnoittelun, joten pari euroa heitti oma arvio liian alas :roll: Parissa viikossa pitäisi tuotteiden olla perillä.
http://www.shineld.fi/product/393/bounc ... iler-500ml

http://www.shineld.fi/product/394/bounc ... mpoo-500ml
Pariviikkoa tuli ja meni, mutta nyt löytyy Bouncer's:n uutuudet hyllystä!

Re: Bouncer's tuotteet

Lähetetty: Ti Kesä 02, 2015 9:23 pm
Kirjoittaja samunoz
Tuo Slick Mick ei taida jättää mitään jälkeensä joten miten tuo "tekee pinnat todella liukkaaksi" on tulkittavissa?

Re: Bouncer's tuotteet

Lähetetty: Ti Kesä 02, 2015 9:38 pm
Kirjoittaja Bastard
Pitäisi tulkita siten, että kinnas viuhuu hyvin pinnalla tuolla shampoolla. Teen reklamaation käännöstoimisto Antille sekä oikolukijalle :roll: