Sivu 1/1

Nilfisk "Painepesuri "

Lähetetty: Ke Marras 26, 2014 2:48 am
Kirjoittaja patonki
Tuommonen tuli vuoden alussa hommattua talliin, nyt luovuin tallista, niin pitäs saada eteenpäin.

Ostin Englannista 10m kumiletkun, muistanytmistäkaupasta, siihen. Mukana myös se alkuperäinen "hieman" jäykähkön oloinen väkerrys :lol: ja muut rojut

Löytyy Keravalta

Hintaa 80€/ tai 740 farkun myllytys ens vkonlopun(la-su) aikana Keravan tallissa, sen jälkeen sitä ei enään ole ;) Lähinnä katto ja konepelti, kun on päässyt pikkusen ilmasto iskemään, varmasti saadaan sovittua jotain!

Kuva