Sivu 1/2

AMMO Crème Reflective Paste on Audi A4

Lähetetty: La Marras 01, 2014 3:41 pm
Kirjoittaja Samul1
Pari pikaisesti näpättyä kuvaa tuon Ammon Cremen jälkeen..
Erittäin helppo vaha käyttää! :good:

http://imgur.com/a/Hp2x8?gallery#0


Kuva

Re: AMMO Crème Reflective Paste on Audi A4

Lähetetty: La Marras 01, 2014 6:04 pm
Kirjoittaja Juha U
Todella hieno kiilto :thumb:

Re: AMMO Crème Reflective Paste on Audi A4

Lähetetty: La Marras 01, 2014 6:30 pm
Kirjoittaja W211
Nice! Mistäs näitä AMMO:n tuotteita saisi tilattua? :p ei varmaankaan ihan halvimmasta päästä 8-)

Re: AMMO Crème Reflective Paste on Audi A4

Lähetetty: La Marras 01, 2014 6:44 pm
Kirjoittaja Samul1
Kiitos! :kippis: Tästä ehkä projekti kertomusta joskus..

Ammon tuotteita saa varmaan pelkästään Larryn omasta webshopista.. en ole ainakaan muualla nähnyt myytävän?
New Yorkista asti joutuu tilaan. http://www.ammonyc.com/

Re: AMMO Crème Reflective Paste on Audi A4

Lähetetty: La Marras 01, 2014 6:46 pm
Kirjoittaja Modifier
Nätisti kyllä kiiltää.

Ei taida virallisesti saada kuin pääkallopaikalta, ellei sitten joku muu jenkki pulju myy. Ei ainakaan ole silmiin osunut euroopassa näitä.

http://www.ammonyc.com/shop-overview/


Edit: hidas.

Re: AMMO Crème Reflective Paste on Audi A4

Lähetetty: La Marras 01, 2014 6:57 pm
Kirjoittaja Samul1
Tilaamisesta vielä.. Jos harkitset tilaavasi tuolta verkkokaupasta jotain niin ottakaa huomioon mahdolliset tullimaksut, ettei tule yllätyksiä niinkuin allekirjoittaneelle ;)

Re: AMMO Crème Reflective Paste on Audi A4

Lähetetty: La Marras 01, 2014 7:20 pm
Kirjoittaja Kylli-täti
Onko tää AMMO sen jätkän firma joka lopetti Wall streetillä ja siirty peseen jonku privakokoelman autoja Jesuksen palkalla ja "siitä se sitten lähti"?

Re: AMMO Crème Reflective Paste on Audi A4

Lähetetty: La Marras 01, 2014 7:23 pm
Kirjoittaja Samul1
En tiiä Larryn taustoja sen tarkemmin muutako että ollu autoharrastaja pitemmän aikaa..
Vimeosta näkkee HD-laatusena Ammo storyn: http://vimeo.com/70188852

Re: AMMO Crème Reflective Paste on Audi A4

Lähetetty: La Marras 01, 2014 7:40 pm
Kirjoittaja Peksi
Larry jossain välissä tutki aikalailla noita autonpesu- mömmöjä ja siltä pohjalta loi noi omat tuotteensa.


"After years of detailing, Kosilla became obsessed with figuring out what his detailing products were made of and how and why they worked like they did. This led Larry to work as a car-detailing consultant for a automotive-detailing manufacturer. Following this consulting assignment, Kosilla’s curiosity and determination pushed him to create his own line of product formulations. He collaborated with a team of experienced chemists and product engineers. Together, they made several unique batches of detailing products day after day—testing and re-testing Kosilla’s formulations to achieve what he describes as, “layer-ability.”. As part of his product philosophy, Kosilla added high quality ingredients (even when it meant a more expensive product). More importantly, he removed harsh chemicals that are often shown to be too aggressive and damaging to his clients’ rare and vintage cars, but are cheaper to use when manufacturing on a large scale"

Re: AMMO Crème Reflective Paste on Audi A4

Lähetetty: La Marras 01, 2014 9:15 pm
Kirjoittaja Modifier
Pikkulinnut lailoi sen suuntaista, että pian näitä voisi tilata myös Oulun suunnasta ja näin välttää nuo tulli hässäkät.

Re: AMMO Crème Reflective Paste on Audi A4

Lähetetty: La Marras 01, 2014 9:32 pm
Kirjoittaja Samul1
Modifier kirjoitti:Pikkulinnut lailoi sen suuntaista, että pian näitä voisi tilata myös Oulun suunnasta ja näin välttää nuo tulli hässäkät.
Oulussa saattasin poiketa shoppailemassa jos joku siellä alkaa tavaraa kaupata.. :good:
Ajan paljon mielummin n.200km lenkin ja käyn paikanpäältä ostamassa kun että täytän tullille tuoteselosteita ja menihän siitä tulliakin lähes 25% tavaran hinnasta..

Re: AMMO Crème Reflective Paste on Audi A4

Lähetetty: La Marras 01, 2014 9:39 pm
Kirjoittaja Modifier
Samul1 kirjoitti:
Modifier kirjoitti:Pikkulinnut lailoi sen suuntaista, että pian näitä voisi tilata myös Oulun suunnasta ja näin välttää nuo tulli hässäkät.
Oulussa saattasin poiketa shoppailemassa jos joku siellä alkaa tavaraa kaupata.. :good:
Ajan paljon mielummin n.200km lenkin ja käyn paikanpäältä ostamassa kun että täytän tullille tuoteselosteita ja menihän siitä tulliakin lähes 25% tavaran hinnasta..
Joo ei oo mitään halpaa touhua tuolta tilailla.
En oo sen jälkeen tilannut mitään ulkomailta, kun haluamiani tuotteita on täältä ruvennut saamaan. Pitää sen verran tukea näitä meidän kauppiaita, kun ovat nähneet sen vaivan että ovat ruvenneet niitä tarjoamaan. Eipä niiden myynnillä rikastumaan kuitenkaan pääse.

Re: AMMO Crème Reflective Paste on Audi A4

Lähetetty: Su Marras 02, 2014 1:26 pm
Kirjoittaja kotka
Tullin kanssa on kyllä välillä aika arpapeliä. Ennemmin tosiaan tukee paikallista toimittajaa.
P.s. Olisi kyllä luullut että tuossa videossa näkyvä Ammon Porsche olisi ollut naarmuton, mutta eipä taida olla. Katsoppa kohta 0:28 kun aurinko paistaa Ammo-logoon.. Vai näyttääkö se vain naarmuiselta.

Re: AMMO Crème Reflective Paste on Audi A4

Lähetetty: Su Marras 02, 2014 1:28 pm
Kirjoittaja Modifier
Oisko perinteinen "suutarin lapsilla ei ole kenkiä" tyylinen juttu :)

Re: AMMO Crème Reflective Paste on Audi A4

Lähetetty: Su Marras 02, 2014 1:41 pm
Kirjoittaja Jolli
Modifier kirjoitti:Oisko perinteinen "suutarin lapsilla ei ole kenkiä" tyylinen juttu :)
todennäköisesti, itselläkin moni asiakas on ihmetellyt että onkohan oikeassa paikassa kun pihalla nököttää tukevan likakerroksen omaava auto. On ollut helppo todeta että jos mulla olisi aikaa hinkata omaa autoa, niin yritystoiminnalla menisi melkoisen huonosti. :D

Re: AMMO Crème Reflective Paste on Audi A4

Lähetetty: Su Marras 02, 2014 1:59 pm
Kirjoittaja Samul1
Modifier kirjoitti:Oisko perinteinen "suutarin lapsilla ei ole kenkiä" tyylinen juttu :)
Ikävä tuottaa pettymys mutta en usko.. Larryn oma "simäterä" on musta 964.
Videolla on varmaan joku herrojen autokerholta lainattu ratarassi..

Re: Vs: AMMO Crème Reflective Paste on Audi A4

Lähetetty: Su Marras 02, 2014 4:43 pm
Kirjoittaja Peksi
Samul1 kirjoitti:
Modifier kirjoitti:Oisko perinteinen "suutarin lapsilla ei ole kenkiä" tyylinen juttu :)
Ikävä tuottaa pettymys mutta en usko.. Larryn oma "simäterä" on musta 964.
Videolla on varmaan joku herrojen autokerholta lainattu ratarassi..
Näin taitaa olla. Larryn on tämä:
Kuva

AMMO Crème Reflective Paste on Audi A4

Lähetetty: Su Marras 02, 2014 8:56 pm
Kirjoittaja oswald
Larry on kyl aika sympaattinen kaveri ja toi sen musta 964 on kyllä jäätävän hieno! Noita AMMOn tuotteita on kyl tilattava kunhan Suomeen saapuvat..

Ps. Komia on tuo otsikon Audikin!
Sent from my iPad using Tapatalk

Re: AMMO Crème Reflective Paste on Audi A4

Lähetetty: Ma Marras 03, 2014 4:12 am
Kirjoittaja vauhtikakka
Hienosti on peilipintaa audissa! :)

Vaikutti kyllä kokeilemisen arvoisilta nuo Ammon tuotteet kun niit kurkkimassa kävi. Ehdottamasti tilaan kun tänne rantautuu.

Re: AMMO Crème Reflective Paste on Audi A4

Lähetetty: Ma Marras 03, 2014 8:13 am
Kirjoittaja Masq
Komee on kiilto =) Facebookissa törmäsin uutiseen että Kiiltostudio alottais Joulukuussa Ammo tuotteiden myynnin.

Re: AMMO Crème Reflective Paste on Audi A4

Lähetetty: Ma Marras 03, 2014 10:46 am
Kirjoittaja othintsa
Masq kirjoitti:Komee on kiilto =) Facebookissa törmäsin uutiseen että Kiiltostudio alottais Joulukuussa Ammo tuotteiden myynnin.
Hyvä tietää jatkoa ajatellen.

Nimim. ihan hiljattain laatikollisen tullannut.

Re: AMMO Crème Reflective Paste on Audi A4

Lähetetty: Su Helmi 15, 2015 7:58 pm
Kirjoittaja Samul1
Päivitän tänne näitä omia näpräilyjä..
Autoon vaihdettiin uusi tuulilasi ja halusin pinnoittaa/suojata sen välittömästi että pysyisi mahdollisimman kirkkaana pitkään..
TI-hallissa laitoin Gtechniqin G1 pinnoitteen tuulilasiin ja ensivaikutelma on todella hyvä, paitsi että tuo pinnoite on todella työläs kiillottaa kirkkaaksi.
Lasista tuli kirkas ja erittäin "hydrofobinen" http://youtu.be/QYYyxrVb0Vk

Samalla viruttelin suolatöhkät pois auton helmoista..
Esipesu letkulla, irto hiekat pois.
Lambwoolmitt ja Autofinesse Lather
Ohuesti lisäsin Ammon Cremeä
Viimeistely Autofinesse QD

Kuva

Re: AMMO Crème Reflective Paste on Audi A4

Lähetetty: Pe Touko 29, 2015 9:24 pm
Kirjoittaja rumapallisti
Taisit olla tänään samaan aikaan Reshine Studiolta hakemassa Ammon tuotteita? Hyvin audi kiilteli! :good:
Ite olin sillä likasella ja naarmusella väyrysellä :oops:

Re: AMMO Crème Reflective Paste on Audi A4

Lähetetty: La Touko 30, 2015 6:41 am
Kirjoittaja Samul1
Joo pitää paikkansa :) Tuli foorumilla uhottua että poikkean kaupoille jos ammon aineita joku alkaa uittamaan.. :good:

Re: AMMO Crème Reflective Paste on Audi A4

Lähetetty: La Touko 30, 2015 1:00 pm
Kirjoittaja Antto-
Ei hitto se taisitkin olla sinä kun oltiin kerran Hahtisaarenkadun Nesteellä peseskelemässä autoja samaan aikaan, enkä tajunnu et foorumilaisia. Pitääpä morjestaa jos uudestaan siel törmätään :D
Hyvin Audi kiiltää!