Foorumin Toiminta.
Foorumin Toiminta.
Onko muilla ollut välillä random tökkimistä foorumilla ?
Tänään sain pari kertaa serveri ei vastaa ilmoituksenkin.
Tänään sain pari kertaa serveri ei vastaa ilmoituksenkin.
Re: Foorumin Toiminta.
Mulla on välillä ladannut melko pitkään sivua. Tänään on ilmennyt.
No sitten en oo ihan yksin asian kanssa. Tänään tosiaan mullakin ollut vähän enemmän hidastelua.
Joo samaa täällä..
Laittakaa tänne raporttia jos tätä ilmenee. Teen ensi viikolla palveluntarjoajalle vikailmoituksen jos ongelmat jatkuvat.
- Kylli-täti
Tätä samaa on ollu pitkin vuotta ainakin mulla. Oma ISP:kin on muuttunu, joten taitaa olla sama juttu jokasella.
Minulla toiminut ihan normaalisti. En ole huomannut tökkimistä.
Viimeiset 2vkoa tökkinyt.. antaa selata foorumia 15-20min ja sit jämähtää.
Ei voi kirjautua ulos tai vaihtaa topicia.
Tapatalkilla sama juttu.
Ei voi kirjautua ulos tai vaihtaa topicia.
Tapatalkilla sama juttu.
Mulla tapatalkilla käytettäessä ei yleensä pysty pikkukuvia klikkaamaan isommaksi. Aukeaa sekunnin murto-osaksi isoksi kunnes taas palautuu pieneksi.
Edistyminen --> Step 1 - Step 2 - Step 3
Meinasin kommentoida, että mulla kerrankin ei mitään ongelmaa, mutta sama ongelma kuin yllä kuvattu.Henripit kirjoitti:Mulla tapatalkilla käytettäessä ei yleensä pysty pikkukuvia klikkaamaan isommaksi. Aukeaa sekunnin murto-osaksi isoksi kunnes taas palautuu pieneksi.
Sama juttu. Muuten tapa pelaa hienosti, mutta tuota tekee.JUMA kirjoitti:Meinasin kommentoida, että mulla kerrankin ei mitään ongelmaa, mutta sama ongelma kuin yllä kuvattu.Henripit kirjoitti:Mulla tapatalkilla käytettäessä ei yleensä pysty pikkukuvia klikkaamaan isommaksi. Aukeaa sekunnin murto-osaksi isoksi kunnes taas palautuu pieneksi.
Tuo tapatalk on kolmannen osapuolen tekemä softa ja siihen ei itse pysty kovinkaan vaikuttamaan, valitettavasti. Kiva sovellus, mutta jonkin verran ongelmia.
Joo ja ei tuo ainakaan itseäni liiaksi ole haitannut. Päivittäin käytän useita kertoja foorumin lukemiseen.
Se kanssa ärsyttää varsinkin näyttämötopiceissa kun jostain syystä zoomaa pelkkään tekstiin eikä millään jaksa mennä takaisin, missä näkyisi kuvatkin.
En ole kyllä nyt i6:lla testannut, että loppuiko vaan puhti vanhasta...
En ole kyllä nyt i6:lla testannut, että loppuiko vaan puhti vanhasta...
Wannabe-OCD
Piti oikein varta vasten testata ja nyt ainakin i6:lla Antin RS6 topicci ja sen kuvat toimii kuten kuuluukin.
Eilen ja tänään on tullut viestiä lähettäessä "The file ./styles/proFormell/template/bbcode.html is missing." virheilmoitusta.
OSX ja Safari 8.0 käytössä.
Sama juttu minulla. Pitää huomenna tutkia tarkemmin mistä johtuu.Modifier kirjoitti:Eilen ja tänään on tullut viestiä lähettäessä "The file ./styles/proFormell/template/bbcode.html is missing." virheilmoitusta.
Sama kokoonpano tääläkin, niin testaan nyt miten käy.Modifier kirjoitti:Eilen ja tänään on tullut viestiä lähettäessä "The file ./styles/proFormell/template/bbcode.html is missing." virheilmoitusta.
edit. hyvin kävi ei mitään.
Tänään on toiminut täälläkin.mikko> kirjoitti:Sama kokoonpano tääläkin, niin testaan nyt miten käy.Modifier kirjoitti:Eilen ja tänään on tullut viestiä lähettäessä "The file ./styles/proFormell/template/bbcode.html is missing." virheilmoitusta.
edit. hyvin kävi ei mitään.
Onko foorumin oletusfontteja tjsp muuteltu? Kun tuntuu nykyisellään teksti niin pieneltä että hyvä että selkoa saa.
Ctrl+nollaan naputeltu, joka ei vaikuta

VOLVO S60 T5 AWD R-Design 2020
Ei ole fontit muuttunut. Tuossa oikeassa yläkulmassa Kirjaudu ulos tekstin yllä on A kirjain, jonka päällä ja alla on nuolet. Sitä klikkailemalla saa muutettu fontin kokoa.KaiKU kirjoitti:Onko foorumin oletusfontteja tjsp muuteltu? Kun tuntuu nykyisellään teksti niin pieneltä että hyvä että selkoa saa.
Tänään taas tuli tuo herja. Kokeilin vähän tuunata tuota, katsotaan auttoiko vai pahensi asiaaModifier kirjoitti:Eilen ja tänään on tullut viestiä lähettäessä "The file ./styles/proFormell/template/bbcode.html is missing." virheilmoitusta.

Ainakin äsken lähti vastaus ongelmitta.TKe_ kirjoitti:Tänään taas tuli tuo herja. Kokeilin vähän tuunata tuota, katsotaan auttoiko vai pahensi asiaaModifier kirjoitti:Eilen ja tänään on tullut viestiä lähettäessä "The file ./styles/proFormell/template/bbcode.html is missing." virheilmoitusta.
Edit: tämäkin kerta toimi.
Jonkin virheilmoituksen antoi ensimmäistä vastausta lähettäessä, viesti silti kuitenkin lähti. En kyllä edes lukenut tarkemmin mitä se valitti.
Kiitos.TKe_ kirjoitti:Ei ole fontit muuttunut. Tuossa oikeassa yläkulmassa Kirjaudu ulos tekstin yllä on A kirjain, jonka päällä ja alla on nuolet. Sitä klikkailemalla saa muutettu fontin kokoa.
Kumma vaan kun tuota A naputteli, niin en päässytkään enään takas siihen alkuperäiseen minifonttiini (hyvä niin

Kuvassa alla se "minifontti" ja ylempänä sit pienin A:n naputtelulla saavutettava.

VOLVO S60 T5 AWD R-Design 2020